امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 29 مرداد 1396 - 07:21

فال روزانه یک شنبه 29 مرداد 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 29 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی باهوش، خلاق، حساس و به شدت باوقار هستید اما باید در رفتارهای همراه با حسادت، لجبازی و بی دقتی خود تجدید نظر کنید. امسال شما تحصیلات، تجربه و مهارت های خود را برای پیشرفت حرفه ایتان به خوبی به کار خواهید گرفت. امسال به دست آوردن قدرت و شهرت بیش از رسیدن به منافع اقتصادی برایتان اهمیت دارد. با این حال درآمدتان خیلی هم خوب خواهد بود و این فرصت را نیز خواهید داشت که سرمایه گذاری های بزرگی انجام دهید. در اواخر سال خبرهای خوبی در رابطه با فرزندان خود خواهید شنید که باعث خوشحالی شما خواهد شد. امسال ساخت یک خانه ی جدید به احتمال زیاد در برنامه هایتان خواهد بود. بعضی ها به سفرهای خارج از کشور خواهند رفت که چه کاری باشد و چه تفریحی برای آنها خیلی خوب خواهد بود. امسال باید نسبت به قبل توجه بیشتری نسبت به سلامتی خود داشته باشید. اگر پس از یک شکست تلخ به دنبال آغاز یک رابطه ی عاطفی جدید هستید بیشتر روی ماه های شهریور، آبان، اسفند و تیر حساب باز کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
شاید به نظر دیگران مثبت نگری شما کورکورانه و غیر واقع گرایانه باشد، اما شما در حال حاضر یک دید درست و کامل نسبت به وضعیت موجود دارید. شرایط کیهانی فعلی باعث شده است که شما فکر کنید اگر چالشی را بپذیرید می توانید از پس هر مانعی به خوبی بر بیایید. خوشبختانه امروز اوضاع به نفع شماست و تقریبا همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. با این حال باید حواستان باشد که به جای به خطر انداختن موقعیت خود، با پذیرفتن کمک هایی که به شما پیشنهاد می شوند بیشترین استفاده را از امروز ببرید. امروز سعی کنید در انجام کارهای خیر، هر چند کوچک شرکت کنید، این کار باعث خواهد شد که احساس بسیار خوبی به شما دست بدهد.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز ممکن است در برابر پذیرفتن موقعیت خیلی خوبی که برایتان فراهم شده است کمی شک و تردید از خودتان نشان دهید، آن هم فقط به این دلیل که این فرصت آنقدر خوب به نظر می رسد که نمی توانید واقعیت داشتن آن را باور کنید. با این حال اگر به جای بهترین احتمالات بدترین آنها را در نظر بگیرید به شدت در اشتباه هستید. اجازه ندهید ترس شما از تغییرات پیش از آن که اصلا هیچ مشکلی وجود داشته باشد برای شما مشکل ساز شود. برای خودتان هدفی تعیین کنید و با قدم هایی محکم و ثابت در جهت دست یابی به آن حرکت کنید. اگر فرزندی دارید سعی کنید امروز کمی بیشتر با او وقت بگذرانید و تمام عشق و توجه خود را به او تقدیم کنید.
 فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما نگران این هستید که چطور می توانید از پس این همه مسئولیت های اجتماعی که در برنامه امروزتان قرار دارند. در واقع این طور به نظر می رسد که شما در حال حاضر آنقدر بین اطرافیانتان محبوب شده اید که دیگر وقتی برای خودتان باقی نمی ماند. در هر صورت شکایت کردن و نق زدن در مورد شرایط موجود هیچ چیز را تغییر نخواهد داد، شاید بهتر باشد «نه» گفتن را کمی بیشتر تمرین کنید و بین خودتان و دیگران حد و مرزهایی تعیین کند و برای فضای شخصی خودتان ارزش و اهمیت بیشتری قائل شوید. همین کمبود حریم خصوصی باعث شده است کمی بداخلاق باشید، مواظب باشید این بدخلقی عشقتان را از شما ناراحت نکند.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما مجبور شده اید که از محدوده ی امن خود فراتر بروید و هر قدمی که در این جهت بر می دارید برایتان آزار دهنده است. درست است که در عالم رویاهایتان حتی به دوردست ترین نقاط هم سفر می کنید، اما در واقعیت هنوز به طور کامل برای این کار احساس آمادگی نمی کنید. اما این نکته را به یاد داشته باشید که غرق شدن در عالم رویاها شما را از دنبال کردن اهدافتان در واقعیت دور خواهد کرد، دیر یا زود باید در عالم واقعیت نیز به دنبال خواسته هایتان بروید و از دیوارهایی که به دور خود کشیده اید فراتر بروید. اگر مسائل و مشکلاتی بین شما و سایر اعضای خانواده تان وجود دارد امروز روز خیلی خوبی برای مورد بحث قرار دادن این موضوعات خواهد بود.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز قدرت باورهای شما چنان محکم است که می توانید با قدرت اراده و افکار خود آنچه می خواهید را به وجود بیاورید. اما این را به یاد داشته باشید که مجبور کردن دیگران به پذیرش خواسته هایتان باعث خواهد شد که آنها از شما فاصله بگیرند. نسبت به تصمیمات خود محکم و متعهد باشید، اما در راه رسیدن به آنها از خودتان انعطاف پذیری نشان دهید. اگر می خواهید رهبر خوبی باشید باید سعی کنید به جای اینکه زور بگویید تأثیرگذار باشید. اعتراف کنید، به نظر همه افراد موفق و پولدار جذابتر یه نظر می رسند. برای این که توجه فرد مورد علاقه تان را به خودتان جلب کنید باید تلاش بیشتری کنید تا موفق تر باشید و در چشم او فردی کوشا و موفق باشید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز ما نسبت به ظاهر خود حساسیتی بیشتر از همیشه دارید، دلیل آن هم این است که می خواهید با ظاهرتان در زمینه ی حرفه ای تأثیرگذار باشید. شما نگران این هستید که مبادا تلاش هایتان در به نمایش گذاشتن توانایی هایتان در صورتی که ظاهری بیش از حد جدی نداشته باشید نتیجه ی مورد نظرتان را نداشته باشند. اما مخفی کردن لبخندتان کار بسیار دشواری خواهد بود و به تمرکز خیلی بالایی نیاز خواهد داشت. به هر حال اگر مخاطب شما همانی باشد که به دنبالش هستید نیازی به نقش بازی کردن نخواهد بود. برای حفظ شور و هیجان در روابط عاطفی همیشه باید تلاش کرد. عشقتان را غافلگیر کرده و به رستورانی که تا حالا نرفته است به صرف شام دعوت کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شاید مجبور به گرفتن تصمیمات مهمی باشید و از دوستان و عزیزانتان انتظار داشته باشید که به شما کمک کنند. اصلا تا به حال با خودتان فکر کرده اید که چرا اینقدر انتظاراتتان از آنها زیاد هستند. انگار از آنها بیشتر از خودتان انتظار دارید و این کار شما اصلا عادلانه نیست. شاید دلیل این رفتار شما این باشد که آنها را بیشتر از خودتان قبول دارید و لازم است که در این نگرش خود تغییر ایجاد کنید. امروز در برخوردهایتان با دیگران بیش از اندازه جدی نباشید، داشتن جدیت در کارهایتان خیلی خوب و قابل تحسین است، اما این بدان معنا نیست که اصلا نباید شوخی کنید و یا لبختد به لب هایتان بیاید. یک شوخی به موقع حتی در روابط کاری و حرفه ای می تواند اثرات خیلی خوبی داشته باشد.
فـال روزانـه - Daily Omen
  
امروز به کارهایی که می توانید انجام دهید تا وضعیت حرفه ایتان بهتر شود خوب فکر کنید. شما خواسته های خودتان را به وضوح بیان کرده اید، اما انگار دیگران هیچ توجهی به گفته هایتان ندارند. شاید برای بیان خواسته هایتان به دنبال افراد اشتباهی رفته اید. شاید این نشانه ای است برای این که به دنبال آرزویی که مدت ها داشته اید بروید و برای خودتان یک کار و کاسبی مستقل به راه بیندازید. شما خلاقیت بالایی دارید و ایده های تجاری خوبی هم در سر دارید، چرا آنها را به کار نمی گیرید؟ اجازه ندهید تردیدی که نسبت به منطقی بودن اهداف و ایده هایتان دارید شما را از دنبال کردن آنها منصرف کند، کمی بیشتر به خودتان ایمان داشته باشید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
این که آنقدر به اطرافیان خود نزدیک باشید که بدانید در صورت نیاز به کمک کافی است یک اشاره کنید تا آنها به یاریتان بشتابند واقعا نعمت بزرگی است. البته این وضعیت دو طرفه است و شما هم آماده اید تا در صورت لزوم به آنها کمک کنید.  شما خودتان هم در انجام کارهایتان توانایی بسیار زیادی دارید، اما همکاری با دیگران شما را قادر می سازد که حتی از رویاهایتان هم فراتر بروید. شما در حال حاضر دارید فشار زیادی را تحمل می کنید و با توجه به حساسیتی که دارید این میزان از فشار برایتان غیر قابل تحمل به نظر می رسد، اما به احتمال زیاد این همان چیزی است که شما برای گرفتن کمی انگیزه و حس نیاز به تلاش بیشتر به آن نیاز دارید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما به خاطر نشان دادن نهایت تلاش خود و داشتن بهترین عملکردی که از دستتان بر می آید مورد تحسین و توجه دوستان و آشنایانتان قرار دارید. شما وقت خودتان را بیهوده تلف نمی کنید و برنامه ای هدفمند دارید که دیگران را تشویق می کند با شما همراه شوند و بخشی از نقشه هایتان باشد. با این همه به دست آوردن موفقیت به این سادگی هم نخواهد بود و برای به دست آوردن آن باید سخت کار کنید. شاید امروز کمی لجبازتر از همیشه شده باشید، اما بهتر است کمی بیشتر به دیگران توجه کنید و به جای تکرار مکرر حرف­ های خودتان کمی هم به آنچه آنها می گویند گوش کنید و ببینید چه می خواهند. دیگران هم برای خودشان نظراتی دارند و گاهی هم نظرات خوبی دارند.
فـال روزانـه - Daily Omen
دیگران امروز فکر می کنند که خیلی بهتر از خودتان می دانند چکار باید بکنید و چه کاری به نفعتان است، اما نظرات و ایده های آنها برای شما آنقدر عجیب هستند که ترجیح می دهید کمک هایشان را نپذیرید. چه شما بخواهید و چه نخواهید آنها با نظرهایشان سرتان را به درد خواهند آورد. با این حال بهتر است ذهن بازی داشته باشید، اگر بخواهید بیش از اندازه روی نظرهای خودتان پافشاری کنید و همان راه و روش های قدیمیتان را ادامه دهید فرصت های بسیار خوبی را از دست خواهید داد. یکی از دوستانتان ممکن است به همدردی با شما و یک گوش شنوا نیاز داشته باشد، پس خودتان را برای شنیدن یک داستان غمگین اماده کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز به هیچ عنوان زمان خوبی برای استراحت کردن و بیخیال بودن نسبت به کارها و مسئولیت هایتان نخواهد بود. کارهای ناتمام بسیار زیادی در انتظراتان هستند که باید انجام شوند و به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند. خوشبختانه کاری که دیروز به نظرتان غیر ممکن می رسید و امیدی به انجام آن نداشتید امروز به راحتی انجام خواهد شد. البته که پروژه ها و کارهایتان به اراده و پشتکار و تلاش بسیار نیاز دارند، اما امروز انرژی خیلی راحت تر جریان پیدا می کند و می توانید کارهایی بیش از آنچه خودتان انتظار دارید به انجام برسانید. شاید حتی بتوانید پس از پایان کارهایتان زمانی را هم برای تفریح و خوشگذرانی با دوستانتان کنار بگذارید.


کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 4 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 6 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 10 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...