کد خبر: 81529 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 مرداد 1396 - 14:57
سرپرست شهرداری شبانکاره در نشست با خبرنگاران:
اصلاح ورودی شهر شبانکاره/ در خصوص مطالبات دستگاه های اجرایی تهاتر صورت گرفته است+تصاویر

اتحاد خبر: سرپرست شهرداری شبانکاره در نشست با خبرنگاران گفت: در هفته دولت پروژه 20 ‌هزار متر مربع آسفالت به همراه 2 هزار متر سنگفرش خیابان و اصلاح ورودی شهر شبانکاره که یکی از نقاط مهم و حادثه خیز این شهر است، افتتاح می شود. به گزارش اتحاد خبر، وی عنوان کرد: تمامی پروژه های این شهرداری تحت نظارت دفتر فنی استانداری است و سعی کرده ایم ...

اتحاد خبر-زهره عرب: سجاد ستوده منش، سرپرست شهرداری شبانکاره در نشست با خبرنگاران گفت: تحقق خواسته های جامعه در گرو فعالیت‌ های خبرنگاران است و رسالت خبرنگاری این است که علاوه بر نقاط مثبت کم و کاستی ها نیز بیان بشود.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، ستوده منش ضمن تشکر از شهرداران قبلی به ویژه جلال الدین برزگر، اظهار داشت: در دوره های قبل اقدامات فراوانی در شبانکاره انجام شده است، که در این خصوص زحمات شهرداران در دوره های قبل قابل تقدیر است.

اصلاح ورودی شهر شبانکاره در هفته دولت

وی افزود: در هفته دولت پروژه 20 ‌هزار متر مربع آسفالت به همراه 2 هزار متر سنگفرش خیابان و اصلاح ورودی شهر شبانکاره که یکی از نقاط مهم و حادثه خیز این شهر است، افتتاح می شود.

سرپرست شهرداری شبانکاره عنوان کرد: تمامی پروژه های این شهرداری تحت نظارت دفتر فنی استانداری است و سعی کرده ایم پروژه ها را به بهترین نحو ممکن طراحی و اجرا نماییم.
 
سجاد ستوده منش با اشاره به نقش مهم نیروی انسانی در پیشرفت سازمان، گفت: در شهرداری شبانکاره سعی کرده ایم با استفاده از نیروی انسانی توانمند بهره وری مجموعه را بالا ببریم که این موضوع سبب موفقیت در زمینه های مختلف و بهبود امور و ساماندهی وضعیت زندگی شهروندان گردیده است.

وی ضمن تاکید بر لزوم ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ها، تصریح کرد: یکی از برنامه ‌های ما برای رفتن به سمت درآمد پایدار تولید ثروت برای شهرداری بوده است که در این راستا اقدام به احداث یک کارگاه در شهر شبانکاره جهت تامین مصالح موردنیاز از قبیل سنگ جدول و سنگفرش نموده ایم، که این کارگاه می تواند نیاز روستاها و شهرهای همجوار را نیز تامین کند.

سرپرست شهرداری شبانکاره افزود: سعی کرده ایم با دستگاه های اجرایی تعامل خوبی داشته باشیم. همکاری و امتیازدهی به اداره کل تامین اجتماعی در جهت احداث شعبه شبانکاره این اداره یکی از اقدامات ما در این راستا می باشد.

وی عنوان کرد: حقوق و مزایای پرسنل شهرداری و همچنین اضافه کاری و دیگر مطالبات آنان به روز پرداخت می شود. علاوه بر این فراهم کردن آموزش های تخصصی برای پرسنل در راستای بهره وری بالاتر از اقدامات شهرداری شبانکاره است.

سجاد ستوده منش ضمن اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی گفت: شهرداری شبانکاره با هیئت های مذهبی و سایر نهادها جهت برگزاری مراسمات سطح شهر همکاری خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: شهرداری به سهم خود در زمینه های ورزشی نیز اقداماتی از جمله کمک به تیم های ورزشی انجام داده است، تیم هندبال بانوان شبانکاره در استان خوب می درخشد و همچنین تیم های فوتبال استقلال و اتحاد شبانکاره نیز به عنوان نماینده استان بوشهر در لیگ کشوری هستند که از آنها حمایت لازم به عمل آمده است.

سرپرست شهرداری شبانکاره ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت افتتاح چندین پروژه از جمله آسفالت و سنگفرش خیابان ها، تجهیز پارک ها با وسایل ورزشی و اصلاح میدان اصلی شهر را در برنامه داریم.

ستوده منش اضافه کرد: عملیات اجرایی دو زمین والیبال و فوتبال ساحلی در بوستان آزادی نیز همزمان با هفته دولت آغاز خواهد ‌شد.

در خصوص مطالبات دستگاه های اجرایی تهاتر صورت گرفته است

وی در توضیح اقدامات شهرداری در جهت وصول مطالبات گفت: شهرداری شبانکاره نیز مانند دیگر شهرداری ها مطالبات و همچنین بدهکاری هایی از دستگاه های اجرایی دارد. یکی از مطالبات ما از تامین اجتماعی است که این دوسویه می باشد و سعی کرده ایم میزان بدهی و طلب شهرداری را تهاتر نماییم.

سجاد ستوده منش خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات دیگر ما از اداره برق می باشد که طبق مذاکرات انجام شده تا پایان سال 95 تهاتر صورت گرفته است، و در حال حاضر به یک حالت نسبتا پایدار رسیده ایم.

تعامل خوب شهرداری با شورای شهر

وی در رابطه با تعامل فی مابین شورای شهر و شهرداری اظهار داشت: این دو مجموعه مکمل یکدیگر هستند و در جهت پیشرفت و توسعه شهر نیاز به تعامل و همکاری دارند. من در این مدت با شورا تعامل خوبی داشته ام و همیشه در تمام برنامه ها همراه بوده ایم.

سجاد ستوده منش، سرپرست شهرداری شبانکاره اذعان داشت: پیگیری برای خرید دو ماشین زباله از سازمان شهرداری ها انجام شده است و با توجه به گسترش شهر و بزرگتر شدن آن، این قول را به مردم می دهیم که در آینده نه چندان دور این ماشین ها خریداری شده و به ظرفیت شهر اضافه شود.

















 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/81529