کد خبر: 79167 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 28 خرداد 1396 - 13:12
استاندار بوشهر: استعدادهای ورزشی استان بوشهر شناسایی شوند

اتحادخبر: استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر دارای استعدادهای مختلف و متعددی در رشته‌های مختلف است که باید این استعدادها شناسایی شده و برای پیشرفت آنها تلاش و برنامه‌ریزی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری شنبه‌شب در دیدار با حسین ماهینی بازیکن بوشهری تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است و شاهد موفقیت‌های چشمگیری هستیم.

 

وی اضافه کرد: با ساخت حدود ۲۵۰ زمین چمن ورزشی مینی‌فوتبال در شهرها و روستاهای استان بوشهر، فوتبالیست‌های مستعدی بروز و ظهور خواهند یافت.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: امسال با ساخت چند زمین چمن فوتبال بزرگ، همه بخش های ۲۵ گانه استان نیز از دسترسی استاندارد برخوردار می‌شوند و قطعا استان در امکانات فوتبال، در کشور برترین خواهد بود.

وی بیان کرد: با احداث ۲۵۰ زمین والیبال در بوستان‌های امید روستاها و شهرها، دسترسی بی‌نظیری برای رشد والیبال تدارک دیده شده است.

سالاری ادامه داد: مجموعه ورزش‌های ساحلی بوشهر به عنوان برترین مجموعه در سطح کشور که پارسال احداث شد نیز می‌تواند ما را برای میزبانی جام جهانی فوتبال ساحلی و رشد فراگیر استان در این ورزش، مهیا کند.

 

وی افزود: احداث مرکز بین‌المللی ورزش‌های آبی کشور در بوشهر نیز امسال با مشارکت وزارت ورزش و سازمان میراث با حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه شروع می‌شود و بوشهر دارای تنها و اولین مرکز دارای استاندارد بین‌المللی در کشور خواهد بود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و امکانات مورد اشاره، در والیبال، ورزش‌های ساحلی و انواع قایقرانی، بوشهر خواهد درخشید و حرف برای گفتن خواهد داشت.

وی گفت: در فوتبال، با وجود جوانان موفقی نظیر ماهینی، طارمی و قائدی و امکانات بی‌نظیر مثل ۲۵۰ زمین چمن در سراسر استان و با استعدادیابی، می‌توانیم آینده درخشانی رقم بزنیم.

استاندار بوشهر از حسین ماهینی خواست تا با سازماندهی لازم، استعدادیابی در همه شهرستان‌های استان را عهده‌دار شود./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/79167