کد خبر: 81441 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 مرداد 1396 - 10:24
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان:
کلانتری جدیدی به شهر برازجان اضافه می شود

اتحاد خبر: نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان ساعت 9 صبح سه شنبه 17 مرداد ماه برگزار شد. به گزارش اتحاد خبر، سیدجواد رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: ما در سال گذشته در خصوص جرائم خشن در شهرستان دشتستان کاهش بی سابقه ای داشته ایم. در حوزه مبارزه با کالای قاچاق 53 درصد افزایش کشفیات کالای قاچاق در مقایسه با ...

اتحاد خبر: نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان ساعت 9 صبح سه شنبه 17 مرداد ماه برگزار شد.



به گزارش اتحاد خبر، سیدجواد رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: ما در سال گذشته در خصوص جرائم خشن در شهرستان دشتستان کاهش بی سابقه ای داشته ایم.

وی ادامه داد: در حوزه مبارزه با کالای قاچاق 53 درصد افزایش کشفیات کالای قاچاق در مقایسه با سال های گذشته داشته ایم. همچنین در بحث کشف سرقت ها ما امسال تا این لحظه 93 درصد از سرقت های به وقوع پیوسته در شهرستان کشف شده است.

 

رضوی تاکید کرد: در بحث جرایم خشن از جمله تیراندازی ها 27 درصد کاهش در شهرستان داشته ایم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، در خصوص موضوع قتل عنوان کرد: خوشبختانه تا این لحظه 30 درصد کاهش آمار قتل داشته ایم.

وی با بیان اینکه درخواست احداث کلانتری جدید برای برازجان انجام شده است، گفت: سال گذشته از طریق سردار عباس زاده فرماندهی انتظامی استان بوشهر پیگیری های خوبی در این خصوص صورت گرفت. ان شالله به محض اجرایی شدن شهر برازجان از دو حوزه استحفاظی به سه حوزه استحفاظی تغییر پیدا می کند.

 

سیدجواد رضوی افزود: کلانتری 11 شهر برازجان در خیابان آیت به نزدیکی بیمارستان مهر انتقال می یابد.

وی در پاسخ به وضعیت جابجایی کلانتری 12 برازجان که در گذشته مطرح شده بود گفت: ان شالله با اتحاد و دلسوزی شورای پنجم شهر برازجان، این موضوع پیگیری و انجام بشود. چنانچه با نگاه دلسوزانه همراه باشد شرایط انجام کار وجود دارد.

 

 

 

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/81441