امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 02 شهريور 1396 - 07:04
فال روزانه پنجشنبه 2 شهریور 1396

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 2 شهریور به دنیا آمده ای،تولدت مبارک! شما فردی باهوش، با مسئولیت و دارای ذهنی قوی و خلاق در ارتباط با مسائل حرفه ای و تجاری هستید. دیگران شما را به عنوان فردی دوست داشتنی و خونگرم می شناسند، اما گاهی با رفتارهای عجولانه و بی حوصلگیتان آنها را از خودتان ناراحت می کنید. امسال از لحاظ اقتصادی دوره بسیار خوبی در زندگیتان آغاز خواهد شد. از طریق خرید و فروش و یا اجاره دادن املاک می توانید درآمد خوبی داشته باشید. سرمایه گذاری های بلند مدتی هم که امسال انجام شوند نتایج خیلی خوبی برایتان به همراه خواهند داشت. با این حال باید خیلی دقت کنید تا به خاطر مسائل مالی با دوستان و نزدیکان خود دچار بحث و درگیری نشوید. فرزندانتان در طول سال موفق خواهند بود و خوشحالی فراوانی را برای شما به وجود خواهند آورد. به احتمال زیاد در نیمه ی دوم سال به یک سفر مذهبی یا معنوی خواهید رفت که اثرات بسیاری روی حال روحی شما خواهد گذاشت. ماه های آذر، فروردین، اردیبهشت و تیر اتفاقات مهمی را برای متولدین امروز، علی الخصوص برای مجردها، به همراه خواهند داشت.
فال روزانه 1396/06/02
امروز ممکن است خواب های خیلی عجیب یا آشفته ای ببینید که ذهنتان را به خود مشغول خواهند کرد. ضمیر ناخودآگاه شما امروز به شدت فعال شده است و این تصاویری که دیده اید به احتمال زیاد نشانه ها و پیام هایی در خود دارند، پس با دقت به آنها فکر کنید. هر چند عجیب به نظر می رسد اما شاید حتی بتوانید از این راه به مشکلات موجود در روابط عاطفی خود و ریشه های آنها پی ببرید! با وجود میل شدیدی که به حفظ استقلال خود دارید، امروز نسبت به همیشه به عشق و محبت طرف مقابلتان بیشتر نیاز دارید و این موضوع چالشی را در شما به وجود آورده است که حل آن برایتان کمی دشوار خواهد بود.
فال روزانه 1396/06/02
امروز ناگهان خواسته های عجیب و غریبی پیدا کرده اید و خودتان هم نگران این هستید که مبادا با بیان کردن آنها بین شما و شخصی که دوست دارید فاصله بیفتد و آرامشی که در حال حاضر در رابطه تان وجود دارد از بین برود. شاید با خودتان تصمیم بگیرید که این احساسات و نیازهایتان را بی آنکه چیزی به کسی بگویید در قلب خود دفن کنید، اما دیگر تا به حال باید این را فهمیده باشید که سرکوب کردن هر احساسی تنها باعث شدیدتر شدن آن خواهد شد. بهتر است سعی کنید صمیمیت بین خودتان و طرف مقابلتان را بیشتر کنید تا هر دو طرف بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی در مورد نیازهایشان صحبت کنند.
فال روزانه 1396/06/02
بعضی از وسایل و ابزارهای الکترونیکی که شما به طور معمول استفاده ی زیادی از آنها دارید امروز ممکن است خراب شوند و یا حداقل میزان کارآیی مورد انتظارتان را نداشته باشند. این موضوع می تواند شما را عصبانی کند، اما مواظب باشید حرصتان را با مشت و لگد و حرکاتی از این دست سر آنها خالی نکنید، به جای این کارها با یک فرد متخصص تماس گرفته و بخواهید که آنها را برایتان تعمیر کند. امروز بعضی از دوستانتان با حرف های اغراق آمیز و داستان های عجیبی که تعریف می کنند علامت سوال های بسیاری را در ذهن شما ایجاد می کنند. از سؤال پرسیدن خجالت نکشید و اگر نقطه مبهمی در حرف هایشان وجود دارد راجع به آن صحبت کنید.
فال روزانه 1396/06/02
شما امروز نسبت به انجام به موقع کارها حساسیت فوق العاده ای دارید، اما وادار کردن افرادی که با آنها سر و کار دارید به این که وظایف خود را سر وقت انجام دهند ممکن است برایتان دشوار و آزار دهنده باشد. نگران نباشید زیرا کارها د راخرین لحظه به طور معجزه آسایی روبراه می شوند. اگر هنوز مجرد هستید امروز ممکن است با فرد جدیدی آشنا شوید که شما را به شدت به خود جذب خواهد کرد. شاید فکر کنید که او بهترین زوج برای شما می تواند باشد، اما بهتر است کمی بیشتر احتیاط به خرج دهید. این شخص به ظاهر فوق العاده ممکن است ویژگی های رفتاری ناپسندی داشته باشد که شما از آنها آگاه نیستید، پس کمی به خودتان وقت بدهید تا شناخت بهتری از او پیدا کنید.
فال روزانه 1396/06/02
ممکن است که شما رویاهایی در سر داشته باشید که با زندگی فعلی شما و آنچه در حال حاضر دارید انجام می دهید از زمین تا آسمان فرق داشته باشند. شما ترجیح می دهید که فعلا چیزی در مورد این موضوع به اطرافیان خود نگویید تا از نصیحت ها و مخالفت های احتمالی آنها اجتناب کنید، اما صحبت کردن با دوستی که مورد اعتمادتان است می تواند حالتان را خیلی بهتر کند. امروز در خانه کارهای مهمی برای انجام دادن دارید، اما مهمان های ناخوانده به شما اجازه نمی دهند کارهایتان را آن طوری که انتظارش را داشته اید پیش ببرید. به جای اینکه عصبانی و ناراحت شوید، در صورتی که کارتان آنقدر مهم است که نمی شود آن را به تعویق انداخت، وضعیت را برای مهمان هایتان توضیح دهید.
فال روزانه 1396/06/02
امروز شما به بودن در اجتماع نیاز شدیدی دارید، اما بودن در کنار دیگران شاید به آن خوبی که انتظار دارید هم نباشد. اختلاف نظرهایی که بین شما و اطرافیانتان وجود دارند ممکن است باعث شوند که احساس تنهایی بکنید و بخواهید از آنها فاصله بگیرید. به جای این که خودتان را از بحث کنار بکشید نظرهایتان را صادقانه بیان کنید، شاید بتوانید با صحبت کردن در مورد اختلاف نظرها نقاط مشترک زیادی پیدا کنید. امروز تا جایی که می توانید به طور حضوری با دوستان و اعضای خانواده صحبت کنید، زیرا تماس ها و پیام های اینترنتی و امثال آن با مشکلات زیادی همراه خواهند بود و به احتمال زیاد نخواهید توانست ارتباط مطلوبی برقرار کنید.
فال روزانه 1396/06/02
به نظر می رسد که مسائل و مشکلات مالیتان دارند بیشتر و بیشتر می شوند و شما برای یافتن راه حلی برای رهایی از آنها تحت فشار قرار گرفته اید. این وضعیت موقتی است، اما این فشاری که روی خود احساس می کنید بجای این که به شما کمکی بکند بیشتر حالت بازدارنده دارد. همه ی این کارها را کنار بگذارید و این آخر هفته را با خیال راحت استراحت کنید و خوش بگذرانید، کمی که حال روحیتان بهتر شود خیلی راحت تر خواهید توانست راه حل این مشکلات خود را پیدا کرده و بودجه تان را مدیریت کنید. امروز شما هیچ تمایلی به تنها ماندن ندارید، پس تا می توانید دور خودتان را با دوستان و اعضای خانواده شلوغ کنید و در کنار آنها خوش باشید.
فال روزانه 1396/06/02
امروز اوضاع در محل کارتان اصلا باب میل شما نیست و احساس می کنید پشت پرده یک چیزهایی در جریان است که شما از آن بیخبر هستید. یکی از همکارانتان هم که معمولا خیلی راحت تر ارتباط برقرار می کرده است از شما فاصله گرفته و تمایلی به صحبت کردن نشان نمی دهد. در هر حال به نفعتان است که زیاد به کنار زدن این پرده ی اسرار اصرار نورزید. شاید همه ی اینها خیالات باطلی بیش نیستند و همکارتان فقط درگیر افکار و مسائل شخصی خودش است. فراموش نکنید که احترام یک خیابان دو طرفه است. امروز در خانه ماندن شما را دیوانه خواهد کرد، پس حتما، حتی اگر برای مدت کوتاهی هم که شده از خانه بیرون بزنید و هوایی بخورید.
فال روزانه 1396/06/02
امروز صبح که از خواب بیدار می شوید تصاویر واضحی از رویاهای شب گذشته ی خود در ذهنتان خواهید داشت که درک آنها برایتان دشوار به نظر می رسد. آنها را یک جا یادداشت کرده و کمی در موردشان فکر کنید، این کار کمک زیادی در درک آنها به شما خواهد کرد. امروز برای شما در نظر گرفتن منطق و احساس و ایجاد تعادل بین آنها کار سختی به نظر می رسد و به همین دلیل هم ترجیح می دهید که فعلا به چالش هایی که در رابطه عاطفیتان وجود دارند نزدیک نشوید، اما این کار کمک چندانی به شما نخواهد کرد. سعی کنید در مورد چیزهایی که ذهنتان را مشغول کرده اند با طرف مقابلتان صحبت کنید. اشکالی ندارد اگر تصمیم گیری را به روزهای دیگر موکول کنید.
فال روزانه 1396/06/02
اطرافیان شما معمولا وقتی با مشکلی مواجه می شوند به سراغ شما می آیند، زیرا خوب می دانند که هیچ کس در مواجهه با مشکلات نمی تواند به سرسختی شما باشد، اما امروز شما برعکس همیشه حتی برای حل مسائل و انجام کارهای خودتان هم با مشکل مواجه هستید و نمی توانید روی هیچ کاری تمرکز کنید. اشکال ندارد! کمی استراحت کنید. امروز شاید یکباره با دوستانتان تصمیم بگیرید کاری هیجان انگیز و ماجراجویانه انجام دهید، مثلا بدون مقدمه به یک سفر یکی دو روزه در دل طبیعت بروید. به احتمال زیاد به شما خوش خواهد گذشت، اما باید در نظر داشته باشید به جایی بروید که به خوبی می شناسید و احتمال بروز مشکلات برایتان در حداقل میزان ممکن قرار دارد.
فال روزانه 1396/06/02
امروز ممکن است اخباری به گوشتان برسد که مژده ی موفقیت حرفه ایتان را برای شما به همراه داشته باشد، شما مسلما خیلی هیجان زده خواهید شد، اما باید مواظب باشید که این هیجان خود را زیاد در میان همکارانتان بروز ندهید، زیرا این کار شما ممکن است باعث ایجاد احساس حسادت در بعضی از آنها شده و همین برایتان دیر یا زود دردسرساز خواهد شد. به نفعتان است که هیجان و خوشحالی خود را با خانواده و دوستانتان در میان بگذارید. شاید برنامه های خیلی زیادی برای امروزتان چیده باشید و در نیمه های روز ناگهان به این نتیجه برسید که انجام این همه کار در یک روز غیر ممکن خواهد بود. هنوز دیر نشده، کارهای غیر ضروری را حذف و برنامه تان را سبک تر کنید.
فال روزانه 1396/06/02
اگر قرار است به یک سفر هوایی به مقصدی دوردست بروید به شما توصیه می کنیم که این سفر را در صورت امکان به تعویق بیندازید. اگر حتما باید به این سفر بروید، خودتان را برای تأخیر، گم شدن چمدانتان و یا تکان های شدید هواپیما به خاطر شرایط بد هوا آماده کنید. همچنین، امروز روز خوبی برای برنامه ریزی کردن برای رفتن به یک سفر نیز نخواهد بود، زیرا آن سفر حتی اگر چند هفته بعد هم باشد با همین شرایط همراه خواهد بود! پس چند روزی دست نگه دارید. امروز شما اصلا حال و حوصله ی کارهای تکراری و خسته کننده ی روزمره را ندارید، پس تا جای ممکن برنامه تان را سنگین نکنید و بیشتر وقتتان را به تفریح و استراحت اختصاص دهید.


کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۹۹.۰۶.۰۲ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 18 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 22 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...