کد خبر: 79011 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 خرداد 1396 - 10:32
مدیرکل محیط زیست بوشهر:
آلودگی ۲ محل شنا در ساحل بوشهر بیش از حد مجاز است

اتحادخبر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: آلودگی ۲ محل شنا در ساحل بوشهر بیش از حد مجاز است. به گزارش مهر، حسین دلشب ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته، میزان آلودگی شناگاه‌های پلاژ آقایان و پارک سیادت بوشهر بیش از حد مجاز است و موجب نگرانی است. وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی لازم...

اتحادخبر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: آلودگی ۲ محل شنا در ساحل بوشهر بیش از حد مجاز است.

به گزارش مهر، حسین دلشب ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته، میزان آلودگی شناگاه‌های پلاژ آقایان و پارک سیادت بوشهر بیش از حد مجاز است و موجب نگرانی است.

وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی لازم به شهرداری بوشهر و دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است، ادامه داد: در دیگر نقاط ساحلی استان مشکل نگران‌کننده‌ای برای محل‌های شنا وجود ندارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از رفع تصرف ۴۶۰ هکتار از زمین‌های تحت حفاظت این سازمان در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده، حکم ابطال ۲۳ پرونده تفیر کاربری اراضی نیز گرفته شد.

وی از تلاش برای خاموشی فلرهای پارس جنوبی خبر داد و اضافه کرد: پسماندهای ویژه نیز یکی دیگر از چالش‌های زیست‌محیطی در پارس جنوبی است که جانمایی مکان سایت دفع پسماند انجام شده است.

دلشب با اشاره به اینکه ۱۰ کانون ریزگرد در سطح استان بوشهر شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون اقدام چندانی برای رفع این مشکل انجام نشده است.

وی با اشاره به اجرای طرح حفاظت از پلنگ ایرانی با استفاده از کارشناسان و افراد بومی، افزود: برای نخستین بار در کشور، خسارت‌های وارده توسط پلنگ ایران پرداخت شد./ج

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/79011