کد خبر: 79123 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 خرداد 1396 - 20:05
مدیر کل دفتر شهری و روستایی استانداری بوشهر:
شوراها با تکیه بر رای و اعتماد مردم در انتخاب شهرداران و دهیاران دقت کنند+تصاویر

اتحاد خبر:وی ضمن تبریک به تمامی اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان که با کسب رای و اعتماد مردم به شوراهای اسلامی راه یافته‌اند اضافه کرد: در راستای حفظ اعتماد مردم شریف استان، از شوراها انتظار می‌رود ضمن توجه به مسئولیت مهمی که عهده‌دار آن شده‌اند، با تدوین برنامه‌های لازم و راهبردهای مورد نیاز برای تسریع در فرآیند....

اتحاد خبر: مدیر کل دفتر شهری و روستایی استانداری بوشهر در جمع خبرنگاران با تبریک به منتخبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در نهم اردیبهشت 1358 فرمان تاریخی خود را مبنی بر تثبیت حاکمیت ملت ایران بر سرنوشت خویش و تشکیل شوراهای اسلامی به شورای انقلاب اعلام کردند.


به گزارش اتحاد خبر،دکتر ستوده افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان مظهر دموکراسی و جامعه مدنی هستند که با دقت در قوانین فرادست، مشاهده می‌شود به این مهم به طور ژرفی پرداخته شده است.
وی یادآور شد: با مداقه در اصول یکصدم تا یکصد و ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دیده می‌شود که به این موضوع توجه شده است، بطوریکه در اصل یکصدم قانون اساسی آمده است "شوراها برای پیشبرد سریع برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی،فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی شکل می‌گیرند.
مدیر کل دفتر شهری و روستایی استانداری بوشهر گفت: بدون تردید حوزه عملکردی شوراها یک حوزه گسترده و مهم است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امیدوار هستیم شوراهای جدید نیز در مسیر اعتلا و پویایی و عمران و آبادانی شهرها و روستاهای استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
دکتر ستوده بیان کرد: بارها در مناسبت‌های مختلف اهمیت شوراها را تبیین فرموده‌اند، بگونه‌ای که حل مسایل جاری روزمره مردم را بدست خود مردم از اثرات تشکیل شوراها دانسته‌اند و این نشان دهنده جایگاه و اهمیت شوراهاست.

وی ضمن تبریک به تمامی اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان که با کسب رای و اعتماد مردم به شوراهای اسلامی راه یافته‌اند اضافه کرد: در راستای حفظ اعتماد مردم شریف استان، از شوراها انتظار می‌رود ضمن توجه به مسئولیت مهمی که عهده‌دار آن شده‌اند، با تدوین برنامه‌های لازم و راهبردهای مورد نیاز برای تسریع در فرآیند توسعه و با توجه به ظرفیت‌های موجود بومی و منطقه‌ای منطبق بر طرح‌های توسعه شهری و روستایی اهتمام ورزند تا شاهد آبادانی نقاط شهری و روستایی باشیم.

دکتر ستوده ابراز داشت: لازم است شوراهای شهر و روستا در این راستا دقت و توجه لازم را به عمل آورند تا افراد شایسته، متخصص و کاردان در این حوزه به عنوان شهردار و دهیار انتخاب کنند تا بتوانند مجریان خوب و امانت‌دارانی امین برای مردم شریف استان باشند.
انتهای پیام/











لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/79123