کد خبر: 81249 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 12 مرداد 1396 - 23:22
برگزاري همايش دوچرخه سواري عمومي شمس ولايت در برازجان +تصاویر

اتحاد خبر:در اين همايش كه با استقبال خيلي خوب علاقمندان به اين رشته همراه بود ، دوچرخه سواران مسير پيش بيني شده را با يك نظم خاص و با پوشيدن كاورهاي مخصوص تهيه شده توسط هيأت دوچرخه سواري و شهرداري را پيمودند و در پايان مسير نيز مورد استقبال مسئولين قرار گرفتند و پس از زيارت قبور مطهر شهداي گمنام و تجديد ميثاق با آرمان هاي ارزشمند شهدا و نيز ضمن...

اتحاد خبر:هيأت دوچرخه سواري شهرستان دشتستان با همكاري تربيت بدني سپاه حضرت جواد الائمه (ع) ناحيه مقاومت دشتستان و با مشاركت هيأت ورزشهاي همگاني - اداره ورزش و جوانان دشتستان - معاونت فرهنگي شهرداري برازجان و اتاق اصناف شهرستان دشتستان عصر پنجشنبه دوازدهم مردادماه و به مناسبت ميلاد فرخنده و مبارک هشتمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت حضرت علي بن موسي الرضا (ع) و گراميداشت دهه كرامت مبادرت به برگزاري يك همايش دوچرخه سواري عمومي تحت عنوان " شمس ولايت " از مسير ميدان شهداء ( شهرداري برازجان ) تا گلزار شهداي گمنام شهر برازجان نمودند .

در اين همايش كه با استقبال خيلي خوب علاقمندان به اين رشته همراه بود ، دوچرخه سواران مسير پيش بيني شده را با يك نظم خاص و با پوشيدن كاورهاي مخصوص تهيه شده توسط هيأت دوچرخه سواري و شهرداري را پيمودند و در پايان مسير نيز مورد استقبال مسئولين قرار گرفتند و پس از زيارت قبور مطهر شهداي گمنام و تجديد ميثاق با آرمان هاي ارزشمند شهدا و نيز ضمن گراميداشت ميلاد مبارک شمس الشموس حضرت امام رضا (ع) در مراسم پاياني شركت نمودند .

در پايان اين همايش نيز جناب سرهنگ غلامپور فرماندهي سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان ضمن تشكر و قدرداني از برگزاركنندگان اين همايش و شركت كنندگان ، طي سخناني در مدح امام رضا (ع) به برگزاري چنين برنامه هاي فرهنگي و ورزشي براي مشاركت جوانان و نوجوانان در مناسبت هاي مختلف تاكيد نمودند .

قسمت انتهايي همايش نيز مراسم قرعه كشي بود كه با همكاري هيأت دوچرخه سواري و ورزشهاي همگاني دشتستان حدود ٧٠ جايزه به رسم يادبود و به قيد قرعه به شركت كنندگان اهدا شد .


در حاشيه مراسم :

*حضور پرسنل محترم آتش نشاني و تيم پزشكي و آمبولانس شبكه بهداشت و درمان دشتستان و پرسنل خدوم و ساعي نيروي انتظامي و پليس راهور دشتستان در راستاي همكاري هر چه بهتر اين همايش از نكات شايسته و قابل تقدير بود .

* در انتهاي همايش و به همت و با همكاري اتاق اصناف دشتستان كه در دوره مديريت جديد اين تشكل ، پرداختن به كارهاي فرهنگي و ترويج فرهنگ سلامت و ترغيب جوانان به فعاليت هاي مثبت اجتماعي در اولويت برنامه ها و سياست هاي جناب اسماعيلي مسئول اتاق اصناف قرار گرفته است ، از شركت كنندگان و همراهان و به مناسبت ميلاد حضرت امام رضا (ع) با شربت و شيريني و شكلات پذيرايي شد كه اين اقدام خوب جاي تقدير دارد .

* در اين همايش جناب سرهنگ غلامپور و جناب سرگرد تدين فرماندهي و مسوول تربيت بدني سپاه دشتستان ، علي محمد كمارج حاجي رياست اداره ورزش و جوانان دشتستان ، دكتر سعيد اسماعيلي و مرتضي نيكجو از اعضاي شوراي اسلامي شهر برازجان ، نويد متين و محراب بنافي از منتخبين مردم در شوراي پنجم شهر برازجان ، مهندس علي پورجم معاونت فرهنگي شهرداري برازجان ، سرگرد علي اكبر صالحي فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام رضا (ع) برازجان و تني چند از فرماندهان پايگاه هاي مقاومت بسيج از مسولان حاضر در اين برنامه بودند .

* از نكات جالب اين همايش همراهي مهندس يوسف اطمينان رييس هيأت ورزهاي همگاني دشتستان و مهندس محمدحسين زاهدي فرد داور بين المللي فوتبال با لباس ورزشي و با دوچرخه سواري از ابتدا تا انتهاي مسير با ديگر شركت كنندگان بود .

* اين اولين اقدام هيأت دوچرخه سواري دشتستان در دوره جديد و با مديريت اصغر شعباني بود كه انصافاً توانست در اولين قدم و با تعامل و همراهي دستگاه ها و سازمان هاي مختلف يك برنامه خوب و منظم و شيك را انجام دهد و نويد يك دوره درخشان و طلايي را در روزهاي آتي در اين رشته در دشتستان مي دهد .


















































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/81249