امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 09 مرداد 1396 - 07:06
فال روزانه دوشنبه 9 مرداد 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 9 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما با انرژی زیادی که دارید و احترامی که به دیگران می گذارید و روی باز خود، امسال مورد علاقه ی دوستان، همکاران و روسای خود خواهید بود. فقط مواظب باشید تمام اصول و قوانین را رعایت کنید تا بهانه ای دست حسودان ندهید. سالی که پیش رو دارید از لحاظ تجاری و فعالیت های جدید حرفه ای برای شما بسیار خوب خواهد بود و موفقیت های زیادی در این زمینه ها کسب خواهید کرد. انگار که بخت و اقبال به شما روی آورده است و همه چیز برایتان خیلی خوب پیش می رود. همسر و یا نامزدتان در تمام طول سال شما را غرق در عشق و محبت خود خواهد نمود و تمام امکانات مالی خود را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. ا وجود این که سعی دارید بهترین روابط را با خانواده تان داشته باشید و انتظارات آنها را تا جایی که از دستتان برمی آید برآورده کنید، باز هم آنها با انتظارهای خودکه دائم رو به افزایش هستند باعث آزردگی شما خواهند شد. در اواخر سال از سرمایه گذاری در بورس و یا املاک منافع مادی قابل توجهی نسیبتان خواهند شد. در سالی که پیش روست ماه های مهر، دی، اردیبهشت و تیر ماه های خیلی مهمی در زندگی شما خواهند بود و مجبور به گرفتن تصمیمات مهمی خواهید شد.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز چشم هایتان را که باز می کنید احساس می کنید که موقعیت برای پیشرفتتان فراهم است و می توانید رشد زیادی چه در زندگی شخصیتان و چه در زمینه ی حرفه ای داشته باشید. شما می خواهید بیشترین استفاده را از امروز ببرید تا در محل کاتان توجه مقام های بالا دست خود را جلب کنید و مورد تحسین آنها قرار بگیرید. فقط یادتان باشد که زمانی را هم به عشق اختصاص بدهید. جادوی عشق در زندگیتان تأثیر فوق العاده ای خواهد داشت. به احساسات خود گوش فرا دهید و در بیان آنها جسارت بیشتری از خود نشان دهید. تغییر دکوراسیون در خانه و یا اتاقتان باعث خواهد شد از لحاظ روانی حال بهتری پیدا کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما معمولا ترجیح می دهید حرف هایتان را در دل خودتان نگه دارید، اما امروز بدتان نمی آید که به یک فعالیت گروهی بپیوندید. شاید بعضی از دوستانتان شما را به یک دور همی در یک رستوران دعوت کرده باشند، یا همسایه تان به شما پیشنهاد کرده باشد سری به او بزنید. فرقی نمی کند که در چه گروهی قرار بگیرید، در هر صورت حضور در این جمع برایتان خوب خواهد بود و هم حالتان را خوب می کند و هم زمینه ی آشنایی با افراد جدیدی را برایتان فراهم می کند. امروز سعی کنید به ترس هایی که در رابطه با به دست آوردن خواسته هایتان در رابطه عاطفی خود دارید غلبه کنید، این ترس ها تنها موانعی هستند که جلوی احساس خوشبختی شما را می گیرند.
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز ممکن است وسیله ی الکترونیکی جدید بخرید و یا تغییراتی در وسایلی که پیش از این داشته اید بدهید که زندگی را برای شما راحت تر می کنند. شاید هم تصمیم بگیرید در یک کلاس فنی ثبت نام کنید تا ضعف هایی که در توانایی های خود داشته اید را برطرف کنید. در هر صورت امروز رابطه ای تنگاتنگ با دنیای تکنولوژی خواهید داشت. اگر احساس می کنید برنامه هایی که برای بودن در کنار دوستان و نزدیکان خود چیده اید بیش از اندازه سنگین هستند و اجازه نمی دهند به کارهای شخصیتان رسیدگی کنید سعی کنید طوری که طرف مقابلتان را ناراحت نکنید برخی از این برنامه ها را حذف کنید، آخر هفته فرصت جبران این کارتان را خواهید داشت.
فـال روزانـه - Daily Omen
شما موجودی اجتماعی هستید و امروز توجه زیادی را به خود جذب خواهید کرد. شما احساس خیلی خوبی نسبت به خودتان دارید و فکر می کنید که ظاهرتان هم خیلی بهتر از همیشه شده است؛ فقط شما اینطور فکر نمی کنید، دیگران هم متوجه این موضوع شده اند. امروز حتما وقت گذراندن با دیگران را در برنامه ی خود جای بدهید. شما انسانی توانا و با استعداد هستید و بودن در کنار دیگران درخشش ویژه ای به این توانایی هایتان می بخشد. شما امروز از لحاظ عاطفی خیلی حساس تر شده اید و همین زمینه ساز ایجاد صمیمیتی بیشتر در رابطه عاطفیتان خواهد بود و یا اگر هم مجرد باشید به شخص جدیدی علاقمند خواهید شد.
فـال روزانـه - Daily Omen

اگر از شرایط فعلی خود راضی نیستید امروز کمی جدی تر به این موضوع فکر کنید و ببینید کدام یک از اتفاقاتی که اخیرا در زندگیتان افتاده اند باعث ناراحتی و کدام یک باعث خوشحالی شما شده است. برای حس خوشحالی و  خوشبختی باید خودتان را همین طور که هستید پذیرا باشید. شما ذاتا آدم رمانتیکی هستید و امروز هم عشق و روابط عاطفی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. به شخصی که دوست دارید فکر می کنید و بخاطر داشتن او خدا را شکر می کنید، و یا اگر هنوز تنها هستید در دلتان آرزو می کنید که ای کاش می توانستید هر چه زودتر نیمه ی گمشده ی خود را پیدا کنید. اگر مجرد هستید و واقعا قصد پیدا کردن عشقتان را دارید باید برای این کار کمی برنامه ریزی کنید!

فـال روزانـه - Daily Omen
شما امروز تمام مدت در حال رویاپردازی خواهید بود. شاید موضوع این رویاها برایتان اهمیت چندانی هم نداشته باشد، فقط دلتان می خواهد خودتان را در عالم خیال غرق کرده و از دنیای واقعی فرار کنید. اما خودتان خیلی خوب می دانید که چنین راه حلی در دراز مدت به کارتان نخواهد آمد. امروز اهدافی که در مورد رابطه عاطفی خود دارید ناگهان برایتان اهمیت زیادی پیدا کرده اند و به فکر آینده ی این رابطه هستید. اگر شرایط فعلی آن چیزی که شما انتظار داشته اید نیستند خودتان را سرزنش نکنید. عشق چیزی نیست که بشود برای آن برنامه ریزی کرد، کمی به خودتان و طرف مقابلتان وقت بدهید؛ هیچ عجله ای در کار نیست.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما قصد دارید فضایی آرام و هماهنگ در اطراف خود ایجاد کنید، اما برقراری تعادل، آن هم امروز، کار ساده ای نخواهد بود، زیرا شما نگران حفاظت از خودتان و احساستان نیز هستید. تحت شرایط کیهانی موجود شما نیز دارید که از لحاظ عاطفی احساس امنیت کنید، اما باید مواظب باشید که برای به دست آوردن این حس ثبات و امنیت کار اشتباهی نکنید. شما استعدادهای ناشناخته ای دارید که ممکن است امروز برایتان آشکار شوند. شاید مسئولیت جدیدی که به عهده تان گذاشته شده باعث شود به این توانایی خود پی ببرید و از این کشف خود بسیار خوشحال خواهید شد. کمی فکر کنید و ببینید چطور می توانید آن را به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار دهید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما امروز به اطرافیان خود توجه زیادی نشان می دهید و دلتان می خواهد به هر چند نفری که از دستتان بربیاید کمک کنید، اگر از دستتان بر می آمد حتی دنیا را هم نجات می دادید. اگر برای انجام کار خیری داوطلب لازم باشد شما حتما اولین نفر خواهید بود. با وجود این که شما دقیقا می دانید که چه می خواهید، وقتی پای بیان کردن آنچه در قلبتان می گذرد به میان می رسد از همیشه ساکت تر می شوید. هفته های آینده تجربه های رمانتیک ملایمی را برای شما رقم خواهند زد که باعث خواهد شد فشار و تنشی که روی خود احساس می کنید تا حدود زیادی کاسته شود. سعی کنید کمی از قیل و قال دنیا فاصله بگیرید و روی پرورش عشق و رابطه عاطفی خود تمرکز کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شما درکی عمیق تر از آنچه واقعا برایتان اهمیت دارد پیدا خواهید کرد و آنچه کشف می کنید شما را غافلگیر خواهد نمود. مادیات برای شما خیلی کمتر از معنویات اهمیت دارند و شما بالاخره پس از مدت ها به این واقعیت پی خواهید برد. داشته هایتان در مقابل خانواده و دوستانتان برای شما هیچ ارزشی ندارند و عزیزانتان برایتان در اولویت هستند. تحت شرایط کیهانی به وجود آمده ممکن است طی چند هفته ی آینده روابط عاطفیتان تا حدود زیادی از کنترل شما خارج باشند. اگر بتوانید با صحبت کردن در مورد احساساتتان و آنچه در دلتان می گذارد یخ به وجود آمده را بشکنید، به طرف مقابلتان نیز همین فرصت را خواهید داد و اوضاع تا حدودی به نفعتان تغییر خواهد یافت.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شاید با گروهی جدید آشنا شده و یا با یکی از دوستان و همکاران قدیمی خود دیدار داشته باشید که فرصت های کاری جدیدی را به شما پیشنهاد می دهند. به این پیشنهاد خوب فکر کنید. شما به طور معمول امنیت را از طریق ایجاد ساختارهای پایدار در زندگی خود به دست می آورید. البته عشق نیز برایتان از این اصل مستثنی نیست و آن را کاملا جدی می گیرید و سعی دارید عشق واقعی را به دست بیاورید. با این حال امروز حساب و کتاب هایتان در مورد عشق بهم خواهند خورد و چارچوب هایی که برای خودتان تعریف کرده اید محو می شوند. سعی نکنید جلوی روند طبیعی امور را بگیرید و نگران هم نشوید؛ عشق را نمی توان در چارچوب های از پیش تعیین شده جا داد.

فـال روزانـه - Daily Omen 
 

امروز بخت با شما یار است و در زمان درست در جای درست قرار خواهید گرفت. شاید با شخصی آشنا شوید که تغییراتی اساسی در زندگی حرفه ای شما ایجاد خواهد کرد. شما به طور معمول به روابطی جذب می دهید که به شما اجازه می دهند استقلالتان را حفظ کنید و خود واقعیتان باشید. اما امروز به طور غیر منتظره ای دلتان می خواهد به عشقتان بچسبید و طوری برخورد می کنید که انگار به او نیازمند هستید و این رفتار، آن هم از جانب کسی مثل شما می تواند برای طرف مقابلتان ناخوشایند و آزار دهنده باشد. اشکالی ندارد اگر بخواهید به عشقتان نزدیک شوید، اما فاصله ی ضروری را رعایت کنید و بگذارید طرف مقابلتان بتواند نفس بکشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز نسبت به دعوت هایی که از شما می شود و افراد جدیدی که در مقابلتان قرار می گیرند با روی باز برخورد کنید. تغییرات برای شما در راه هستند و شما برای این که این تغییرات به خوی و به نفع شما پیش بروند باید آنها را پذیرا باشید. حتی اگر مجرد باشید این امکان وجود دارد که با یک نفر آشنا شوید که به شریک راهتان تبدیل خواهد شد. به احساسات خود توجه کنید و اجازه دهید حس درونیتان در این زمینه راهنمایتان باشد و خیالتان راحت باشد که اشتباه نخواهید کرد. شما در حال حاضر ترجیح می دهید زیاد در مورد احساسات خود حرف نزنید، لزومی ندارد که احساستان را همه جا جار بزنید، اما آن را از عشقتان مخفی نکنید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۵ [حدود 18 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/09 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: لیلادانا حدود 3 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 8 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 9 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 11 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...