کد خبر: 81535 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 مرداد 1396 - 07:26
نماینده دشتستان در جلسه تقدیر از فعالان فضای مجازی ستاد روحانی در استان بوشهر؛
اگر به لاریجانی رای داده بودم چرا عارف حکم نماینده فراکسیون امید را به من داد؟

اتحادخبر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر از فعالان فضای مجازی ستاد های انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان بوشهر تقدیر به عمل آورد. به گزارش اتحاد خبر؛ محمدباقر سعادت رئیس ستاد انتخابات مرکزی دکتر روحانی در استان بوشهر ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان...

اتحادخبر- سکینه صابری: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر روز جمعه 20 مرداد ماه در سالن اجتماعات سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر از فعالان فضای مجازی ستاد های انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان تقدیر به عمل آورد.

به گزارش اتحاد خبر؛ محمدباقر سعادت رئیس ستاد انتخابات مرکزی دکتر روحانی در استان بوشهر ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان این که تأثیر فضاهای مجازی در انتخابات 96 در سراسر کشور از دید هیچکس پنهان نبوده است، اظهار داشت: دوستان فعال سیاسی و اجتماعی در فضاهای مجازی خود به نوعی خبرنگار هستند زیرا در فضای مجازی اقدام به نشر اخبار می کنند و اطلاع رسانی انجام می دهند.


اگر به لاریجانی رای داده بودم چرا عارف حکم نماینده فراکسیون امید را به من داد؟

سعادت در مورد اخبار کذب و شایعات اخیری که در مورد او در فضای مجازی انتشار داده بودند گفت: در فضای مجازی پخش کردند سعادت به لاریجانی رای داده، نمی دانم این چه بداخلاقی است، اگر سعادت به لاریجانی رای داده پس چگونه آقای عارف به ایشان به عنوان عضو شورای مرکزی فراکسیون امید حکم داده است؟ چگونه سعادت را به عنوان نماینده فراکسیون امید در شورای مجمع اصلاح طلبان کتبأ معرفی کرده است؟

 

رسالت رسانه ملی را مردم بر عهده گرفتند

سعادت ادامه داد: همه ملت ایران می دانند که رسانه ملی ما در دولت یازدهم آنچنان که باید از دولت حمایت نکرد و عملکرد دولت را به گوش مردم نرساند. رسالت آن دسته از اقداماتی که باید رسانه ملی انجام می داد به شما محول شد که به خوبی و به بهترین وضع ممکن انجام گرفت.

وی افزود: رسانه ملی هیچگاه در اختیار ما و کسانی که نگاهی به اصلاحات داشته باشند قرار نگرفته است و بسیار امر بعیدی است که رسانه ملی ما در اختیار ما قرار بگیرد.

نماینده دشتستان ادامه داد: وقتی که بیان ما، قلم ما و قدم ما بر اساس واقعیت باشد هیچ قدرتی قادر به نقد کردن ما نخواهد بود.

نباید تلاش ها و زحمات تیم هسته ای را نادیده گرفت

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی موضوع برجام را کار بزرگی دانست و عنوان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای با زحمت و تلاش فراوانی توانست مسئله برجام را به سرانجام برساند، ممکن است در آینده بدعهدی و بدقولی شود، اما نباید تلاشها و زحمات این تیم را نادیده گرفت و گفت تیم هسته ای کار کوچکی انجام داده است‌، بالعکس کار تیم هسته ای کار بزرگی بوده است./ص

دولت با وام 22 درصد حقوق پرداخت کرد

رئیس ستاد انتخابات مرکزی در استان بوشهر در خصوص بیکاری جوانان و مسائل اقتصادی کشور اذعان داشت: دولت هنگامی که سکان اجرایی را به دست گرفت برای پرداخت حقوق کارکنانش در مضیقه بوده و با گرفتن وام با بهره ۲۲ درصد توانست حقوق کارکنانش را پرداخت نماید.


اشتغال بدون سرمایه گذاری مقدور نیست

وی با بیان اینکه اشتغال بدون سرمایه گذاری امکان پذیر نیست اظهار داشت: اشتغال بدون سرمایه گذاری مقدور نیست و سرمایه گذاری هم با توجه به شرایط موجود شاید در درون جوابگو نباشد و این امر مستلزم این است که سرمایه گذار خارجی در کشور ما ورود پیدا کند که این موضوع را خود رهبری هم تایید و تاکید کرده اند.

سعادت افزود: باید مردم بیشتر به بخش خصوصی روی بیاورند، تحصیلکرده های ما باید بخش خصوصی را فعال کنند زیرا بخش دولتی ظرفیت کاملا مشخصی دارد.

وی ادامه داد: اگر سرمایه گذاران بخش خصوص طرحی که ارائه می دهند طرح بزرگ و عظیمی باشد از طریق صندوق توسعه ملی وام پرداخت می شود و اگر طرح کوچک باشد نیز با بهره کم و از طریق صندوق کارآفرینی امید میسر خواهد بود./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/81535