کد خبر: 81367 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 مرداد 1396 - 21:38
به بهانه روز خبرنگار؛
نشست صمیمانه شهردار برازجان با اصحاب رسانه برگزار شد+ تصاویر

اتحاد خبر: به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار نشست صمیمانه شهردار برازجان با اصحاب رسانه این شهر، بعد از ظهر یکشنبه 15 مرداد ماه در سالن اجتماعات شهرداری برازجان برگزار شد.

اتحاد خبر-سکینه صابری: به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار نشست صمیمانه شهردار برازجان با اصحاب رسانه این شهر، بعد از ظهر یکشنبه 15 مرداد ماه در سالن اجتماعات شهرداری برازجان برگزار شد.

به گزارش اتحاد خبر، محمدحسن محمدی، شهردار برازجان ضمن تشکر از خبرنگاران برای انعکاس اخبار شهر و شهرستان، اظهار داشت: هفته گذشته در معیت مسئولان شهری و امام جمعه برازجان بیش از ۳۰ پروژه اعم از زمین های چمن مصنوعی، آسفالت معابر و سایر پروژه های سطح شهر مورد بازدید قرار گرفته است.

محمدی در ارتباط با خرید وسیله نقلیه عمومی جهت استفاده شهروندان، گفت: ما به خرید اتوبوس نیازی نداریم، بلکه نیاز به تعمیر اتوبوس ها هست. دلیل دیگری که از اتوبوس کمتر استفاده می کنیم این است که خیابان های شهر برازجان گنجایش اتوبوس را ندارند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم از مینی بوس استفاده کنیم که کارشناسی هم شده و تا مراحل نامه نگاری هم پیش رفته ایم، و اینک در دستور کار است که مینی بوس خریداری کنیم.

شهردار برازجان اذعان داشت: به زودی شورایی متشکل از نخبگان شهرداری و شهرسازی تشکیل می دهیم و از نظرات کارشناسانه آنها استفاده می کنیم.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص روند پیشرفت پروژه دهکده گردشگری دشتستان عنوان کرد: دهکده گردشگری محدودیت قانونی دارد، و حد نصاب معاملاتش بیشتر از توان شهرداری می باشد و بایست مراحل قانونی را طی کند.

محمدی در خصوص ساماندهی پسماند خاطرنشان کرد: مصوب شده است که محل دفن پسماند ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه به بهبود مبلمان شهری برازجان می اندیشد، اظهار داشت: شعار من از ابتدای ورودم به شهرداری بهبود مبلمان شهری، تکمیل پروژه های شهرداری و همچنین اقدامات زیرسازی با رویکرد مردم محوری بوده است و تاکنون نیز تلاشم بر اساس مردم محوری بوده است.

محمدی افزود: در راستای این هدف ملاقات های روزانه با مردم دارم و بعد از ظهرها در شهرداری پذیرای مردم و پیشنهادات آنان هستم.

به گزارش اتحاد خبر، در پایان این نشست شهردار برازجان از خبرنگاران حاضر در جلسه با اهداء لوح تقدیر، قدردانی نمود.















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/81367