کد خبر: 79165 ، سرويس: حرف‌های شما
تاريخ انتشار: 28 خرداد 1396 - 12:43
خطر بروز حادثه و برق گرفتگی در پاساژ شهرداری برازجان+ تصاویر

اتحادخبر: برای درج ديدگاه، انتقاد و پيام هايتان در اين ستون از طريق نظرات خبرهاي سايت، ارسال پيامك یا تماس با شماره 09010788473 و   34230940-077   و ارسال ايميل ettehadkhabar@gmail.com اقدام فرماييد. 

اتحاد خبر: «دو هفته پیش بود که برق بانک صادرات شعبه ی شریعتی قطع شد و به خاطری که به این بانک برق بدهند آمدند و از تابلو برق پاساژ (شهرداری) بدون هیچ محافظی به بانک صادرات سیم کشی کرده اند، یعنی برق مستقیم از پاساژ شهرداری کشیده اند. وقتی آمدند گفتند که این وضعیت موقتی است و برای یک دو ساعت استفاده می کنیم اما همچنان این کابل ها در پاساژ ریخته و به حال آن فکری نشده است.»

 

اینها اظهارات مهران راستی یکی از دفترداران پاساژ شهرداری برازجان است که از این مسئله شکایت دارد و نگران وقوع حادثه در پاساژ است. پاساژ شهرداری که کاربری مسکونی و تجاری دارد روزانه محل کسب و کار و سکونت رفت و آمد صدها نفر است.

 

راستی اضافه می کند: یک بار هم این کابل ها داغ کرد و اتصالی صورت گرفت و دود از محل اتصال بلند شد اما کسی توجهی نکرد. بارها با اداره ی برق تماس گرفته و به رییس بانک صادرات هم مراجعه داشتیم اما هیچ اقدامی در جهت حل این مشکل انجام نشده است. در حالی که خطر برق گرفتگی وجود دارد، حتما باید اتفاق و یا حادثه ای رخ بدهد که به این موضوع رسیدگی بشود؟



لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/79165