امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 23 مرداد 1396 - 07:06

اتحادخبر: فال روزانه دوشنبه 23 مرداد 1396

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 23 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی سخت کوش، باهوش، با اعتماد به نفس، با انرژی، هدفمند و قابل اعتماد هستید. امسال این سخت کوشی و پشتکار شما باعث خواهد شد که به بالاترین سطوح ممکن دست پیدا کنید و خیلی از همکاران و رقبای خود پیش بیفتید، اما به این شرط که حسادت گاه به گاه خود را تحت کنترل در بیاورید و دست از لجبازی هایتان نیز بردارید. امسال شما وارد مرحله ی کاملا جدیدی از زندگی حرفه ای خود خواهید شد که شاید چندان به قدرت تخیل و خلاقیت شما اجازه ی بروز ندهد، اما از لحاظ مادی پیشرفت قابل توجهی را برایتان به همراه خواهد داشت. از طریق سفر و شرکت در دورهمی های اجتماعی با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که روابطی طولانی مدت با آنها خواهید داشت. کمک غیر منتظره ای که از جانب یکی از اقوام خود دریافت خواهید کرد به رشد حرفه ای بیشتر شما منجر خواهد شد. همسرتان با وجود اینکه هر از گاهی رفتارهای قابل پیش بینی از خودتان نشان می دهید، در تمام طول سال با شما همراه و همفکر خواهد بود و شما را مورد حمایت خود قرار خواهد داد. آبان، بهمن و تیر مهم ترین ماه های سال خواهند بود.
فـال روزانـه - Daily Omen
افکار شما در حال حاضر کمی با احساساتتان گره خورده اند و همین مانع دیدن حقیقت به همان شکلی که واقعا هست می شود. تمام سعی خود را به کار بگیرید که احساسات خود را تا جای ممکن تحت کنترل در آورده و در نتیجه بتوانید به افکاری منطقی تر دست پیدا کنید. لزومی ندارد که احساسات خود را به طور کامل نادیده بگیرید، کافی است آنها را به طور مستقل مورد توجه قرار دهید. گر امروز کسی شما را به خاطر کارهایتان مورد انتقاد قرار دهد به شدت عصبانی شده و واکنش نشان خواهید داد، تا جایی که ممکن است تصمیم بگیرید خودتان را از تمام فعالیت های گروهی کنار بکشید، اما تسلیم شدن در حال حاضر اصلا بهترین راه حل محسوب نمی شود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شاید مخفی کردن نیازهایتان به نظر خودتان سیاست قابل اعتمادی باشد. شما فکر می کنید که اگر در مورد این که واقعا چه می خواهید صحبت نکنید همه فکر خواهند کرد که همه چیز دارد به خوبی و طبق نقشه هایتان پیش می رود. اما امروز در محفی کردن احساستان چندان موفق نخواهید بود و به نفعتان است به جای مخفی کردن افکار و خواسته هایتان پشت این نقاب سیاست واقعیت را به همان شکلی که هست بیان کنید. آنچه از آن بیشترین وحشت را دارید ممکن است همان چیزی باشد که در حال حاضر در زندگی خود به آن نیاز دارید. شما در حال حاضر در مرحله ای قرار گرفته اید که شاید درس هایی که می گیرید سخت باشند، اما برایتان لازم هستند.
 فـال روزانـه - Daily Omen
در حال حاضر همه چیز در زندگی شما منظم و مرتب است، از کمد لباستان گرفته تا میز کارتان همه چیز تمیز است و در حالی که دیگران نگران این هستند که چطور نظم را به زندگی خود بازگردانند، شما به این وضعیت خود افتخار می کنید. البته هنوز نمی توان گفت که به طور کامل راضی هستید، زیرا شما فردی کاملا ایده آل گرا هستید و برای تمام آنچه انجام داده اید به اندازه ی کافی احساس رضایت نمی کنید؛ کمی بیشتر قدر خودتان را بدانید. امروز شما آنقدر آرام هستید که دیگران نمی توانند به آنچه دارد در درونتان می گذرد پی ببرند. در واقع شما ترجیح می دهی به جای این که وقتتان را با توضیح خواسته هایتان به دیگران تلف کنید خودتان برای به دست آوردن آنها دست به کار شوید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز احساس می کنید که انگار در یک دام گرفتار شده اید. از طرفی دوستانتان سعی دارند شما را تحت تأثیر قرار داده و به سمتی که خودشان می خواهند بکشانند، از طرفی هم خانواده تان شما را با باورهای دیگری پرورش داده اند و انتظار دارند که به آنها وفادار باشید. شما در برابر هر یک از این دو سعی دارید نقابی را به چهره بزنید که از شما انتظار می رود، اما این کار در نهایت باعث خواهد شد که خود واقعیتان را فراموش کنید. اکنون زمان آن رسیده که تصمیم خودتان را در این مورد بگیرید، یادتان باشد که واقعیت تنها راه فرار شما خواهد بود. شما فکر می کنید که برخی از نیازهایتان را نمی توانید به راحتی برآورده کنید، اما سکوت کردن در مورد آنها راه حل خوبی نخواهد بود.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما ترجیح می دهید که فقط بر اساس برنامه های خودتان پیش بروید، زیرا برنامه های دیگران به نظرتان خیلی مسخره و بی معنی می آیند. شاید تصمیم بگیرید که با یکی از همکاران خود به طور مشترک کار کنید، اما خیلی زود و با دیدن تفاوت های زیادی که در اهدافتان وجود دارند بیخیال این کار خواهید شد. گاهی همکاری و کنار آمدن با دیگران نیروهای شما را با هم ترکیب کرده و به سوی اهداف مشترکتان پیش خواهد برد، اما در حال حاضر به نفعتان است که برای دست یابی به رویاهایتان به تنهایی پیش بروید. احساسات زیادی از خشم گرفته تا خوشحالی وجودتان را در برگرفته اند، سعی نکنید تمام آنها را سرکوب کنید، بیان آنها باعث احساس آزادی و رهایی شما خواهد شد.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما در چنان موقعیت های سختی قرار می گیرید که انگار شیطان روی یک شانه تان نشسته و می خواهد با پیشنهادهای وسوسه انگیزش شما را گول بزند و روی شانه ی دیگرتان هم فرشته ای نشسته و می خواهد به راه راست هدایتتان کند. بی شک باید به صدای فرشته گوش کنید. همان کاری را انجام دهید که می دانید درست است. شما در حال حاضر علاقه ی چندانی ندارید که در مورد مسائل حرفه ای خود با کسی صحبت کنید، نه اینکه از کار خودتان خجالت بکشید و یا چیزی وجود داشته باشد که بخواهید از دیگران مخفی کنید، فقط دوست دارید زندگی شخصی و حرفه ایتان از هم جدا باشند و چه خوب یا چه بد، شخصیتتان از روی کارتان مورد قضاوت قرار نگیرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

تسلطی که شما روی ذهن و افکار خود دارید و تواناییتان در حفظ نظم در راه رسیدن به اهدافتان واقعا تأثیرگذار است. دیگران هم شما و تلاش هایتان را بیش از هر زمان دیگری تأیید و تحسین می کنند. از آنجایی که به نظر دیگران ثبات و اراده ی لازم را دارید ممکن است از شما تقاضا شود که در انجام یک پروژه و یا حل یک مشکل پیچیده عاطفی به یکی از اطرافیان خود کمک کنید. توانایی های خودتان را در این زمینه دست کم نگیرید. با این حال ممکن است فکر کنید که دارید خودتان و کارهایتان را به خاطر دیگران قربانی می کنید. با کمی برنامه ریزی می توانید کاری کنید که هم خودتان به کارهایتان برسید و هم به دیگران کمک کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
با وجود این که دوستان و همکارانتان به خوبی می توانند ببینند که پشت ظاهر آرام شما چه خبر است، با این حال هنوز هم نمی توانند تشخیص دهند که چه احساسات شدیدی را دارید پشت این دیوار خود ساخته ای که به دور خودتان کشیده اید مخفی نگه می دارید. بهتر است احساسات خود را در چارچوب قوانین و مقررات اجتماعی بیان کنید. امروز بین شما و عشقتان فاصله افتاده است و هیچ کدام از شما هم حاضر نیست کوتاه بیاید و تسلیم شود. اگر بخواهید همین قدر سرسخت بمانید هیچ راه حلی برایتان وجود نخواهد داشت. سعی کنید راه میانه ای پیدا کنید که هر دو طرف را حداقل تا حدودی راضی نگه دارد.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز هر چیزی به غیر از کار کردن توجه شما را به خود جلب می کند و برایتان جذاب و هیجان انگیز است، به همین دلیل هم به فکر تمام راه های ممکن برای فرار از کار کردن هستید. با این حال احتمال این که بتوانید از زیر کارهایتان شانه خالی کنید خیلی کم است و باید وظایفتان را انجام دهید. اگر می خواهید زودتر کارهایتان تمام شوند و بتوانید به کارهایی که دوست دارید برسید بهتر است از صبح خیلی زود دست به کار شوید. شما دوست دارید هر کاری برای بهتر کردن زندگی اطرافیانتان از دستتان بر می آید انجام دهید. احساس می کنید وظیفه دارید که هر کاری لازم است را انجام دهید تا دنیای اطرافتان را به محلی بهتر تبدیل کنید، خوشبختانه راه برایتان باز است.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز برای شما روز دشواری خواهد بود و شما احساس می کنید که تحت فشار هستید. کارهایی هستند که باید انجام دهید اما تردید و دودلی ذهن شما را به خود درگیر کرده اند و نمی گذارند آن طور که می خواهید کارهایتان را پیش ببرید. این وضعیت برای شما اصلا آسان نخواهد بود، اما شما خواهید توانست راه رهایی خود را پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حرکت کنید، هر حرکتی! همین که شروع به حرکت کنید جهت خود را خواهید یافت. نسبت به آنهایی که افکار و ایده هایی متفاوت دارند نگرشی منفی نداشته باشید، شاید بودن در کنار آنهایی که با شما موافق هستند آرامش بخش باشد، اما در کنار آنهایی رشد خواهیم کرد که با ما موافق نیستند.
فـال روزانـه - Daily Omen
در حال حاضر نظم شدیدی در افکار شما وجود دارد که به شما کمک می کند خیلی سریعتر و بهتر به سوی اهداف خود پیش بروید. انتظار نداشته باشید که هر مشکلی را بلافاصله حل کنید، باید صبر داشته باشید تا قطعه های پازل به وقتش در کنار هم قرار بگیرند. سعی کنید احساسات خود را وارد این ماجرا نکنید. امروز دیگران برای به دست آوردن آنچه می خواهند با اصرار و پافشاری خود شما را خسته خواهند کرد، اما شما به هیچ وجه نمی خواهید آنقدر سخاوتمند باشید که در حق خودتان ظلم کرده باشید. هیچ اشکالی ندارد اگر هر از گاهی به انتظارات نابجای دیگران جواب «نه» بدهید، هر کسی باید حد خودش را بداند.

فـال روزانـه - Daily Omen

در حال حاضر افکارتان محدود شده اند و حتی پیش بردن کارهایی که معمولا برایتان اصلا سخت نیستند هم برایتان دشوار به نظر می رسد. سعی نکنید به زور جواب سوال­هایی که در ذهنتان هستند را پیدا کنید، اگر راه حلی به نظرتان نمی رسد به خودتان فشار نیاورید، به وقتش بهترین پاسخ خودش به سراغتان خواهد آمد. امروز شما به هیچ عنوان دوست ندارید که برنامه های خودتان را به خاطر یک نفر دیگر به هم بزنید. در واقع شما انتظار دارید که دیگران خودشان را با برنامه های شما هماهنگ کنند، با این حال اگر می بینید که کمی کنار آمدن با دیگران به نفع شما خواهد بود با خودتان و دیگران نجنگید و این فرصت را از خودتان نگیرید./ص



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 7 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 12 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 2 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۲‍ [بيش از 3 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تکنیک های کنترل خشم کودک و نوجوان توسط والدین
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • جسد چوپان گمشده در روستای شول گناوه پیدا شد
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 2 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 5 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 7 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 9 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...