امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 15 شهريور 1396 - 06:37
اتحادخبر: فال روزانه چهارشنبه 15 شهریور 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 15 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی بسیار باهوش، با سیاست، مهربان، مذهبی و دارای شم قوی تجاری هستید. علاقه ی زیادی به غذاهای خوشمزه، صحبت کردن با افرادی که تفکرات مشابه به شما دارند و سفر به سرزمین های دوردست دارید. شما در میان اطرافیان خود بسیار محبوب هستید و مورد احترام آنها قرار دارید، اما باید مواظب باشید با زور گفتن به دیگران و بی صبری و بی حوصلگیتان اوضاع را به ضرر خود تغییر ندهید. امسال به لطف حمایت اعضای خانواده تان، دوره ای لذت بخش از موفقیت و خوشحالی برای شما خواهد بود. همچنین به لطف مهارت های حرفه ایتان و کفایتی که از خودتان نشان می دهید، در محل کارتان نیز پیشرفت های قابل توجهی خواهید داشت و مورد توجه همکاران و مقامات مافوق خود قرار خواهید گرفت. با وجود برنامه ی کاری سخت و فشرده ای که دارید از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود و شاید حتی شاهد بهبودهایی در وضع سلامت خود باشید. شما امسال این فرصت را خواهید داشت که شخصی را که مدت ها پنهانی دوست داشته اید به سوی خودتان جذب کنید. شهریور، مهر، بهمن و اسفند ماه های مهم سال هستند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز صبح که از خواب بیدار می شوید شاید چندان سرحال نباشید، اما اجازه ندهید که این بی حوصلگی اول صبح تمام روزتان را خراب کند. این حالت شما می تواند تمام اطرافیانتان را هم تحت تأثیر قرار دهد، پس سعی کنید در ابتدای روز با انجام هر کاری که خودتان می دانید باعث عوض شدن حال و هوایتان خواهد شد از این حالتی که شما را در بر گرفته رها کنید. شما این حقیقت را   خوب می دانید که حال روحیتان آنچه در طول روز برایتان پیش خواهد آمد را به طور مستقیم تحت تأثیر قرار خواهد داد. امروز حتما دیدار با والدین خود و یا حداقل تماس گرفتن با آنها را در برنامه ی روزانه ی خود جای بدهید. این کوچک ترین کاری است که از دست شما برای آنها بر می آید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز روابطتان با دیگران ممکن است به خوبی همیشه پیش نروند. اگر می بینید دیگران حوصله ی شوخی و خنده ندارند سعی نکنید به زور آنها را بخندانید این کار تنها اوضاع را بدتر خواهد کرد و باعث ایجاد فاصله ی بیشتر بین شما خواهد شد. اگر حرف خوبی برای گفتن ندارید بهتر است اصلا چیزی نگویید. شاید این کار کمی برایتان سخت باشد، اما قطعا به نفعتان خواهد بود. برای صحبت کردن با عزیزانتان و به ویژه عشقتان امروز سعی کنید از شبکه های اجتماعی استفاده نکنید. هیچ چیزی جای یک مکالمه ی حضوری رو در رو را نخواهد گرفت. اگر برایتان امکان دارد بعد از تمام شدن ساعت کاریتان حتما یک قرار گذاشته و به دیدار عزیزان خود بروید.
 فـال روزانـه - Daily Omen
شاید شما نیازهای دیگران را نسبت به نیازهای خودتان در اولویت قرار دهید، اما باید یادتان باشد که بین خودخواهی و از خودگذشتگی بیش از انداره تفاوتی جدی وجود دارد. خودتان را قربانی دیگران نکنید و نوکر حلقه به گوش آنها نباشید. این که وقتی برای زندگی خودتان تصمیم گیری می کنید پیش از هر شخص دیگری خودتان را در نظر بگیرید از اهمیت بسیاری برخوردار است. البته که نباید دیگران را نادیده بیرید، اما نباید تصمیمات خودتان را آنقدر بر اساس انتظارات و خواسته های دیگران قرار دهید که در حق خودتان ظلم شود. امروز در مسیر رفتن به خانه یک گلدان گل طبیعی بخرید و آن را در یک جایی از خانه قرار بدهید که جلوی چشمتان باشد.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز در انجام کارهایتان نظم و ترتیب داشته باشید. حد و مرزهای لازم بین خودتان و دیگران را مشخص کنید تا از درگیر شدن خودتان با سریال های دنباله دار مسائل و مشکلات دیگران جلوگیری کنید. شاید فرار کردن از مشکلات شخصیتان با سرگرم کردن خودتان با مسائل دیگران کار جالبی باشد، اما خیلی زود متوجه خواهید شد که این کار نه تنها باری از دوشتان بر نمی دارد، بلکه باری را هم به بار خودتان اضافه می کند. شاید مجبور باشید به دیگران جواب «نه» بدهید، اما اشکالی ندارد. در اولویت قرار دادن نیازهای شخصیتان از اهمیت بسیاری برخوردار است. امروز حتما قبل از خواب حداقل چند صفحه ای از یک کتاب جدید را بخوانید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز کمی بیشتر از همیشه مواظب حرف ها و رفتارهای خودتان باشید، در غیر این صورت ممکن است در ساعات اولیه ی روز آنقدر از حد خودتان فراتر بروید که وقتی متوجه آنچه کرده اید بشوید خودتان هم دچار پشیمانی شوید و بخاطر آنچه گفته اید و انجام داده اید احساس گناه کنید. با فکر کردن به آنچه می هواهید بگوید و انجام دهید از این احساس حسرت و پشیمانی جلوگیری کنید. شما قدرت بسیاری در تحت تأثیر قرار دادن دیگران دارید، از این قدرت خود بیشترین بهره را ببرید. امروز حتما برای عشقتان یک هدیه ی کوچک بخرید، این غافلگیری کوچک علاوه بر این که او را خوشحال می کند باعث خواهد شد شما را غرق در محبت کند.
فـال روزانـه - Daily Omen
با وجود این که امروز با جدیت تمام قصد دارید برنامه هایی که برای روزتان چیده بودید را عملی کنید، به احتمال زیاد به مشکلاتی برخواهید خورد. شاید اینطور به نظرتان برسد که دیگران سعی دارند برنامه های شما را به هم بریزند، اما به احتمال زیاد در واقع این خود شما هستید که دلیل اصلی بروز این مشکلات هستید. امروز شما آنقدر درگیر مسائل و مشکلات خود شده اید که متوجه تلاش اطرافیانتان برای ارتباط برقرار کردن با شما نیستید. یادتان باشد که اگر دیگران را از خودتان برانید آنها از شما فاصله خواهند گرفت و خیلی زود تنها خواهید ماند. امروز تنهایی به یک کافه بروید و برای خودتان یک نوشیدنی سفارش داده و با خودتان کمی خلوت کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
شاید احساس کنید توجهی که نیاز دارید و یا لیاقتش را دارید به شما داده نمی شود. به همین دلیل هم ممکن است با افرادی که فکر می کنید باید این توجه را در اختیارتان قرار دهند بدرفتاری کنید. این رفتار شما به احتمال زیاد تنها اوضاع را بدتر خواهد کرد و باعث بی میلی اطرافیانتان به نزدیک شدن به شما خواهد شد. چه کسی دلش می خواهد دور و بر یک آدم بداخلاق و بی حوصله باشد؟ برای این مشکل خود دیگران را مقصر ندانید و منتظر ننشینید تا آنها این مشکل را حل کنید، خودتان به خودتان توجه کنید و تا می توانید به خودتان اهمیت بدهید و رسیدگی کنید. وقتی خودتان برای خودتان ارزش قائل باشید حتما دیگران نیز آن توجهی که انتظار دارید را به شما خواهند کرد.
فـال روزانـه - Daily Omen
سعی کنید آنهایی که سعی دارند به شما کمک کنند و در کنارتان باشند را از خودتان نرانید. مقصر دانستن دیگران برای مشکلاتتان باعث فاصله گرفتن آنها از شما خواهد شد. شما تنها کسی هستید که مسئولیت خوشحال کردن خودتان را به عهده دارد. اگر خودتان به چیزهایی که باعث ناراحتیتان می شوند رسیدگی کنید احساس خیلی بهتری خواهید داشت. امروز رویاپردازی در مورد آینده ی رابطه ی عاطفیتان برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود، اما ممکن است ناگهان افکاری منفی نیز به سرتان بزنند که باعث نگرانی شما می شوند. سعی کنید روی افکار مثبت خود تمرکز کنید و تصویر زیبایی که از آینده ی خود در ذهن دارید را خراب نکنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما آدمی هستید که خودتان را خیلی زود با محیط اطرافتان مطابقت می دهید و در موقعیت های ناخوشایند صبر و حوصله ی زیادی از خودتان نشان می دهید. با این همه این ویژگی ممکن است همیشه هم به نفعتان نباشد. شاید به خاطر این صبر و حوصله ی زیادی که دارید رابطه ای را ادامه دهید که اصلا به نفعتان نیست و در واقع رابطه ای سمی و آزار دهنده است. یادتان باشد که زندگی کوتاهتر از آن است که بخواهید اینقدر خودتان را آزار بدهید و این همه سختی را تحمل کنید. سعی کنید نقش فعال تری در روابط خود با دیگران داشته باشید و نقش یک قربانی را ایفا نکنید. اولین قدم برای حل این مشکل این است که با خودتان صداقت داشته باشید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز ممکن است احساس تنهایی و انزوا کنید، تا حدی که حس کنید هیچ کس را ندارید که با او حرف بزنید. انگار وقتی با دیگران صحبت می کنید دارید با دیوار حرف می زنید و طرف مقابلتان اصلا به حرف هایتان توجهی ندارد. در واقع مشکل نه از شماست و نه از طرف مقابلتان، این حالت تحت شرایط کیهانی موجود پیش آمده و کاملا زودگذر است، زیاد خودتان را درگیر آن نکنید. هر چقدر هم که اهداف و کارهایتان اهمیت و فوریت داشته باشند این یکی دو روز زیاد جدی آنها را دنبال نمی کنید و خوتان را با مسائل بی اهمیت دیگری سرگرم  می کنید. اگر از لحاظ روحی واقعا به این وقفه و استراحت نیاز دارید اشکالی ندارد کمی استراحت به خودتان بدهید، اما زیاده روی نکنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز سعی کنید دچار احساس دلسوزی برای خودتان نشوید. شما از این طرف به آن طرف می روید و غر می زنید و منتظر هستید یک نفر از شما بپرسد چه مشکلی دارید. اگر کسی به سراغتان نیاید، ممکن است عصبی شوید و خیلی سریع احساس کنید که هیچ دوستی ندارید. حالتان حتی تا حدی به هم خواهد ریخت که وقتی کسی یک سوال خیلی معمولی و پیش پا افتاده از شما می پرسد با حالتی تند و عصبی جوابش را خواهید داد. مواظب باشید اطرافیان خودتان را با این رفتارهای غیر منطقی از خودتان آزرده نکنید. اجازه ندهید مسائل مادی تصمیماتی که برای رابطه ی عاطفی خود و آینده ی آن می گیرید را تحت تأثیر قرار دهند، پول بخش خیلی کوچکی از ماجراست!
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما در حال حاضر از لحاظ عاطفی در موقعیتی حساس قرار گرفته اید. احساس می کنید که یک نفر دارد احساسات شما را سرکوب می کند. شاید احساس ترس یا خجالت می کنید و یا شاید هم نمی توانید احساسات خود را آن طوری که خودتان می خواهید بیان کنید. اگر با چنین مشکلاتی روبرو هستید سعی کنید دلیل آن پیدا کنید. آیا دیگران این احساس را در شما به وجود می آورند و یا در واقع این مشکل از احساسات درونی خودتان ریشه می گیرد؟ به احتمال زیاد این مشکل بیشتر از این که به دیگران ربطی داشته باشد از بحران های درونی شما ریشه می گیرد. این نکته را در تمام طول روز به خودتان یادآوری کنید که خودتان خیلی بهتر از دیگران از توانایی های خود آگاه هستید./ص


کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۹۹.۰۶.۰۲ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • تصاویری از بهشت روی زمین در شمال ایران
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 4 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 16 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 17 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 22 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...