کد خبر: 81565 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 مرداد 1396 - 10:36
کارگاه آموزش تخصصی گویندگی در برازجان برگزار شد/تصاویر

اتحاد خبر: کارگاه آموزش تخصصی گویندگی موسسه فرهنگی هنری باران اندیشه در روزهای 18 و 19 مرداد در کتابخانه شهید بهشتی برگزار شد.

اتحاد خبر: کارگاه آموزش تخصصی گویندگی در روزهای 18 و 19 مرداد 1396 با حضور و همکاری انجمن شهریاران برازجان، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری، کمیسیون امور بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر برازجان و رییس اداره كتابخانه هاي شهرستان دشتستان در کتابخانه شهید بهشتی برگزار شد.



به گزارش اتحاد خبر، مدرس این کارگاه نعمت نعمتی، مدرس بین المللی فن بیان و سخنوری بوده است.


استاد نعمتی ضمن آموزش اصول سخنوري و گويندگي به هنرجويان، اقدام به گرفتن تست گويندگي از آنان نمود.

مجتبی مجری فرد رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان افزود: از طرحها و کارگاه هایی که در راستای اعتلای فرهنگ و ارتقاء سطح آموزش همشهریان باشد، استقبال و حمایت می کنیم.

وی تاکید کرد: انجمن شهریاران که متشکل از گویندگان توانمندی می باشد سعی بر آن داشته که فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در قالب نمایشنامه های رادیویی به اجرا و تولید برساند.

مجری فرد افزود: در پایان از خانم بوستانی که با همت بلند و پشتکار خود چنین کارگاهی را با موفقیت تمام برگزار نمودند کمال تشکر را دارم.

 

زهرا بوستانی، موسس انجمن شهریاران برازجان ضمن تشکر از تمامی کسانی که در برگزاری این کارگاه حمایت مادی و معنوی کرده بودند، اظهار داشت: انجمن شهریاران با اطمینان و باور به وجود استعدادهای ناب در دیار جنوب در نظر دارد گام هایی موثر را در راه شکوفا کردن استعدادها برداشته و در آینده به جایگاهی برسد که سالهای سال و برای نسل های متمادی با آغوش باز علاقمندان و عاشقان فن بیان و گویندگی را به دور خود گرد آورد و به آموزش و رشد استعدادهای آنان بپردازد و به عاشقان این فن کمک نماید.


لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/81565