کد خبر: 80427 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 تير 1396 - 07:36
600 میلیارد ریال برای اجرای طرحهای اشتغال مددجویان کمیته امداد استان بوشهر هزینه می شود

اتحاد خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: امسال برای اجرای سه هزار و 500 طرح اشتغال کوچک خانگی مددجویان کمیته امداد در استان 600 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

اتحاد خبر: احمد لطفی روز یکشنبه در نشست مشترک کمیته امداد و بانک ملی استان بوشهر با محوریت پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد افزود: از این میزان اعتبار 400میلیارد ریال از محل بانکهای دولتی و غیردولتی و 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته امداد تامین می شود.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: از محل اعتبارات بانکی استان بوشهر 174میلیارد ریال اعتبارمعادل 44 درصد کل اعتبار بانکها مربوط به بانک ملی است و مابقی مربوط به بانکهای ملت، کشاورزی، رفاه، سپه، رسالت و پارسیان است.
لطفی اظهار کرد: برای توان افزایی مددجویان کمیته مداد پیش بینی شده است که امسال 2هزار نفر به مراکز کاریابی مستقر در عسلویه، کنگان و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس معرفی شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: پارسال یکهزار و 856طرح با 313میلیارد ریال اعتبار از محل منابع کمیته امداد و بانکها در استان بوشهر اجرا شد.
وی با بیان اینکه مهم ترین رسالت کمیته امداد توانمند سازی افراد خانواده های زیر پوشش است گفت: وظیفه کمیته امداد این است که افراد آسیب دیده و آسیب پذیر را زیرپوشش قرار دهد و در یک مدت زمان مشخص با ارائه بسته های خدماتی و حمایتی از جمله اشتغال، حمایتی، آموزشی آنها را توانمند سازد که در این مسیر چهار هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان از محل اجرای طرحهای اشتغال سالهای گذشته توانمند و از چرخه حمایت این نهاد خارج شدند.
وی تاکید کرد: کمیته امداد با انجام کارهای فکری، فرهنگی و آموزشی مددجویان را در حرفه های مختلف توانمند می کند و سپس با ایجاد شغلی کمک می کند که بتواند روی پای خودش بایستد و از دسترج خودش استفاده نماید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/80427