کد خبر: 79070 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 خرداد 1396 - 15:28
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:
هیات نظارت استان بوشهر تا 29 خرداد برای رسیدگی به شکایات فرصت دارد

اتحاد خبر:هیات نظارت شهرستان بوشهر نیز بر اساس دریافتی ها و اعتراضاتی که وجود داشته است تصمیم گیری خواهد نمود.معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر اضافه کرد: هیات نظارت استان بوشهر تا 29 خرداد ماه فرصت دارد نسبت به شکایاتی که در بحث انتخابات وجود دارد اقدام کند که این رسیدگی با حضور هیات نظارت و هیات اجرایی شهرستان است...

اتحاد خبر: عبدالکریم گراوند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال مردم ما مانند گذشته بیش از میانگین کشوری در انتخابات مشارکت داشتند، به گونه ای که امسال نیز مردم بوشهر با آمار مشارکت 77 درصدی در انتخابات بار دیگر حماسه ‌ای از جنس حضور را رقم زدند.

به گزارش اتحاد خبر، گراوند تصریح کرد: در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری برابر قانون رفتار شد و هیچگونه مشکلی نداشتیم، به طوری که حتی یک گزارش تخلف هم در حوزه ریاست جمهوری دریافت نشده است.

انتخابات الکترونیکی به سلامت انتخابات کمک کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: انتخابات الکترونیکی یک تجربه ی جدید بود که به سلامت انتخابات هم کمک کرد. انتخابات شورای شهر و روستا در 400 روستا و 37 شهر استان با موفقیت برگزار شد.

گراوند،  معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار داشت:  ما در درون شعب اخذ رای کاملا ضابطه مند و قانونی عمل کرده و اگر در بیرون اتفاقی افتاده است،  نافی عملکرد مجریان انتخابات نخواهد بود.

وی ادامه داد: در برگزاری انتخابات عوامل اجرایی وظیفه خود را به خوبی انجام دادند، اگر در شهرستان ها هم تخلفی وجود داشته است هیات اجرایی شهرستان ها به آن رسیدگی  کرده اند.

در شهر بوشهر حتی یک عدد رای جابجا نشده است

عبدالکریم گراوند در رابطه با اخبار منتشر شده در خصوص تخلفات عنوان کرد:  در شهر بوشهر سه صندوق را جهت نمونه بازشماری کرده ایم که حتی یک عدد رای جابجا نشده است.

وی ادامه داد: در شعب اخذ رای یک نفر ناظر شوراها حضور داشته است، همچنین هیات نظارت سیار هم داشته ایم. با این وجود اگر تخلفی هم اتفاق افتاده است ما از هرگونه تصمیم ناظرین استقبال کرده و تابع تصمیمات هیات نظارت هستیم.

هیات نظارت استان بوشهر تا 29 خرداد برای رسیدگی به شکایات فرصت دارد

به گزارش اتحاد خبر، رییس ستاد انتخابات استان بوشهر در پاسخ به اینکه آیا هیات نظارت فرصت رسیدگی به شکایات در خصوص انتخابات شورای شهر بوشهر را دارد، گفت: نظر ما تا زمانی که هیات نظارت تایید نکنند موردقبول نیست. هیات نظارت شهرستان بوشهر نیز بر اساس دریافتی ها و اعتراضاتی که وجود داشته است تصمیم گیری خواهد نمود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر اضافه کرد: هیات نظارت استان بوشهر تا 29 خرداد ماه فرصت دارد نسبت به شکایاتی که در بحث انتخابات وجود دارد اقدام کند که این رسیدگی با حضور هیات نظارت و هیات اجرایی شهرستان است.
 
تصمیم هیات نظارت مورد احترام ما است

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: فرمانداری بوشهر آمادگی دارد تمام صندوق ها و صورتجلسه ها را بررسی مجدد نماید و تقاضای ما این است که هیات نظارت  به احترام مردم بوشهر ورود کرده و به اعتراضات رسیدگی نماید. هر آنچه که تصمیم بگیرند ما در مقابل تصمیم آنها تمکین کرده و بر اساس نص صریح قانون تصمیم هیات نظارت مورد احترام ما می باشد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/79070