کد خبر: 79148 ، سرويس: طنز تلخند
تاريخ انتشار: 28 خرداد 1396 - 10:31
طنز؛ چرا احمدی‌نژاد و قالیباف شهرداران خوبی بودند؟
اتحادخبر: امروز در سفرنامه‌مان از ١٠، ٢٠ سال شهرداری تهران آقایان احمدی‌نژاد و قالیباف دفاع و ثابت می‌کنیم همه در حق آنان جفا کردیم، بی‌شوخی.
پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

امروز در سفرنامه‌مان از ١٠، ٢٠ سال شهرداری تهران آقایان احمدی‌نژاد و قالیباف دفاع و ثابت می‌کنیم همه در حق آنان جفا کردیم، بی‌شوخی.

ما ٢٠ روز است آمدیم در قلب بلاد دشمن و همه خانواده و فامیل‌ها و دوستان و باقی برادران، فکر می‌کنند ما ٢٠ روز است که بکوب در عشق و حالیم، ولی زهی خیال باطل. حقیقت این است که تعریف شما از خارج، همان تصاویر مستهجن و شوهای ابراهیم تاتلیس و ابرو (عروس یکی از بچه‌محل‌های کرج) و سریال‌های ترکیه و بی‌بندوباری و ازدواج سفید و نوشیدنی‌های غیرگازدار و بزن و بکوب و همچنین حرکات شاواسانا در مترو و آفتاب‌گرفتن در پارک است، اما خارج این نیست و اینها همه‌اش کلاهبرداری است.
من و مارکوپولو و جواد ظریف به‌عنوان آدم‌های کثیرالسفر می‌دانیم که خارج، این تبلیغات ماهواره نیست و همه‌اش توطئه دشمن است. ما می‌دانیم که احمدی‌نژاد و همکاران حق داشتند بعد از سفرهای زیادی که با پول بیت‌المال به خارج داشتند کاری کنند که پای ما به خارج بسته شود و خارج با ما قهر کند.

من خودم به‌عنوان وطن‌دوستی که نام ایران را همچون تتلو همه‌جام تاتو کرده‌ام، الان ٢٠ روز است که در متروی فرانسه گم شده‌ام. مترو نیست که،‌ هزارتو است. تله‌ای است که من و باقی نباوغ را در خود گير انداخته. اینها یا در ساختن مترو اسراف کرده‌اند یا با ایرانی‌ها دشمنی دارند. من و چند هم‌وطن دیگر الان ٢٠ روز است که از این مترو به آن مترو داریم می‌چرخیم و هنوز مقصد را ندیده‌ایم، هنوز آسمان خارج را نده‌ایدیم که بفهمیم واقعا آسمان همه‌جا یک رنگ است یا مال خارج یک رنگ دیگر است.

اینک من با عقل سلیم و بعد از اینکه سرم به سنگ خورد، می‌خواهم به مسیر راست‌راست برگردم و از سرورانم، شهرداران شهرم، تهران، دکتران و مهندسان، قالیباف و احمدی‌نژاد حلالیت بطلبم. اینها یک چیز می‌دانستند و صلاح ما را می‌خواستند که جلو ساخت مترو مقاومت می‌کردند (البته تا قبل از اینکه ریاست مترو هم مثل دانشگاه آزاد، هاشمی‌زدایی شود و خود بچه‌ها و برادران کار را بگیرند دستشان و یکهو مترو خوب شود).

ممنونم دکتران و شهرداران عزیز. مترو معلوم است که توطئه غرب است تا مردم را ببرد زیر زمین و از صحنه خارج کند.

با این اوصاف من به‌عنوان یک آدم سربه‌سنگ‌خورده، رأی‌ام را پس می‌گیرم و می‌اندازم واسه همین عزیزان، شاید مرا حلال کنند. در ضمن و از همین تریبون اعلام می‌کنم یا قالیباف و احمدی‌نژاد دوباره شهردار شوند که تهران را جای اینکه شبیه پایتخت‌های دنیا کنند، همان شبیه ترمینال جنوب نگه دارند. با تشکر.

يا اگر هم این دکتران قبول نکردند و خواستند بروند جای دیگر و همچون همیشه خدمت به خلق کنند، لطفا یکی شهردار تهران بشود که قبلا و با بودجه به جهان سفر کرده باشد و در ساختن مترو اسراف نکند و ما را زیر زمین نبرد و در صحنه نگه دارد./ص
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/79148