کد خبر: 81437 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 17 مرداد 1396 - 11:44
بیانیه شورای شهر برازجان در خصوص محرومیت داور برازجانی+متن بیانیه

اتحاد خبر: شورای شهر برازجان در خصوص محرومیت داور برازجانی مهندس محمدحسین زاهدی فرد بیانیه ای صادر کردند؛ متن بیانیه به شرح زیر می باشد؛ "در پی واقعه تاسف بار اخیر در حوزه ورزش استان بوشهر که موجبات نگرانی و حیرت اهالی ورزش دوست استان به خصوص مردم فرهیخته شهر برازجان را فراهم آورد و سبب محرومیت جوان بااستعداد و افتخار آور کشور و شهر ...

 

اتحاد خبر: شورای شهر برازجان در خصوص محرومیت داور برازجانی مهندس محمدحسین زاهدی فرد بیانیه ای صادر کردند؛

 

متن بیانیه به شرح زیر می باشد؛

 

"در پی واقعه تاسف بار اخیر در حوزه ورزش استان بوشهر که موجبات نگرانی و حیرت اهالی ورزش دوست استان به خصوص مردم فرهیخته شهر برازجان را فراهم آورد و سبب محرومیت جوان بااستعداد و افتخار آور کشور و شهر برازجان آقای مهندس محمدحسین زاهدی فرد از حضوردر عرصه داوری لیگ برتر کشور گردید.


اعضای شورای اسلامی شهر برازجان به نمایندگی از مردم فهیم این شهر ضمن محکوم نمودن رفتار وعملکرد مغرضانه، غیرحرفه ای و دون شأن رئیس هیئت فوتبال استان، از مسئولین ارشد استان تقاضای رسیدگی مجدانه و فوری به این موضوع در راستای حمایت از نخبگان ورزشکار و رفع نگرانی ورزش دوستان و احقاق حقوق مسلم مفاخر این دیار را دارد. بدیهی است این شورا موضوع راتا حصول نتیجه مورد پیگرد و در دستور کار خواهد داشت. "


 اعضای شورای اسلامی شهر برازجان (دوره چهارم)

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/81437