کد خبر: 81519 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 19 مرداد 1396 - 11:45
مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر:این استان درسه رشته ساحلی مهیای میزبانی مسابقات بین المللی است

اتحادخبر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این استان در ورزش های ساحلی رشته های فوتبال، والیبال و هندبال مهیای برگزاری مسابقات بین المللی است.

به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان فر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این ارتباط مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی اواخر مهرماه در زمین فوتبال ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برگزار می شود.
وی بیان کرد: این مسابقات با حضور 6 تیمی که قصد شرکت در مسابقات بین قاره ای امارات دارند، برگزار می شود.
بهروزیان فر یادآور شد: در بهمن ماه سال گذشته نخستین دوره مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی با حضور چهار تیم لهستان، ایتالیا و اوکراین برگزار شده است.
وی گفت: در جریان سفر چند روز گذشته رئیس فدراسیون هندبال به استان بوشهر نیز پیشنهاد میزبانی مسابقات هندبال ساحلی باشگاه های آسیا را در بوشهر مطرح کردیم که از این پیشنهاد استقبال خوبی داشتند.
بهروزیان فر ادامه داد: مدیریت منطقه ویژه انرژی پارس در ارتباط با زمین ساحلی دهکده گردشگری آمادگی مطلوب و قابل تقدیری داشته که این نوع نگاه حمایتی وی در رونق ورزش استان نقش شایانی ایفا کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ورزشکاران بوشهری از ابتدای سال جاری اکنون 17 مدال مختلف در مسابقات مختلف جهانی و آسیایی کسب کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: در سال گذشته ورزشکاران این استان 700 مدال رنگارنگ در مسابقه های مختلف کسب کردند که انتظار است این میزان در سال جاری افزایش 15 تا 20 درصدی داشته باشد.
بهروزیان فر اظهار داشت:همچنین در این مدت 41 ورزشکار به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که از این شمار 31 نفر شامل 27 نفر از آقایان و چهار از بانون به عضویت تیم های ملی درآمدند.
وی ادامه داد: انتخاب پنج نفر از استان بوشهر در آئین برترین های فوتبال ایران نیز از دیگر افتخارات مهم و ارزشمندی است که نصیب ورزش استان شده است.
بهروزیان فر ادامه داد: در ارتباط با پروژه های ورزشی نیمه تمام نیز 19 پروژه عمرانی در دست اجراست که تا پایان سال جاری عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/81519