امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 14 خرداد 1396 - 12:21
منتخبین شورای شهر برازجان در گفتگو با اتحاد خبر از برنامه های خود می گویند(1)

اتحاد خبر:انتخاب شهردار به عنوان مهمترین وظیفه شورا باید در جوی به دور از تنش و جناح بازی و هیجانات کاذب و در فضایی کاملا آرام و کارشناسی شده و در بستر شاخص سالاری به جای شخص سالاری پیش رود.بنده شاخص هایی را برای شهردار ایده آل شهر در نظر دارم که باید حداقل ۸۰ درصد شاخص ها در گزینه موردنظر باشد تا جلب نظر من نماید.باید توجه داشت ...

وحید مصدق: استقرار ثبات مدیریتی مهمترین اولویت من بعد از انتخاب شهردار خواهد بود

اتحاد خبر-زهره عرب: هدف از تشكيل شوراها، مشاركت دادن مردم در اداره امور خويش است تا افراد نسبت به اداره محل زندگیشان احساس مسئوليت بيشتری پيدا كنند. شورای اسلامی شهر جایگاه عده ای از افراد شایسته و منتخب برای سیاستگذاری و هدایت و برنامه ریزی شهرها می باشد تا بایدها و نبایدهای شهر را رقم زنند، و بر انجام آن‌ها نظارت نمایند. در واقع رسالت شورای شهر برنامه ریزی های راهبردی و کلان شهری، انتخاب شهردار، پشتیبانی از شهرداری در اجرای برنامه ها، کنترل و نظارت بر اجرای برنامه های مصوب و هدایت شهرداری در راستای آن و ارزیابی عملکردها و برنامه ها و رفع اشکالات احتمالی در برنامه های بعدی شهرداری است. به طور خلاصه شوراهای شهر نقش نظارتی و شهرداری ها نقش اجرای برنامه ها را دارند.

در این راستا اتحاد جنوب با توجه به نقش خود به عنوان چشمان نظاره گر افکار عمومی و عملکرد مسئولین، با طرح سه سوال از اعضای منتخب شورای پنجم سعی کرده است مردم و مخاطبان را در جریان رویکرد، برنامه ها و اهداف آنها قرار بدهد. با اتحاد جنوب همراه باشید:

1. برنامه های شما در بدو ورود به شورای شهر چیست ؟

2. اولویت های شما برای رسیدگی و ارائه راه حل جهت مشکلات شهری برازجان چه مسائلی می باشد ؟

3. نظر شما در مورد شهردار آینده و نحوه ی انتخاب آن چیست ؟


وحید مصدق

1. برنامه های فرهنگی و تعامل با نهادهای دولتی و خصوصی مستقر در شهر که متولی امور فرهنگی هستند و همچنین افزایش درآمدزایی شهرداری در اولویت کارهای ما خواهد بود چون این دو اولویت ارکان و زمینه ساز اجرای دیگر برنامه های شورا و شهرداری در خدمت رسانی بهتر به شهروندان می باشند.

2. همانگونه که در برنامه ها اعلام کرده بودم، تشکیل تیمی از کارشناسان و نخبگان در زمینه های مختلف برنامه ریزی و اجرایی و دریافت نقطه نظرات و دیدگاه های آنان، اولویت بنده در جهت تسریع رسیدگی به مشکلات شهر می باشد.

3. انتخاب شهردار به عنوان مهمترین وظیفه شورا باید در جوی به دور از تنش و جناح بازی و هیجانات کاذب و در فضایی کاملا آرام و کارشناسی شده و در بستر شاخص سالاری به جای شخص سالاری پیش رود.
بنده شاخص هایی را برای شهردار ایده آل شهر در نظر دارم که باید حداقل ۸۰ درصد شاخص ها در گزینه موردنظر باشد تا جلب نظر من نماید.
باید توجه داشت که مشکلات زیربنایی در مجموعه شهرداری وجود دارد که کار را برای بهترین مدیران نیز سخت می کند و تمایل بعضی از افراد شایسته را برای انتصاب در این پست کاهش می دهد. اما از نظر بنده ایجاد جوی آرام و همدل و حمایت شورای شهر از شهردار منتخب می تواند حجم زیادی از مشکلات را کاهش دهد، از این رو استقرار ثبات مدیریتی مهمترین اولویت بنده بعد از انتخاب شهردار خواهد بود.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1396/03/24 - 09:43
0
1
این شهر تاریخی و کهن برازجان که جایگاه بزرگی دارد متعلق به یک نفر و یا یک خاندان نیست این شهر متعلق به همه مردم است و برای آبادانی و زیبای و رونق و بزرگترشدن شهر و امکاناتش همه باهم باید تلاش کرد به قول معروف هیچ وقت یک دست صدا ندارد پس بیایم همدل و هم کلام و با راه کارهای مثبت و منطقی و احترام گذاشتن به حقوق شهروندی و احترام به قانون شهرنگهداشتن در زندگی روزانه خود آن را سرلوحه کارهایمان قرار بدهیم و خودمان را موظف به رعایت قانون شهر ما خانه ما بکنیم بعد منتظر شهری زیبا و پر رونق باشیم به قول معروف که دیگران کشتن ما خوردیم ما بکاریم تا دیگران بخورند این شهر کهن امانتی بزرگ از بزرگان و مبارزان با غیرت این دیار است که به ما هدیه شده پس بیایم با تمام وجدان پاک که هم صداقت در عمل و صداقت در کارمان داشته باشیم آن وقت انتظار شهری بسیار زیبا و رویای برای آیندگانمان به ارمغان بیاوریم و این دیار کهن جایگاه مردان بزرگ را به یک جایگاه نمونه تبدیل کنیم به امید آینده ای بسیار امیدوار برای این شهرکهن و تاریخی که نامش و مردمانش همیشه جاودان بماند./ج
1396/03/16 - 07:23
0
1
سلام خواسته های مردم ساده و سرراست است . (پاکی و صداقت) (برخورد محترمانه ) ( خدمت صادقانه و دور از ریا ) ( نظارت دقیق ) ( شفافیت) ( مشورت با خبرگان ) ( دوری از ایجاد چالش و تنش در جامعه ) ( بهره ای از کار شورایی داشتن و رجحان نظر جمع بر نظر خود ) ( احترام به شایسته سالاری و انتخاب شایسته ) و در پایان ایده ات خوب زیستن و خوشنامی در جامعه باشد . موفق باشید آن شاءالله ./ج
1396/03/16 - 03:07
0
1
بارک الله آقای مصدق ثبات مدیریتی و شایسته سالاری بیشترین درخواست مردم از شوراست.
1396/03/16 - 00:20
0
1
من در روز انتخابات شورا ,,شاهد همه چیز بودم ,هیچ نظارتی بر انتخابات شورا نبود ,اقای مصدق کار شما خیلی سخته ,حدود 60نامزد کار شورای پنجم را زیر نظر دارند , بایست خیلی مواظب باشید ,خلاف قانون صورت نگیرد ,مشاور نیاز داری که دلسوز باشد ,از ما گفتن !!!
1396/03/16 - 00:13
0
1
اقای مصدق شما در جریان هستید ,روز پیروزی دربی پایتخت موتور سواران به صورت کاروانی چه بر سر شهر در می اورند ,چرا مسولین در فکر این معضل نیستند ,مسئولین کار ندارند , برازجان یک ده بزرگ است ,نه شهر ,برای گرفتن میز و صندلی خیلی خوب است ,کرسی در برازجان خیلی خوب سواری می دهد !!!!!!!؟؟؟؟؟؟/ج
1396/03/16 - 00:06
0
1
سلام اقای مصدق مشاور قوی بگیر ,یک مشاور سراغ دارم ,هیچ سمتی نداره ولی محرمانه به شدت در برازجان برای مردم و شهر کار می کند ,این ادم می گوید کسی که مسولیت گرفت ,باید اخرین نفر باشه که در شهر می خوابد ,نه فقط میزی را اشغال کند
1396/03/15 - 16:16
0
2
متاسفانه شورای چهارم فرصت سوزی زیادی کرد. اینهمه دولت به شهرداری پول و اعتبار داد بعدش اونا عوض تشکر تنها مکان متعلق به جوانان برازجانی یعنی خانه جوان که دولت برای جوانان ساخته بود را محل کار و جلسات خودشون قرار دادند. البته جوانان هم در انتخابات پاسخ گفتند./ج
1396/03/15 - 11:47
2
1
با سلام
خدا کنه افکار دیگر اعضا شورا هم مثل جناب مهندس مصدق باشه با شناختی که از جناب مهندس مصدق داریم ایشان فردی دلسوز و مدیری داناست انشالله با همدلی اعضای دیگر شاهد پیشرفتی عظیم در ابادانی شهرمان باشیم
1396/03/15 - 09:42
1
1
آقای مصدق نیاز به سخن نیست مردم خود هوشیارند همینکه به شما اعتماد کردن خود حرف های عظیمی بوده که در تیکه کاغذی کوچک اما با ارزش پیام خود را رساندند.امروز بله از همین امروز باید خود رابیشتر تر وقف خدا کنی واون مردمی که تو را چشم امید خود دیدن.
آقای مصدق عزیز همه می داینم خود شما هم می دانید کار سخت است وهزینه دارد یا نباید می آمدی وحال که آمدی ومردم به تو اعتماد کردن باید با نگاه به اینکه فردای قیامت پاسخگو این اعتماد هستی ونیز نگاه با سرنوشت این شهر مخلصانه ومجاهدانه وایثارگونه هرچه داری حتی آبرویت را باید در طبق اخلاص بگذاری ودرخدمت مردم باشید.
آقای مصدق نمی دانم چندسال سن دارید ولی به عقب برگرد و ملاحضه کن،چقد زود گذشت وچقد زود به این مسولیت رسیدید‌،این چهار سال نیز تا بخوای فک کنید گذشته است وشما می مانیدو قضاوت مردم ودینی که بر گردن گرفتید،این خاک میراث انسان های ارزشمندی است که خدمت به آن علاوه بر حقوق ومزایای عالی که کسب می کنید داری عبادت وکسب حیثیت وآبرو ونیز شخصیت پیدا کردن است،خاکی که مرهون خون بهترین جوانان از لحاظ تقوا وایمان واخلاص است که بدون هرگونه چشم داشتی فقط برای خدا واعتلای نام این خاک چشم بر همه لذت ها وهوای نفسانی وطعم های آنچنانی دوران خود بستند وشهادت در راه خدا را انتخاب کردند همان ها که آن روز بی کلاس وبعضأ ساده لو خطاب می شدن.
آنها قبل از اینکه جانشان ستانده شود وشهید خوانده شوند در عرصه جنگ تن به تن با دشمن ظاهری، در عرصه تصمیمات شخصی،خورد وکلان،خانوادگی واجتماعی،مدیریتی،وسیاسی واقتصادی وووو بارها نفس خویش را به شهادت رساندند تا توانستند اون تصمیم نهایی را یعنی اعزام به جبهه وشاهدت جسم دست پیدا کنند.
وامروز من وشما وهمه مردم این خاک میراث دار چنین ارزشی گرانمایه هستیم که حتی قلم زدن وسخن راندن مان باید بوی شهادت بدهد.
آقای مصدق بوی حقیقت ودروغ برای مردم از فرسنگ ها دورتر قابل اسشمام است ودر سر بزنگاه پاسخ قاطع خود را خواهند داد علی ایحال باید سعی وتلاشمان بر مدار صدق وایمان باشد.امیدوارم با اتکا به قدرت جوانی تان واخلاص درونتان وعظم خدشه ناپذیرتان وتفکرتان وتخصص مخلصانه اتان در جهت خدمت به خدا وخلق خدا از هیچ تلاشی فروگذارنباشید واین عرصه سکوی جهش همه جانبه شما جوان مصمم باشد.
قطعا دعای مردم ونگاه حق تعالی گره گشایی لحظه به لحظه شما خواهد بود، انشاالله وتعالی در ظل توجهات حضرت مهدی موعود(‌عج) چنین خواهد شد.
وطن خواه(سعدآباد)
1396/03/14 - 13:53
3
0
اينقدر دقيق و واضح و كابردي پاسخ داده كه آدم حظ مي كنه
اينهمه آخه برنامه دقیق مگه ميشه
احسنت به اين عضو شورا
1396/03/14 - 12:41
1
3
دو صد گفته چون نیم کردار نیست، امیدوارم عملتان چون تفکرتان باشد و شاهد شهری بهتر باشیم، چون معتقدم برازجان به یک روستای بزرگ شبیه است تا یک شهر!!!
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 14 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...