امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 07 خرداد 1396 - 07:37

اتحادخبر: فال روزانه یک شنبه 7 خرداد 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 7 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال خوشبختانه شما از لحاظ روانی و جسمانی در سلامت کامل خواهید بود و این موضوع قدرت مضاعفی برای پیشروی به سوی اهدافتان به شما خواهد بخشید. شما شجاعت و اراده کافی برای رویارویی با هر موقعیتی، هر چند دشوار را خواهید داشت. خلاقیت شما و افکار و ایده های جدیدتان توجه همه را به خود جلب کرده و موقعیت های تازه ای را برایتان فراهم خواهند نمود. سعی کنید تا جای ممکن از شوخی های بیجا پرهیز کنید و حرف هایی نزنید که دیگران نسبت به نیت واقعی شما دچار تردید شوند، این کار تنها به اعتبار شما لطمه زده و باعث خواهد شد روابط مهم و تاثیر گذاری را از دست بدهید. احتمال ازدواج و تشکیل زندگی مشترک برای مجردها بسیار زیاد است و حتی اگر همین امسال به مرحله ازدواج نرسید هم شریک راهتان را خواهید یافت. متاهل ها نیز با شنیدن خبر موفقیت و پیشرفت فرزندانشان احساسات فوق العاده ای را تجربه خواهند کرد. فرصت های بسیاری برای پیشرفت حرفه ای برای شما فراهم خواهند بود و اگر این فرصت ها را به درستی به کار بگیرید ترفیع رتبه و افزایش درآمدتان قطعی خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شما برای کمک گرفتن از دیگران با مشکلاتی مواجه خواهید بود. آنهایی که همیشه در کنارتان بوده اند و شما را مورد حمایت خود قرار می داده اند امروز درگیر کارها و مسائلی هستند که به شما ارتباطی پیدا نمی کنند و وقتی برای رسیدگی به شما و کارهایتان ندارند. شاید بهتر باشد شما هم فعلا کارهای خودتان را به وقت دیگری موکول کرده و به کمک این دوستان خود بروید. با این کار علاوه بر این که گوشه ای از کمک های همیشگی آنها را جبران کرده اید و با در اولویت قرار دادن نیازهای دیگران نسبت به خودتان حس خوبی پیدا کرده اید، می توانید فعلا از مشکلات خودتان هم فرار کنید! فردا هم برای انجام این کارها وقت خواهید داشت.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما در میانه یک تحول سالیانه فوق العاده قرار دارید. انرژی جسمانی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و ذهنتان هم آماده عمل است و می توانید با هر موقعیت و هر مسئولیتی به راحتی روبرو شوید. کلید موفقیت در بهره برداری از این موقعیت فوق العاده ای که در حال حاضر دارید برقراری ارتباط با دیگران است. در حال حاضر شما توانایی انجام چند کار مختلف به طور همزمان را دارید و با ارتباط برقرار کردن با دیگران و فهمیدن این که دقیقا چه کاری باید انجام دهید، می توانید این توانایی های خود را به درستی به کار بگیرید. مواظب تماس های دریافتی خود باشید، یک نفر کار مهمی با شما دارد، تماس او را از دست ندهید.
فـال روزانـه - Daily Omen

سعی کنید تا جای ممکن خودتان را از تنش ها و چالش هایی که دارند در اطرافتان شکل می گیرند دور نگه دارید و با هیچ کسی درگیر نشوید و خودتان را قاطی درگیری های دیگران هم نکنید. در شرایط موجود کاری که شما باید انجام دهید این است که اوضاع را آرام کرده و برای حل معضلات موجود نگرشی کاربردی و عمل گرایانه داشته باشید. اگر بی آن که به اندازه کافی تفکر و برنامه ریزی داشته باشید خیلی زود وارد عمل شوید خودتان را در وضعیت دشواری گرفتار خواهید کرد که بیرون آمدن از آن برایتان راحت نخواهد بود و اوضاع را حتی از این که هست نیز بدتر خواهید کرد. به جای این که مثل پروانه دل به آتش بزنید بهتر است منطقی تر رفتار کرده و از آن فرار کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اکنون زمان خوبی برای پیشروی در انجام پروژه هایی است که نیمه کاره باقی مانده اند، پروژه های بزرگ و طولانی مدت، پروژه هایی که ارتباطات و سفرهای دور دست را در بر می گیرند و هر پروژه دیگری که مدت هاست انجام آن را پشت گوش انداخته اید امروز شما را به خود فرا می خواند. بیش از این تاخیر جایز نیست، همین امروز دست به کار شوید. خوشبختانه قدرتی درونی به شما انگیزه می دهد تا جلو بروید. به جای فکر کردن به همه دلایل مختلفی که باعث شده اند تکمیل این کارها تا به حال به تعویق بیفتد و طبق خواسته شما پیش نروند، با نگرشی مثبت به پیش رویتان نگاه کنید و خیالتان راحت باشد که از این به بعد همه چیز خیلی بهتر خواهد شد.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اکنون زمان فوق العاده ای برای شماست و خواهید توانست پیشرفت قابل توجهی به سوی اهداف خود داشته باشید. کلیدی که زمینه را برای پیشروی سریعتر شما فراهم خواهد کرد داشتن صداقت در گفتار و رفتارتان و از بین بردن هر گونه سوء تفاهم خواهد بود. تا وقتی که پرونده های گذشته را نبسته اید و ابهامات و سوء تفاهم ها را برطرف نکرده اید اصلا فکر جلو رفتن را از سرتان بیرون کنید. داشتن انعطاف پذیری در عملکردتان به شما کمک خواهد کرد و اثرگذاری بیشتری خواهید داشت. اعتماد به نفس همیشگیتان را حفظ کنید و اجازه ندهید چیزهای کوچک و بی اهمیت تمرکزتان را بهم زده و کنترل اوضاع را از دستتان خارج کنند.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز موتورتان گرم شده و آماده حرکت است. از لحاظ سطح انرژی هم در وضعیت خوبی قرار دارید، اما متاسفانه احساس می کنید که مانع بزرگی سر راهتان قرار دارد. به احتمال زیاد این مانع چیزی نیست جز تصور ذهنی اشتباه خودتان و ناتوانی شما در تصمیم گیری همراه با اعتماد به نفس سد راهتان شده است. گاهی چنان آشفته و پریشان می شوید که حتی یک قدم هم نمی توانید پیش بروید و از پس انجام هیچ کاری بر نمی آیید. خودتان را در چنین شرایطی زیاد تحت فشار قرار ندهید و کمی به خودتان فرصت بدهید تا خودتان را پیدا کنید، آن گاه جواب سوالهایتان را کم کم پیدا خواهید کرد و مشکلاتتان حل خواهند شد.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
هیچ کس از طرد شدن و پذیرفته نشدن خوشش نمی آید، اما هیچ کس هم به اندازه شما از قرار گرفتن در چنین موقعیتی متنفر نیست. به همین دلیل هم تا جای ممکن خودتان را در موقعیت های مخاطره آمیز و ناشناخته قرار نمی دهید. اما این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که با این دست به عصا راه رفتن دارید خودتان را از ماجراجویی هایی که می توانند زندگیتان را به طور کلی و برای همیشه تغییر دهند محروم می کنید. خوشبختانه در حال حاضر شرایط کیهانی به گونه ای است که شما آماده اید ریسک کنید و با اعتماد به ندای درونتان پیش بروید. این احساس شاید برایتان غریبه باشد، اما وقت تجربه کردن آن بالاخره برای شما فرا رسیده است.
 فـال روزانـه - Daily Omen
امروز سعی کنید تا جایی که از دستتان بر می آید در ارتباط برقرار کردن با دیگران و در واکنش نشان دادن به موقعیت هایی که در اختیارتان قرار خواهند گرفت، نهایت انعطاف پذیری را از خود نشان بدهید. با این کار درب هایی در برابرتان قرار خواهند گرفت و موقعیت هایی برایتان به وجود خواهند آمد که حتی از وجود آنها بیخبر بوده اید. شما در حال حاضر انرژی فیزیکی بسیاری را در اختیار دارید، قدرش را بدانید و آن را بیهوده هدر ندهید. با لجبازی و اصرار به پیش بردن کارها و روابط بر اساس افکار و فلسفه شخصیتان، خودتان از تجربه ها و ماجراجویی هایی که داشتن اندکی انعطاف پذیری می تواند برایتان به همراه داشته باشد محروم نکنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز ممکن است که در وضعیت دشواری قرار گرفته باشید. شما می خواهید سبک زندگی جدیدی را در پیش بگیرید، اما انگار در وضع فعلی خود گیر افتاده و راه فراری هم ندارید، انگار که شما را به روند تکراری زندگیتان و این روزمرگی زنجیر کرده باشند. البته شما در واقع دارید پیشرفت می کنید، اما چیزی که می خواهید خیلی فراتر از این است و این قدم های کوچک راضیتان نمی کنند و به دنبال جهش های بزرگ هستید. اگر چشم هایتان را خوب باز کنید راه فرار را در همین نزدیکی ها پیدا خواهید کرد. اگر دیرور عشقتان را از دست خود ناراحت کرده اید انتظار نداشته باشید صبح که از خواب بیدار می شود همه یز را فراموش کرده باشد؛ کمی منت کشی کنید!

 فـال روزانـه - Daily Omen
شما از یک جنبه زندگی خود دارید حمایت و اعتماد به نفس دریافت می کنید و از یک جهت دیگر هم انرژی جسمانی بالایتان را به دست می آورید. شاید این دو جنبه ی مختلف زندگی شما با یکدیگر در تقابل و نزاع باشند، اما شما این توانایی را دارید که ویژگی های مثبت هر یک را به کار بگیرید و آنها را به گونه ای با هم آشتی دهید و راه حلی برای مشکلات خود بیابید. هیچ محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت، پس تمام توانتان را یک جا جمع کرده و با قدرت پیش بروید. اگر خیلی از ایده هایی که برای پیشرفت شرکتی که در آن کار می کنید مطمئن هستید چرا آنها را با رئیستان در میان نمی گذارید. حداقل سود این کار این است که رئیستان می فهمد به فکر هستید.
فـال روزانـه - Daily Omen 
 
وقتی تمام منابعی که در اختیار دارید را به کار بگیرید موفقیت قطعا به سراعتان خواهد آمد. به جای این که مدام ایراد بگیرید و جنبه منفی همه چیز را در نظر بگیرید سعی کنید با جریان زندگی جلو بروید و خودتان را با آن هماهنگ کنید. قدرت و انرژی بسیاری در حال حاضر در دسترس شما قرار دارد، تمام آنچه نیاز دارید جهت دادن به این قدرت فوق العاده و همسو کردن آن با اهدافتان است. به جای این که مخفیانه و در سایه پیش بروید اهداف و خواسته های خود را به وضوح و با صدای بلند بیان کنید. با این کار علاوه بر این که اعتماد به نفستان افزایش خواهد یافت، حمایت دیگران را نیز به دست خواهید آورد و شانس موفقیتتان بیشتر خواهد شد.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است کارتان با بعضی ها به بحث و دعوا بکشد. شما به طور ذاتی فردی انعطاف پذیر و سخاوتمند هستید، اما اگر دیگران بخواهند از این صفات مثبت و ذات مهربان شما سوء استفاده کنند، حال و هوایتان بلافاصله تغییر یافته و حالتی عصبی و منزوی به خود می گیرید. چالش و درگیری اغلب بخشی طبیعی از هر رابطه ای است، به جای این که از رابطه خود نا امید شوید سعی کنید و موضوع را بیش از اندازه برای خودتان بزرگ کنید بهتر است سعی کنید از مشکلاتی که به وجود آمده اند درس عبرت بگیرید و تجربه کسب کنید. اگر اهل نگهداری گل و گیاه هستید سعی کنید امروز بعدازظهر به گل هایتان رسیدگی کنید تا فشار یک روز کاری شلوغ را از یاد ببرید./ص



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 3 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...