کد خبر: 79360 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 01 تير 1396 - 09:45
حلالی: طارمی می‌تواند در اسپانیا بازی کند
اتحاد خبر: اسماعیل حلالی هافبک سابق پرسپولیس درباره پیشنهادهایی که بازیکنان پرسپولیس دارند می‌گوید: «نمی‌دانم از کجا پیشنهاد دارند اما بحثی که هست اینکه آنها با این انتقال‌ها پسرفت می‌کنند.

اتحاد خبر: اسماعیل حلالی هافبک سابق پرسپولیس درباره پیشنهادهایی که بازیکنان پرسپولیس دارند می‌گوید: «نمی‌دانم از کجا پیشنهاد دارند اما بحثی که هست اینکه آنها با این انتقال‌ها پسرفت می‌کنند. شاید مبالغی بالاتر از پرسپولیس گیرشان بیاید اما از نظر فنی کمکی به آنها نمی‌شود و مثل نقطه سر خط برمی‌گردند. اگر پیشنهاد خوبی باشد و هم باشگاه و هم بازیکن سود ببینند خوب است اما تیم‌هایی که مطرح می‌شوند شرایط خوبی ندارند و بازیکنان پیشرفت نخواهند کرد.»

به گزارش ایران ورزشی، حلالی ادامه می‌دهد: «ممکن است بیرانوند یک فصل در فنرباغچه باشد و بازی هم نکند. به نظر من او باید به تیمی برود که بازی کند و چیزی یاد بگیرد. نمی دانم این بازیکنان از چه کسانی مشاوره می‌گیرند اما کلا تصمیمات خوبی نمی‌گیرند.» پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید: «به نظرم دیناموزاگرب بهتر از بقیه گزینه‌ها برای طارمی است اما باز هم چندان جالب نیست. اگر طارمی قدر خودش را بداند پیشنهادهای بهتری برایش می‌آید. به نظرم او می‌تواند در فوتبال سطح اول دنیا مثل لیگ اسپانیا بازی کند و با وجود ضعف‌هایی که دارد راحت کار کند.» حلالی می‌گوید:«بازیکنان باید با دید متفاوتی اروپا را انتخاب کنند و به تیم‌هایی بروند که چیزی یاد بگیرند. من دوست دارم این بازیکنان به تیم‌های خوبی بروند و پیشرفت کنند نه اینکه با بازیکنانی که فوتبالشان رو به پایان است و انگیزه‌ای ندارند همبازی شوند و پیشرفتی نکنند.»
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/79360