کد خبر: 82725 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 شهريور 1396 - 11:05
نشست مشترک انجمن دیدگاه برازجان
جلالیان: جوانان حمایت مسئولین را می طلبند+ تصاویر

اتحاد خبر: نشست مشترک انجمن های شعر و ادب اهرم ، وحدتیه و برازجان دوشنبه 13شهریورماه در کتابخانه حسینیه اعظم برازجان برگزار شد .

اتحاد خبر- اسماء بوستانی : نشست مشترک انجمن های شعر و ادب اهرم ، وحدتیه و برازجان دوشنبه 13شهریورماه در کتابخانه حسینیه اعظم برازجان برگزار شد .
به گزارش اتحاد خبر؛  رئیس کمیسیون امور جوانان و بانوان شورای اسلامی شهر برازجان ضمن خوش آمد گویی به مهمانان اظهار داشت : شعر و شاعری از جمله هنرهایی است که از هر کسی ساخته نیست بلکه حسی است که از درون انسان تراوش می کند، این هنر گاه اکتسابی است یعنی بواسطه مطالعه و تعلیم نمود پیدا میکند و نیاز به مدرک تحصیلی خاصی ندارد ، قریحه و ذوقی است که خداوند به برخی مخلوقات خود عنایت کرده است. و گاه ذاتی است که این هنر از بدو تولد در نهاد انسان نهادینه شده است.


حسینی در حمایت خود از شاعران این انجمن چنین گفت: حمایت خود را از جوانان و شاعران خوش ذوق این انجمن اعلام داشته و درراستای چاپ کتاب های این شاعران گرانقدر کوتاهی نخواهم کرد.

مدیریت انجمن شعر و ادب دیدگاه برازجان(جلالیان) چنین بیان کرد: اگر مسئولین بتوانند انجمن ها را مورد حمایت قرار دهند خصوصا انجمن های شعر و ادب که با فرهنگ و درک جامعه سر و کار دارد جوانان می توانند اوقات پر ثمری را در کنار هم سپری کنند.



مدیریت انجمن فرهنگ و ادبیات شهر وحدتیه(دهقایدی) در راستای کارکرد انجمن خود گفت: چهارشنبه هر هفته در سالن ادبیات این شهر گرد هم آمده و آموزش هایی از جمله : داستان نویسی ،شعر نویسی ، آشنایی اعضا با مشاهیر ادبی استان و تاریخ ادبیات انجام می شود.

مدیریت انجمن شعر و ادب اهرم (نوران) نیز چنین بیان کرد : فعالیت خود را از سال 1390 در شهر اهرم بدون حمایت مسؤلین آغاز کرده و اینک نشست های ادبی این انجمن در منزل شخصی خود با داشتن مجوز رسمی برگزار می گردد. هیچ یک از مسؤلین شهر از این انجمن حمایت نکردند.

 

حسن ختام این نشست ادبی آوازخوانی همایون مهر بود.  /ب

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/82725