کد خبر: 8275 ، سرويس: اقتصاد
تاريخ انتشار: 06 دي 1391 - 11:12
وعده یک مدير برقی به برازجاني ها

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر گفت: با توجه به وجود نوسانات و افت ولتاژ برق در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر یک ایستگاه جدید برق در این شهر احداث می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس گفت: با توجه به وجود نوسانات و افت ولتاژ برق در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر یک ایستگاه جدید برق در این شهر احداث می شود.
محمدرضا مشفقیان درجلسه هماهنگی برای احداث ایستگاه برق شماره 5 برازجان افزود: هم اکنون چهار ایستگاه برق در اطراف شهر برازجان وجود دارد که یکی از آنها در دست احداث و مابقی فعال است.
وی اضافه کرد: به دلیل فاصله زیاد این ایستگاه ها تا مرکز شهر برازجان که سنگینی بار مصرف آن بالاست، برق وردی به مدار در این شهر دچار افت ولتاژ و نوسان زیاد می شود.
مشفقیان ادامه داد: به همین دلیل احداث ایستگاه شماره 5 برازجان با هدف تقویت و ایجاد برق مطمئن، پایدار و با کیفیت برای این در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر اظهارکرد: برای احداث و تکمیل پروژه ایستگاه برق شماره5 برازجان به 90میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
مشفقیان یادآورشد: احداث و بهره برداری از این طرح واگذاری انشعابات جدید نیست بلکه تنها به منظور تقویت و کاهش نوسانات و ایجاد برق پایدار برای مردم شهر برازجان است.
وی بیان کرد: هم اکنون 16 ایستگاه برق در شهرستان دشتستان وجود دارد که ایستگاه شماره 4 برازجان با اعتبار 45میلیارد ریال در مراحل تکمیل است و بزودی به بهره برداری می رسد.
فرماندار دشتستان نیز گفت: با احداث و راه اندازی و وارد شدن این ایستگاه به مدار شاهد ارتقای کیفی برق مصرفی در این شهر خواهیم بود.
غلامحسین خسروی افزود: شهر برازجان به دلیل تراکم جمعیت به راه اندازی و سرعت بخشی به اجرای این طرح نیاز شدید دارد.
در این جلسه تصمیم هایی برای مکان یابی و مطالعات اولیه اجرای این طرح در یکی از محلات شهر برازجان صورت گرفت./ح

 

منبع:ايرنا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/8275