کد خبر: 81780 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 26 مرداد 1396 - 07:32
فال روزانه 1396/05/26
اتحادخبر: فال روزانه پنج شنبه 26 مرداد 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 26 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی مسئولیت پذیر، مهربان، خلاق و احساساتی هستید. شما فردی با اراده و پشتکار بالا هستید و کارهایتان را با مهارت و مدیریت قابل توجهی به انجام می رسانید، فقط باید مواظب باشید به تمایل خود برای ولخرجی های گاه و بیگاه و حسادت های بیجا غلبه کنید. روابطی که امسال آغاز می کنید تأثیر گذار و بلند مدت خواهند بود. سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید امسال به ثمر خواهند نشست و منافع بسیاری را برایتان به همراه خواهند داشت. همچنین درگیری های حقوقی و مشکلات اداری که داشته اید نیز به نفع شما به پایان خواهند رسید. در نیمه ی دوم سال به شخصی که اثرات زیادی روی شما دارد و احساس نزدیکی شدیدی به او دارید حتی از قبل هم نزدیک تر خواهید شد و شاید تصمیم بگیرید که زندگی مشترک خود را هر چه زودتر آغاز کنید. سفرهای کاری و معاملات با کشورها و شرکت های خارجی منافع مادی قابل توجهی را برایتان به همراه خواهند داشت. سعی کنید برای حفظ سلامت جسمانی خود از هر گونه استرس و فشار عصبی خودداری کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما مانند کودک وحشت زده ای هستید که می خواهد زیر تخت پنهان شود، اما باید این را به یاد داشته باشید که زیر تخت هم به همان اندازه ی دنیای اطرافتان هیولا وجود دارد. حداقل وقتی آن زیر پنهان نشوید می توانید هیولاها را بهتر ببینید و از دیگران هم برای رویارویی با آنها کمک بگیرید. شما از آن آدم هایی نیستید که به سادگی موقعیت های خوبی که برایتان فراهم می شوند را از دست بدهید، اما امروز تعداد موقعیت های وسوسه انگیزی که در برابرتان قرار می گیرند آنقدر زیاد است که دچار سردرگمی خواهید شد. بهتر است با دقت و احتیاط بیشتری این فرصت ها را بررسی کنید تا مبادا به دنبال یک سراب بروید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز احساس می کنید که انگار تمام دنیا در برابر شما ایستاده است و کوچک ترین کارهایی که می کنید هم با مخالفت مواجه می شوند. هر چقدر بیشتر لجبازی کنید پیشرفتتان سخت تر خواهد بود. بهترین کاری که می توانید در این شرایط انجام دهید این است که در هر موقعیتی خوشرویی و شوخ طبعی خود را حفظ کرده و به اطرافیان خود یادآوری کنید که همه ی ما روی صحنه ی این دنیا با هم و در کنار هم هستیم و به جای هل دادن یکدیگر بهتر است با هم کنار آمده و بیشترین بهره را از فرصت کوتاه خود ببریم. به نیاز خود به داشتن کمی استراحت و تفریح توجه داشته باشید، در غیر این صورت تمام مدت نخواهید توانست ذهن خود را به خوبی روی کارهایتان متمرکز کنید.
 فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما در نظم بخشیدن به کارهایتان تلاش زیادی از خودتان نشان می دهید و رفتاری منطقی هم از خودتان نشان می دهید. اتفاقات غیر منتظره ای ممکن است پیش بیایند که می توانند کنترلی که روی اوضاع دارید را به هم بزنند. مواظب باشید سریع واکنش نشان ندهید و پیش از هر اقدامی تمام اطلاعات مرتبط با آن را به دست بیاورید. به سادگی از میدان به در نشوید، اگر خودتان دوباره کنترل اوضاع را در دست نگیرید دیگران برایتان تصمیم گیری خواهند کرد. صبح ذهنتان خیلی درگیر عشقتان است، اما در طول روز آنقدر سرگرم کار می شوید که وقتی برای فکر کردن به این چیزها برایتان باقی نخواهد ماند. مواظب باشید با حواس پرتی عشقتان را از خودتان ناراحت نکنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز حفظ تعادل کارها برایتان بسیار چالش برانگیز خواهد بود. نسبت به این موضوع توجه داشته باشید، زیرا امروز بیش از هر زمان دیگری به داشتن تعادل در کارهایتان نیاز دارید. از موقعیت هایی که برایتان پیش می آیند بیشترین بهره را ببرید و توانایی هایی که در مکالمه دارید را به کار بگیرید تا اختلافات و مشکلاتی که ممکن است برایتان پیش بیایند را از بین ببرید. امروز روابط عاطفیتان ذهن شما را به خود مشغول کرده اند، شما نه هدیه های گران قیمت می خواهید و نه انتظارات غیر منطقی دارید، تنها چیزی که می خواهید احساس امنیت عاطفی و احساس دوست داشته شدن است. فقط به یاد داشته باشید که برای ارضای این نیاز خود بیش از اندازه به طرف مقابلتان نچسبید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز ذهنتان حسابی درگیر است و در رابطه با یک تصمیم گیری مهم بر سر یک دوراهی قرار گرفته اید. خودتان را نگران نکنید، شما تمام آماده سازی های لازم را انجام داده اید و حالا دیگر وقت عمل کردن است، با خیال راحت دست به کار شوید. با وجود این که اغلب در نشان دادن احساسات خود جسارت زیادی از خود نشان می دهید و حتی دست به کارهایی می زنید که شاید به نظر بعضی ها دیوانه بازی باشند، امروز در نشان دادن عواطف خود با احتیاط بیشتری برخورد می کنید و ترجیح می دهید زیاد در مورد احساسات خود صحبت نکنید. با این حال آنقدر پر انرژی هستید که مخفی کردن احساستان اصلا کار ساده ای نخواهد بود.
فـال روزانـه - Daily Omen
بلاتکلیفی و شک و تردید امروز ممکن است باعث شود آنقدر منتظر بهترین گزینه بمانید که فرصت هایی که در اختیار دارید را از دست بدهید. اگر می بینید فرصتی برایتان فراهم شده است که با اهداف اصلی شما هم جهت است آن را از دست ندهید، امروز روزی نیست که بخواهید منتظر بنشینید تا فرصت ها به سراغتان بیایند، خودتان باید به دنبال آنها بروید. در لحظه تصمیم بگیرید و نگران این که نتیجه چه خواهد شد نباشید. شما از این که با خانواده و عزیزانتان وقت بگذرانید لذت می بریدف اما به روابطی فراتر از این حلقه ی محدود نیاز دارید و دلتان می خواهد روابط خود را گسترش داده و دوستی های تازه ای را آغاز کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
درست زمانی که فکر می کنید اوضاع آرام و همه چیز سر جایش است، اتفاقاتی خواهند افتاد که تعادل همه چیز را بر هم خواهند زد. نگران نشوید، خودتان را محکم بگیرید و در ضمن تلاش برای حفظ تعادل، انعطاف پذیری خود را نیز حفظ کنید. شاید اگر چند قدمی در یک جهت متفاوت بردارید بتوانید اوضاع را به ثبات اولیه ی خود بازگردانید و این طوفان را بدون رویارویی با هیچ دردسری پشت سر بگذارید. امروز مسائل کاری آنقدر وقت و انرژیتان را خواهند گرفت که دیگر انرژی و وقتی برای بودن در کنار دوستان و خانواده برایتان باقی نخواهد ماند. اشکالی ندارد، امشب را استراحت کنید، فردا تمام روز برای بودن در کنار آنها وقت خواهید داشت.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز کارهایی در لیست کارهای روزانه تان قرار دارند که شما آماده اید تا آنها را به انجام برسانید، اما هنوز تمایلی به در میان گذاشتن برنامه هایتان با دیگران ندارید. شما با چنان پشتکار و تلاشی مسئولیت ها و وظایف خود را انجام می دهید که برای خودتان هم شگفت آور است، شاید همکاران و مقامات بالادست شما متوجه زحماتتان نباشند، اما شما خیلی خوب میدانید که همیشه باید کار درست را انجام داد، حتی اگر کسی حواسش به شما نباشد. امروز به دقت موقعیت هایی که برایتان پیش می آیند را مورد ارزیابی قرار دهید و هیچ فرصتی را به راحتی از دست ندهید زیرا موقعیت هایی در انتظارتان هستند که منافع بسیاری را برایتان به همراه خواهند داشت.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز طبیعت انعطاف پذیر شما مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. سعی کنید با جریان امور پیش بروید و فکر نکنید که این بدان معنا خواهد بود که هیچ کنترلی روی زندگیتان و کارهایتان نداشته باشید، فقط باید خلاف جریان آب شنا نکنید. شما قدرت اختیار و انتخاب دارید، پس از آن به خوبی استفاده کنید و نقش فعالی در پیش بردن کارهایتان داشته باشید. در کل امروز همه چیز به نسبت خوب پیش خواهد رفت، اما اگر بخشی از نیازهایتان برآورده نشده باقی ماندند، تا وقتی که خود شما در مورد آنها با نزدیکانتان صحبت نکرده اید نمی توانید هیچکس به غیر از خودتان را مقصر بدانید، پس آنچه در قلبتان می گذرد را به زبان بیاورید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز برای شما روز مهمی خواهد بود، زیرا در شرایط کیهانی موجود شما این توانایی را دارید که روح سرکش خود را آزاد بگذارید تا پیشتاز باشد. پنجره ای به روی شما باز شده است که فرصت هایی طلایی را برایتان به همراه دارد. قدرت هایی که معمولا در تضاد با یکدیگر به نظر می رسند امروز می توانند به خوبی با هم کار کنند. بین سنت های قدیم و اطلاعات جدید تعادل برقرار کنید و از چیزهای نو و ناشناخته هراسی نداشته باشید. امروز ناگهان به این موضوع پی می برید که یکی از اطرافیانتان احساسات عاشقانه ای نسبت به شما دارد و این برای شما یک غافلگیری شیرین خواهد بود، شاید در ابتدا کمی خجالت بکشید، اما به احتمال زیاد این احساس متقابل خواهد بود.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز ممکن است برای شما با تنش هایی همراه باشد، شاید برای مدتی طولانی اوضاع برای شما با ثبات و آرامش همراه بوده باشد، اما حالا باید با وضعیت جدیدی که برایتان به وجود آمده است روبرو شوید. چقدر از لحاظ جسمی و روحی برای شرایط به وجود آمده آمادگی دارید؟ قدرت شما در حال حاضر مورد آزمایش قرار گرفته است. امروز شما آماده اید هر کاری بکنید تا در محل کارتان در مرکز توجه قرار نگیرید. ترجیح می دهید در پشت پرده مشغول به کار باشید، اما اصلا دلتان نمی خواهد که همکارانتان زحمات شما را نادیده بگیرند. حد و مرزهای لازم را بین خودتان و اطرافیانتان ایجاد کنید تا بتوانید از داشتن روابطی خوب با آنها در عین حفظ حریم شخصیتان بهره مند شوید
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز توانایی شما در انجام چندین کار مختلف به طور همزمان به کارتان خواهد آمد. اطلاعات زیادی در اطرافتان در جریان هستند و شما هم باید دانش خود را به درستی به کار بگیرید تا آنها را به بهترین شکل طبقه بندی کرده و به کار بگیرید. شما فکر می کنید که همه باید بدانند شما چه می خواهید، اما در واقع این شما هستید که باید با آنها در مورد خواسته های خود صحبت کنید. با وجود این که امروز بیان کردن احساساتتان به شجاعت زیادی نیاز دارد، بازخوردی که دریافت خواهید کرد ارزش این ریسکی که می خواهید بکنید را خواهد داشت. اگر می خواهید صمیمیت و عمق بیشتری را در روابط خود تجربه کنید باید این مرحله را پشت سر بگذارید. /ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/81780