کد خبر: 81527 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 19 مرداد 1396 - 19:08
بوکسور دشتستانی با اقتدار قهرمان ایران شد+تصاویر

اتحاد خبر:بوکسور برازجانی به قهرمانی در مسابقات قهرمانی ایران جواب دندان شکنی به کارشکنی ها هیات بوکس استان در یکسال گذشته داد.بدر  ادامه مسابقات بوکس قهرمانی کشوری نونهالان ایران که در شهر همدان پیگیری میشود، بوکسور دشتستانی محمد باقر آلشلو  که با حمایت و پیگیری های علی کمارج رئیس اداره ورزش و جوانان به سختی  در  لیست اعزامی ...

اتحاد خبر- محمدرضا کمالی نژاد:بوکسور برازجانی به قهرمانی در مسابقات قهرمانی ایران جواب دندان شکنی به کارشکنی ها هیات بوکس استان در یکسال گذشته داد.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،در  ادامه مسابقات بوکس قهرمانی کشوری نونهالان ایران که در شهر همدان پیگیری میشود، بوکسور دشتستانی محمد باقر آلشلو  که با حمایت و پیگیری های علی کمارج رئیس اداره ورزش و جوانان به سختی  در  لیست اعزامی به این مسابقات قرار گرفت و بدون هیچ گونه حمایتی از طرف هیئت بوکس استان و با هزینه شخصی به این مسابقات اعزام شد، موفق شد  با اقتدار به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند و جواب محکم و دندان شکنی به هیات بوکس استان بدهد.
  در یکسال گذشته بارها از اعزام بوکسوران دشتستانی به مسابقات کشوری به بهانه های مختلف ممانعت بعمل آورده اند که این قهرمانی جواب خیلی از اقدامات را داد.
در جديدترين اقدام ضد دشتستانی اخیر  چندی پیش هیات بوکس استان، كه باعث جريحه دار شدن احساسات هزاران ورزشكار و اهالی ورزش دشتستان و موجی از نفرت، تبعيض و ناعدالتی  از عملكرد  هيأت استان بوجود آورد  عدم دعوت از چهره درخشان و ملی پوش نوجوان دشتستانی امیر حسین برشد  برای اعزام به مسابقات کشوری  به بهانه های بی اساس بود که سرانجام باعث شد نه تنها ورزش دشتستان، بلکه ورزش استان از کسب مدال طلا در این مسابقات محروم گردد.
امیدواریم که در آینده هیأت بوکس استان و بخصوص مرتضوی دبیر این هیات که در حال حاضر، بخاطر مشغله کاری حضور ندارد و  درویشی سکان دار هیات استان شده است و به همین دلیل قدرت مانور فنی بوکسورهای برازجانی کم شده است مسیری غیر از این را در پیش بگیرند.
 بوکس دشتستان راه خود را پیدا کرده است و به سرعت در حال فاصله گرفتن از سال های ناموفق و منزوی خود است   و با تمام توان منسجم  رو به جلو در حال حرکت است.
شاید به جرات بتوان گفت که کمتر هیاتی در سطح شهرستان های کشور  می توان پیدا کرد که در یک دوره  زمانی یکساله  بتواند چنین موفقیت ها و افتخارات چشمگیری را بدست آورد. 
 كسب عناوين مختلف قهرمانی در رشته المپیکی بوکس،  در سطح استان و كشور تا معرفی چندين ملی پوش در رده های سنی مختلف نويد روزهای طلايی و درخشان را برای بوكس دشتستان می دهد.





لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/81527