امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 26 تير 1396 - 07:21
فال روزانه دوشنبه 26 تیر 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 26 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! تا جای ممکن سعی کنید خودتان را از دخالت در کارهای دیگران دور نگه دارید، در غیر این صورت مورد انتقاد آنها قرار خواهید گرفت. نشان دادن کینه هایی که نسبت به برخی از اقوام و همکاران خود دارید ممکن است باعث اختلاف و درگیری بیشتر بین شما شود، بهتر است در این مورد با صبوری بیشتری رفتار کنید. فرزندانتان تمام سال شما را مورد حمایت خود قرار خواهند داد و هر کاری که از دستشان بر می آید برای آوردن خنده به لب های شما خواهند کرد. ذکاوت و هوشیاریتان به شما کمک خواهند کرد تا بی آن که فشار و استرس زیادی به خودتان وارد کنید بهبود قابل توجهی به وضعیت مالیتان ببخشید. بهترین ماه های سالی که در پیش رو دارید ماه های آذر، اسفند و تیر ماه آینده خواهند بود. برای شروع یک رابطه عاطفی جدید بهتر است تا فرا رسیدن فصل پاییز دست نگه دارید. اگر رابطه عاطفیتان رو به سردی می رود هم سعی کنید حداقل تا پاییز ثبات اوضاع را حفظ کنید، سپس فرصت گرما بخشیدن به عشقتان را خواهید داشت. 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شاید دلتان بخواهد که به حال خودتان گذاشته شوید و در عالم فکر و خیال فرو بروید. بیکار نشستن در خانه و خواندن کتاب مورد علاقه تان شاید به نظرتان بهترین کاری باشد که امروز می توانید انجام دهید و دلتان هم نمی خواهد که کسی مزاحمتان شود. سر و صداهای اطرافتان و درخواست هایی که اطرافیانتان از شما دارند برایتان خیلی آزاردهنده هستند و ترجیح می دهید وقت خود را در تنهایی بگذرانید. در هر صورت سعی کنید مواظب رفتارتان با دیگران باشید، آنها که از حال درون شما خبری ندارند. امروز بهتر است که در انجام کارهایتان با احتیاط بیشتری رفتار کنید، تغییرات ناگهانی در حال حاضر اصلا برای شما خوب نیستند. 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز مسائل مادی باعث نگرانی شما شده اند. در حالی که ممکن است خیلی هم خوب پیش بروید، احساس امنیت نمی کنید و فکر می کنید که شاید با کمبود منابع مالی مواجه شوید. سعی کنید نگاهی منطقی به وضعیت فعلی خود داشته باشید، به احتمال زیاد خواهید دید که وضعتان خیلی بهتر از آن چیزی است که خودتان فکر می کنید. امروز برخی از اطرافیانتان از شما انتظار دارند که بخشی از وقت و انرژی خود را صرف آنها بکنید و این موضوع اصلا برایتان خوشایند نیست چون خودتان کارهای مهمتری برای انجام دادن دارید. اگر می بینید هیچ راه فراری برایتان وجود ندارد حداقل به عصبانیت و ناراحتی ناشی از این وضعیت غلبه کنید و اجازه ندهید روزتان خراب شود.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شما خیلی بیشتر از همیشه دوست دارید تنها بمانید. با وجود این که از قبل دعوت هایی را پذیرفته اید و یا قرارهایی گذاشته اید، حالا که موعد آنها فرا رسیده است می بینید که هیچ تمایلی به شرکت در آنها ندارید. شاید ترجیح بدهید که وقت خود را صرف کار کردن در محل کارتان و یا رسیدگی به پروژه های شخصیتان کنید، اما این را هم در نظر داشته باشید که بدقولی می تواند به وجهه اجتماعی شما ضربه وارد کند. شما امروز می توانید فراتر از ظاهر ماجرا رفته و به نیات و احساسات واقعی دیگران پی ببرید. سعی نکنید احساسات خود را نادیده بگیرید و اگر فکر می کنید مشکلی وجود دارد در مورد آن صحبت کنید و از بزرگ تر شدن تنش موجود جلوگیری کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
با وجود این که شما فردی اجتماعی هستید که از بودن در کنار دیگران لذت می برد، امروز ترجیح می دهید که تنها باشید. زیاد حال و حوصله ندارید  و فشار و استرس ناشی از نگرانی های حرفه ای و مسائل کاری شما را آزار می دهند. شما به استراحت نیاز دارید، اما با کمی پیاده روی هم می توانید بخشی از تنشی که احساس می کنید را تخلیه کرده و خیلی بهتر شوید. معمولا گوش کردن به ندای درونتان کار عاقلانه ای استت، اما امروز این کار را به شما توصیه نمی کنیم زیرا ممکن است خودتان را در موقعیتی گرفتار کنید که اصلا ارتباطی به شما پیدا نمی کرده است و رهایی از آن هم برایتان چندان ساده نخواهد بود. 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما خیلی وقت ها از تنهایی لذت می برید، اما امروز خیلی انزوا طلب تر از همیشه شده اید. شاید دوستانتان شما را به میهمانی ها و انجام تفریحات مختلف دعوت کنند، با این حال احتمال این که دعوت آنها را بپذیرید خیلی کم است و حتی اگر بخواهند زیاد اصرار کنند از دستشان ناراحت خواهید شد. امروز شاید بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید ورزش کردن و یا غرق کردن خودتان در پروژه های کاری و یا شخصی که در دست انجام دارید باشند، دلیل آن هم این است که از لحاظ ذهنی تمرکزتان بسیار بالاست و از لحاظ جسمی هم ورزش کردن به رهایی از فشار و استرسی که احساس می کنید کمک خواهد کرد. 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز بدون هیچ دلیل قابل درکی تنش را در فضای اطراف خود احساس می کنید. اعضای خانواده با مشکلاتی درگیر هستند که خودشان هم نمی توانند توضیح دقیقی در مورد آن بدهند. طبیعتا شما سعی خواهید کرد که حالشان را خوب کرده و خنده را به لب هایشان بیاورید، اما احتمال این که در انجام این کار موفق بشوید خیلی کم است. اگر آنها واکنش مورد انتظارتان را از خود نشان ندادند ناراحت نشوید. آنها هیچ تقصیری ندارد، شرایط کیهانی موجود را باید سرزنش کنید! با وجود این که معمولا ثبات را ترجیح می دهید، امروز میل شدیدی که به ایجاد تغییرات در خود احساس می کنید ممکن است شما را به سمت انجام کارهای اشتباه و حساب نشده پیش ببرد؛ مواظب باشید!
فـال روزانـه - Daily Omen
 
درست وقتی که فکر می کنید همه چیز در محل کارتان روبراه است یک نفر از همکارانتان سنگی سر راهتان خواهد انداخت که همه محاسبات شما را به هم خواهد زد. شاید این کار او باعث عصبانیت شما شود، اما باید تمام سعی خود را بکنید که با نتایجی که پیش آمده اند به بهترین شکل ممکن مواجه شوید. به طور کلی هم شما امروز کمی عصبی تر از همیشه به نظر می رسید. با کمی پیاده روی و یا ورزش کردن خواهید توانست از این فشار و استرس رها شده و حال خیلی بهتری پیدا کنید. اگر مدت هاست که قصد نوشتن یک مقاله، کتاب، دفتر خاطرات و یا هر چیز دیگری را داشته اید امروز فرصت خیلی خوبی برای انجام این کار خواهد بود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما شب گذشته خواب های زیادی دیده اید که توصیه می کنیم صبح وقتی از خواب بیدار می شوید رویاهایتان را یک جا یادداشت کنید تا بعدا دوباره نگاهی به آنها بیندازید. خواب هایی که دیده اید مسائل زیادی را در مورد وضعیت فعلی شما و اوضاع روحی و روانیتان به شما خواهند گفت، شاید هم بتوانند ایده هایی برای بعضی پروژه های کاری در آینده به شما بدهند. امروز ممکن است سوالاتی در رابطه با مسائل مالی و وضعیتی که در آن قرار گرفته اید برای شما پیش بیایند. شاید مجبور باشید نگاهی به گردش های حساب بانکی خود انداخته و تکلیف برخی از کمبودها را مشخص کنید. نگران نباشید، خوشبختانه با کنترل حساب هایتان جواب همه سوال هایتان را خواهید گرفت.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز یکی از نزدیکانتان خیلی ناراحت و درهم به نظر می رسد و انگار موضوع مهمی فکرش را درگیر کرده است و باز کردن سر صحبت با او چندان راحت به نظر نمی رسد، چون هیچ تمایلی به حرف زدن از خودش نشان نمی دهد. این رفترا او را به خودتان نگیرید، چون جریان هیچ ارتباطی به شما ندارد. اگر او دوست ندارد در مورد مشکلش حرف بزند اجازه بدهید راحت باشد. خود شما هم امروز کمی بداخلاق شده اید و خیلی زود از دیگران عصبی و ناراحت می شوید. با انجام کارهایی که باعث آرامشتان می شوند از این حالت فاصله بگیرید. بیان احساساتی که در درونتان انباشته شده اند و مدت ها در مورد آنها سکوت کرده اید هم می تواند به بهتر شدن حالتان کمک کند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما کمی حالت عصبی و نگران دارید، اما احتمالا خودتان هم دلیل آن را نمی دانید. بگذارید در حل این معما کمکتان کنیم، دلیل این حال شما وضعیت کیهانی موجود است. سر و صداهای ناگهانی شما را عصبی می کنند و کوچک ترین حرف هایی که بی هیچ منظوری گفته شده اند هم می توانند باعث ناراحتیتان شوند. به همین دلیل هم ممکن است که روابطتان با دیگران امروز زیاد خوب پیش نروند و بحث هایی ایجاد شوند که برای حل آنها باید در مورد احساسات و وضعیت فعلی خود صحبت کنید. سعی کنید با رفتن به یک پیاده وری طولانی و یا انجام تمرین های سنگین در باشگاه بخشی از فشار و استرسی که روی خود حس می کنید را تخلیه نمایید.
فـال روزانـه - Daily Omen 
 
فعالیت زیادی که در محل کارتان دارید ذهنتان را حسابی به خود مشغول کرده و وقت زیادی از شما خواهد گرفت، اما برایتان لذت بخش نیز هست. امروز با وجود این که دوستانتان از شما دعوت می کنند که با آنها بیرون بروید میل چندانی به رفتن با آنها احساس نمی کنید. امروز اصلا صبر و حوصله ندارید و اتفاقاتی که معمولا برای شما ناراحت کننده نیستند خیلی زود باعث ناراحتیتان خواهند شد. به همین دلیل هم روز چندان مناسبی برای انجام فعالیت های گروهی و یا شرکت کردن در مهمانی نخواهد بود. شاید بهترین کاری که امروز می توانید انجام دهید ورزش کردن و بعد از آن کمی استراحت باشد، پس از این کار حالتان خیلی بهتر خواهد شد.
فـال روزانـه - Daily Omen
رها کردن یک وابستگی که هنوز برای شما اهمیت زیادی دارد هر چند در ابتدا ممکن است کمی برایتان دردناک باشد، اما موج غافلگیر کننده ای از هیجان و انرژی را به زندگی شما وارد کرد. خوشبختانه شما آمادگی لازم برای دفاع کردن از برنامه ها و نقشه های خود به صورت منطقی در برابر حملات غیر منتظره را خواهید داشت. با وجود این که قرار گرفتن در مرکز توجه و نگاه های کسانی که شما را زیر نظر دارند معمولا برای شما اهمیت چندانی ندارد، اما امروز این موضوع می تواند باعث عصبی شدن شما شود. وقتی نگاه همه به شماست و منتظر هستند تا یک چیزی بگویید حرفتان را خلاصه کرده و خودتان را هر چه سریع تر راحت کنید. کمی مطالعه به شما در غلبه به استرس کمک خواهد کرد.


کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 2 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 2 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 14 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 15 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 20 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...