کد خبر: 79110 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 خرداد 1396 - 10:29
آزادی کودک پنج ساله افغان از دست گروگان گیران در دشتستان

 اتحادخبر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس درعملیات ویژه کودک پنج ساله افغان را که با هدف اخاذی از خانواده اش در شهر برازجان این استان ربوده شده بود، آزاد و 2 گروگان گیر را دستگیر کرد. سردار حیدر عباس زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی تماسی مبنی بر اینکه کودک پنج ساله افغان ساعتی قبل از منزل خارج و هنوز برنگشته است، با حضور ...

اتحادخبر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس درعملیات ویژه کودک پنج ساله افغان را که با هدف اخاذی از خانواده اش در شهر برازجان این استان ربوده شده بود، آزاد و 2 گروگان گیر را دستگیر کرد.

سردار حیدر عباس زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی تماسی مبنی بر اینکه کودک پنج ساله افغان ساعتی قبل از منزل خارج و هنوز برنگشته است، با حضور پلیس در منزل این خانواده تبعه افغانستان، پرونده ای در پلیس آگاهی دشتستان تشکیل و کارآگاهان بررسی احتمال ها و ابعاد مختلف حادثه را آغاز کردند.
وی اضافه کرد: پس ساعتی پدر کودک به پلیس اطلاع داد فردی در تماس با وی از گروگان گرفتن پسرش خبر داده و در قبال آزادی این کودک یک میلیارد ریال درخواست کرده است.
عباس زاده با بیان اینکه اقدام های اطلاعاتی، روانی و عملیاتی پلیس با کشف سرنخ های جدید باعث شناسایی و غافلگیری گروگان گیران شد و درنهایت در یک عملیات حساب شده و هماهنگ آدم ربایان در آخرین تماس خود با پدر کودک ربوده شده در حال مکالمه در شهر برازجان در محاصره پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند.
وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده ضمن اعتراف به کودک ربایی علت آن را اخاذی از پدر کودک عنوان کردند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: محلی که گروگان گیران کودک را در آن پنهان کرده بودند در یکی از شهرهای اطراف برازجان شناسایی و این کودک درحالیکه دست و پایش بطور خشنی بسته شده بود، آزاد و صحیح و سالم به خانواده اش تحویل و متهمان نیز به مرجع قضایی معرفی شدند./ج

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/79110