کد خبر: 81133 ، سرويس: سیاست
تاريخ انتشار: 10 مرداد 1396 - 09:53
اظهارات امین زاده درباره کابینه دوازدهم:
برخی خودشان تصمیم به خروج از کابینه را گرفتند

اتحادخبر: دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: کابینه آینده کابینه کار است.

امین زاده

الهام امین زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چنانچه از افرادی که در خط امام و آرمان های انقلاب هستند و از کارآمدی و شایستگی لازم هم بهره مند هستند در کابینه استفاده شود قطعا همدلی هم وجود خواهد داشت و جدای از گرایش های سیاسی اگر گرایش افراد خدمت باشد یقینا همدلی وجود خواهد داشت چرا که همه به فکر کشور هستند.

وی ادامه داد: در دولت یازدهم با وزرایی در ارتباط بودیم که شاید به لحاظ گرایش سیاسی مشترک نبودیم اما به دلیل این که هدف " خدمت کردن " بود همدلی بسیار زیادی وجود داشت.

امین زاده تصریح کرد: کشور ما فرصت آزمون و خطا ندارد تا از نیروهای تازه کار یا حاشیه دار استفاده کنیم که برای دولت هزینه بسازند.

وی در مورد تغییرات کابینه دوازدهم نسبت به یازدهم عنوان کرد: آقای روحانی در این زمینه تصمیم گیرنده هستند و همچنین بعضی از اعضای کابینه خودشان تصمیم به خروج از کابینه گرفته اند و این که چه گزینه هایی خارج می شوند هنوز قطعی نشده است، دولت تا روز جمعه در این زمینه فرصت دارد و چه بسا تصمیماتی که تاکنون گرفته شده تغییر یابد.

دستیار رئیس جمهور در امور  حقوق شهروندی با اشاره به گروه های مختلف سیاسی کشور گفت: تقاضا داریم گروه های سیاسی در این روزهای پایانی فشارهای خود را متوقف کنند و اجازه دهند رییس جمهور با تمرکز بیشتری در این خصوص تصمیم بگیرند./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/81133