کد خبر: 82410 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 شهريور 1396 - 09:16
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر:
۱۸ طرح گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر افتتاح شد

اتحاد خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از افتتاح ۱۸ طرح گازرسانی به واحد عمده صنعتی و تولیدی استان بوشهر خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.به گزارش اتحاد خبر؛ غلامعباس حسینی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به  روستاهای گناوه با بیان اینکه همزمان با هفته دولت  4 روستای شهرستان گناوه گازدار شدند...

پروژه گازرسانی به زاهدان

به گزارش  تسنیم غلامعباس حسینی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به  روستاهای گناوه با بیان اینکه همزمان با هفته دولت  4 روستای شهرستان گناوه گازدار شدند اظهار داشت: برای گازرسانی به این  روستاها بیش از 29 کیلومتر شبکه اجرا شده است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری 17.5 میلیارد ریالی برای اجرای این طرح‌ها افزود: با گازدار شدن روستاهای مذکور زمینه برخورداری 351 خانوار از نعمت گاز فراهم شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه افزون بر 525 کیلومتر شبکه گازرسانی به گناوه اجراء شده است خاطر نشان کرد:بیش از 95 درصد از جمعیت شهری و روستایی این شهرستان قادر به استفاده از نعمت گاز هستند و تاکنون بیش از 14 هزار انشعاب گاز در شهرستان گناوه نصب شده است.

وی از افتتاح گازرسانی به 18 واحد عمده صنعتی در استان بوشهر همزمان با هفته دولت خبرداد و خاطر نشان کرد: گازرسانی به بیمارستان شهرستان دیر با ظرفیت 400 متر مکعب در ساعت، گازرسانی به 14 واحد مرغداری و 3 واحد تولیدی و خدماتی عمده از جمله پروژه‌های صنعتی است که همزمان با هفته دولت طرح گازرسانی آنها افتتاح شد.

حسینی با بیان اینکه  شکوفایی رونق اقتصادی و صنعتی را از اهداف اجرای این طرح گازرسانی دانست و تصریح کرد: گازرسانی به این واحدها با هدف گسترش انرژی پاک و ارزان‌ قیمت گاز در بخش صنعت و در نتیجه رونق و شکوفایی استان بوشهر و خدمت گذاری به مردم اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح گازرسانی به 18 طرح صنعتی و تولیدی استان بوشهر خبرداد و افزود: با افتتاح 18 طرح گازرسانی به این واحدهای تولیدی و صنعتی 5 هزارمترمکعب گاز در ساعت جایگزین سوخت مایع می‌شود.

وی از مصرف سالانه 13 میلیارد متر مکعب گا در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد:  شرکت گاز استان بوشهر با فروش سالانه 13 میلیارد مترمکعب گاز، در ردیف استان‌های نخست کشور از نظر فروش گاز به شمار می‌آید که از این میزان، 99 درصد آن متعلق به واحدهای صنعتی است./س

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/82410