کد خبر: 79947 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 تير 1396 - 12:16
اختصاصی/در ميان استقبال بي نظير مردم آب پخش:
علي عبدالمالكي در هواي گرم و طاقت فرساي دشتستان به اجراي كنسرت پرداخت +تصاویر اختصاصی

اتحادخبر  : علي عبدالمالكي ، خوانده ي پاپ كشور ، در ادامه ي اجراي كنسرت هاي تابستانه خود در كشور ، اين بار در ميان خيل هواداران بي شمار خود كه از سراسر نقاط استان بوشهر و شهرستان هاي اطراف خود را به شهر آب پخش مركز اين بخش از شهرستان دشتستان رساندند و در هواي گرم و طاقت فرساي اين شهر به اجراي كنسرت پرداخت...

اتحادخبر - محمد شفيعي : علي عبدالمالكي ، خوانده ي پاپ كشور ، در ادامه ي اجراي كنسرت هاي تابستانه خود در كشور ، اين بار در ميان خيل هواداران بي شمار خود كه از سراسر نقاط استان بوشهر و شهرستان هاي اطراف خود را به شهر آب پخش مركز اين بخش از شهرستان دشتستان رساندند و در هواي گرم و طاقت فرساي اين شهر به اجراي كنسرت پرداخت.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، در شامگاه 15 تيرماه، علي عبدالمالكي خواننده ي جوان و پاپ كشور، اين بار با سفر به استان بوشهر و شهر آب پخش در ميان استقبال بي نظير مردم اين شهر، به اجراي آخرين كارها و آهنگ هاي خود پرداخت.
علي عبدالمالكي، در ادامه ي اجراي كنسرت هاي داخلي خود، اين بار در فصل گرما و شرجي به مدت يك شب مهمان مردم هنر دوست و هنر پرور آب پخش در استان بوشهر بود و در سالن امام علي (ع) اين شهر به اجراي برنامه پرداخت.
همچنين خاطر نشان مي شود كه تهيه كنندگي اين برنامه را " رامين صابر آزاد" از آب پخش به همت موسسه ي فرهنگي هنري هنر آفرينان آواي جم به سرپرستي مهرزاد خواجه اميري و نظارت محسن اسدي رحماني، بر عهده داشت كه علي رغم تمام كاستي ها و نا مناسب بودن سالن ورزشي محل برگزاري مراسم، كه مسئولان ذي ربط در اين حوزه را بيشتر به فكر ايجاد يك سالن استاندارد جهت برگزاري كنسرت، حداقل در مركز استان مي اندازد، تمام تلاش خود را براي اجراي هر چه بهتر و با شكوه تر اين كنسرت به كار گرفتند تا شبي رويايي را براي خيل علاقه مندان بوشهري رقم بزنند.







































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/79947