کد خبر: 81477 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 مرداد 1396 - 11:23
شهردار وحدتیه در نشست مطبوعاتی:
٣٣٠٠درصد رشد تفريغ بودجه نسبت به بودجه ٩٠ /چهار سال پیاپی رتبه اول را در شهرستان گرفته ایم

اتحاد خبر: شهردار وحدتیه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: چهار سال پیاپی شهرداری وحدتیه در حوزه پروژه های عمرانی رتبه یک را در شهرستان کسب کرده است. به گزارش اتحاد خبر، عبدالحمید صفایی تاکید کرد: در زمینه بودجه سعی کرده ایم کارهای زیادی انجام بدهیم. تفریغ بودجه به نوعی عملکرد شهرداری را نشان می دهد ...

اتحاد خبر-زهره عرب: نشست خبری شهردار وحدتیه صبح چهارشنبه 18 مرداد ماه برگزار شد.

به گزارش اتحاد خبر، عبدالحمید صفایی شهردار وحدتیه با تبریک روز خبرنگار گفت: در خلال خدمت به عنوان شهردار وحدتیه از اسفند ماه سال 89 سعی کرده ایم مثبت و خدمت رسان باشیم.

صفایی با اشاره به استقرار منابع نفتی در وحدتیه، اظهار داشت: مجموعه نفت در این شهر نکات مثبت و منفی زیادی دارد؛ خشک شدن نخیلات، تحت تاثیر قرار گرفتن محصولات کشاورزی و از سمت دیگر نقاط مثبت آن اینکه وحدتیه از طریق این چاه های نفت کمک هایی تحت عنوان عوارض آلایندگی دریافت کرده است.

وی ادامه داد: از محل عوارض آلایندگی 42 میلیارد تومان وصول کردیم که 20 میلیارد آن به شکل شهرستانی توزیع شده و 22 میلیارد نیز سهم شهرداری وحدتیه بوده که با آن اقدامات بسیار ارزنده ای صورت گرفت.
شهردار وحدتیه گفت: از جمله اقدامات این شهرداری تملک 770 متر و اجرای 18 خیابان، آسفالت معابر، نوسازی لوله های آب، کمک به ورزش شهر و آسفالت 28 هکتار در طی این چند سال اخیر است.

عبدالحمید صفایی تاکید کرد: ما در زمینه بودجه سعی کرده ایم کارهای فوق العاده ای انجام بدهیم. تفریغ بودجه به نوعی عملکرد شهرداری را نشان می دهد، ما قبل از اختصاص عوارض آلایندگی 430 درصد افزایش بودجه داشتیم و بعد از آن به 3300 درصد رسانده ایم.

وی افزود: احداث یادمان شهدای گمنام وحدتیه، تامین ماشین آلات موردنیاز شهرداری، انجام دو زمین چمن مصنوعی در سطح شهر و سایر اقدامات عمرانی مثل احداث چندین پارک محله ای از جمله اقدامات اخیر ما در شهر وحدتیه است.
شهردار وحدتیه ضمن اشاره به عملکرد مثبت و تغییرات ملموس در وحدتیه عنوان کرد: چهار سال پیاپی رتبه یک را در شهرستان گرفته ایم.

صفایی در خصوص سالن آمفی تئاتر وحدتیه گفت: طراحی سالن آمفی تئاتر در حال انجام است و با توجه به ظرفیت شهر یک سالن 700 نفری را در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: ورودی شهر وحدتیه در حوزه استحفاظی اداره راه است اما با پیگیری های شورای شهر و شهرداری قول هایی برای تامین اعتبار و مطالعه پروژه به ما داده اند. در گام اول 3 میلیارد تومان اعتبار جهت اصلاح این ورودی پیش بینی شده است.

شهردار وحدتیه ضمن اشاره به فعالیت های فرهنگی در این شهر اظهار داشت: از جمله اقدامات فرهنگی در سطح شهر برگزاری جشن روز وحدتیه دو سال پیاپی در روز 20 اسفند همراه با تجلیل از نخبگان شهر وحدتیه، کمک به زیرساخت های ورزشی، و همچنین احداث سالن چندمنظوره آمفی تئاتر با ظرفیت 700 نفر در سه طبقه و شامل کتابخانه، سینما و سالن اجتماعات که در دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد.

 

گفتنی است در پایان این نشست شهردار وحدتیه از خبرنگاران شهرستان حاضر در جلسه با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آورد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/81477