امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 03 خرداد 1396 - 07:25

اتحادخبر: فال روزانه چهارشنبه 3 خرداد 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 3 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! عشق، شغل و خانواده همگی دست به دست هم داده و راه پیش رویتان را روشن کرده و شما را به سوی مقصدی که رویایش را در سر دارید راهنمایی خواهند کرد. امسال شما با شخصی آشنا خواهید شد که اهمیت مسائل معنوی و سنت های قدیمی را بار دیگر به شما یادآور شده و نقش آنها را در زندگیتان پررنگ تر از قبل خواهد کرد. خوشبختانه سالی که در پیش رو دارید برای شما با سلامتی همراه خواهد بود و سیستم ایمنی بدنتان فوق العاده کار می کند. یک سفر کاری به خارج از کشور می تواند افق های جدیدی را پیش رویتان باز کند و شاید حتی تصمیم بگیرید برای همیشه به کشور دیگری مهاجرت کنید. در آمد شما به طور چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد و پول های غیر منتظره ای نیز به دست خواهید آورد که به شما اجازه می دهند بسیاری از چیزهایی که مدت ها آرزویشان را داشته اید را بتوانید به دست بیاورید. شما انسان وفاداری هستید و شریک زندگیتان امسال این وفاداری را بیش از هر زمان دیگری احساس خواهد کرد و این موضوع باعث نزدیکی بیشتر شما بهم خواهد شد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز به این موضوع پی خوهید برد که برخی مسائل خانوادگیتان به آن روبراهی که خودتان فکر می کرده اید نیستند. این مشکلات در واقع به مسائل عاطفی بر می گردند. شما امروز بیش از هر شخص دیگری باید مواظب باشید که به احساسات دیگران لطمه نزنید. اگر بتوانید احساسات خود را کنترل کنید خواهید توانست کنترل همه چیز را در دست بگیرید. امروز شما با شور و هیجان تمام آماده اید تا هر کاری را آغاز کنید و در ابتدای کار خیلی هم خوب پیش می روید، اما علاقه چندانی به تکمیل کارهایی که شروع می کنید نخواهید داشت. بهتر است تا جای ممکن سر خودتان را با کارهای خیلی زیاد که بعدا حوصله انجامشان را نخواهید داشت شلوغ نکنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز عشقتان به خاطر مسئولیتی که نسبت به خانواده اش حس می کند و احساس اجبار به بودن در کنار آنها در شرایطی که برایشان پیش آمده، ممکن است مجبور باشد برنامه هایی که برای گذراندن امروز در کنار شما چیده بوده را کنسل کند. شما دوست دارید به او در حل این مشکل کمک کنید و همین موضوع ممکن است باعث شود نسبت به مسئولیت های دیگر خود کوتاهی کنید. در چنین شرایطی باید احتیاط بیشتری در برنامه ریزی هایتان به خرج دهید. شاید بهترین گزینه این باشد که بگذارید او در کنار خانواده اش باشد و شما هم به کارها و مسئولیت های خودتان رسیدگی کنید. آخر هفته وقت بهتری برای کنار هم بودن خواهد بود.
فـال روزانـه - Daily Omen

شاید برنامه هایی برای یک سفر چند روزه در آخر هفته داشته باشید، اما امروز به صورت کاملا غیر منتظره کارهایی پیش خواهند آمد که شما را مجبور به تاخیر انداختن و یا حتی کنسل کردن سفرتان خواهند کرد. اگر کمی عاقلانه تر فکر کنید خواهید دید که لزومی ندارد سفرتان را کنسل کنید. خونسردی خودتان را حفظ کرده و به جای این که از کوره در بروید یا نا امید شوید به فکر راه حل باشید. به نظر می رسد که همه فکر می کنند کاملا می دانند شما چه کار باید بکنید و توان و توجهتان را روی چه چیزهایی متمرکز کنید. شاید اگر روز دیگری بود با خوشرویی تمام و برای حفظ آرامش همه به آنچه از شما انتظار می رفت تن می دادید، ولی امروز به هیچ عنوان چنین کاری نخواهید کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز بی نظمی و آشفتگی را در فضای اطرافتان به وضوح احساس می کنید. زیاد روی برنامه هایی که برای دیدن دوست صمیمی و یا عشقتان چیده بودید حساب باز نکنید، زیرا به صورت کاملا غیر منتظره ممکن است مجبور به کنسل کردن آنها بشوید. قرارهای کاری که داشته اید و تماس های تلفنی که در رابطه با کارتان می گذارید نیز طبق انتظارتان پیش نخواهند رفت. حتی انجام کارهای خلاقانه و پروژه های هنری نیز چندان موفقیت آمیز نخواهند بود. شاید بهتر باشد امروز کار چندانی نکنید و بیشتر وقتتان را در خانه و با کتاب خواندن بگذرانید. هم به خودتان استراحتی داده و هم خودتان را از مشکلات احتمالی حفظ کرده اید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
ناراحتی ها و مسائلی که در رابطه با یکی از اعضای خانواده تان پیش می آیند ممکن است تمام خانواده را به جان هم انداخته و سر و صدای زیادی در خانه به راه بیفتد. وقتی مشکلی در خانه پیش می آید اعصاب همه به هم می ریزد و نظم خانه به هم می خورد. در چنین روزهایی بهتر است که همه تا جای ممکن در خانه نمانند و سرشان را با انجام کارهای خصوصیشان گرم کنند تا زمانی که آتش خشمشان فرو بنشیند و بتوانند در آرامش برای حل مشکل به صحبت کردن بپردازند. شاید بد نباشد به تنهایی به تماشای یک فیلم در سینما بروید و یا از یکی از موزه های شهرتان دیدن کنید، اما ورزش کردن بهترین ایده است، زیرا به تخلیه خشمتان نیز کمک خواهد کرد.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شاید مجبور باشید با افراد بسیاری تماس بگیرید، اما در انجام این کار با مشکلاتی روبرو خواهید بود، زیرا خیلی ها جواب شما را نمی دهند، یا تلفنشان در دسترس نیست یا خاموش است. اگر کارهایتان ضروری نیستند بهتر است تا فردا دست نگه دارید و سر فرصت و حوصله دوباره با افراد مورد نظرتان تماس بگیرید، در غیر این صورت تنها اعصاب خودتان را بهم خواهید ریخت. اگر کاری خیلی ضروری است شاید بتوانید به صورت حضوری به آن رسیدگی کنید. اگر فکر می کنید که پیشرفت های زیادی در زمینه روابط عاطفیتان کرده اید، کاملا درست فکر می کنید و می توانید با خیال راحت به خودتان افتخار کنید، ولی نباید دست از تلاش کردن برای بهبود هر چه بیشتر اوضاع بردارید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز بحث بر سر مسائل مالی ممکن است حتی روی روابط خیلی صمیمی شما تأثیر بگذارد. شما باید تا جای ممکن در رابطه با بودجه ای که برای مخارج خانه کنار گذاشته اید احتیاط کنید، زیرا ممکن است به طور ناگهانی خرج های غیر مترقبه ای پیش بیایند که اگر به اندازه کافی پس انداز نکرده باشید و بیش از اندازه دست و دلبازی به خرج داده باشید، می توانند شما را به دردسر بیندازند. اگر برنامه ریزی درستی برای مخارج خانه داشته باشید تا آخر ماه با پولی که اضافه می آورید شاید حتی بتوانید وسیله ای که مدت ها دلتان می خواسته است را برای خانه تان خریداری کنید. امروز مواظب باشید به هیچ چیزی اجازه ندهید شما را عصبانی کند، در غیر این صورت پشیمان خواهید شد!
 فـال روزانـه - Daily Omen
امروز پدر و مادرتان و یا زوج دیگری که با شما بسیار صمیمی هستند امروز بی آن ک از قبل با شما قراری گذاشته باشند به دیدنتان خواهند آمد. سعی کنید یک سرگرمی درست و حسابی پیدا کرده و یا چند نفر دیگر را هم دعوت کنید، در غیر این صورت در خلوت شما و این دو نفر ممکن است بحث های خیلی جدی بین شما بالا بگیرند و حرف هایی رد و بدل شوند که اصلا برایتان خوشایند نیستند و بی آن که هیچ نتیجه ای داشته باشند فقط اوقات شما و طرف مقابلتان را تلخ خواهند کرد. در هر صورت حتی اگر در چنین موقعیتی قرار گرفتید هم سعی کنید کنترل رفتار خود را از دست ندهید و به مهمان هایتان احترام بگذارید؛ تا فردا همه چیز روبراه خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز روز چندان خوبی برای بیرون رفتن نخواهد بود. هر کجا که بروید با ترافیک روبرو خواهید بود، جای پارک پیدا نخواهید کرد و حتی شاید بی آن که کوچک ترین خطایی از شما سر زده باشد تصادف کوچکی داشته باشید که علاوه بر بهم ریختن اعصابتان قیمت ماشینتان را هم کمی پایین می آورد. تا جای ممکن فقط برای کارهای ضروری خانه را ترک کرده و ترجیحا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. امروز به غیبت هایی که می شنوید اعتماد نکنید. حتی اگر مورد اعتماد ترین فرد زندگیتان این حرف را به شما بزند، به احتمال زیاد این حرف ها بین ده بیست نفر دهان به دهان چرخیده تا به شما برسد و چیز زیادی از واقعیت ماجرا باقی نمانده است.

 فـال روزانـه - Daily Omen
برخی اتفاقات غیر منتظره و نسبتا عجیب و غریب ممکن است که باعث شوند نسبت به زندگی خود دچار احساس نارضایتی شده و به فکر ایجاد برخی تغییرات جدی بیفتید. مسائل مادی در حال حاضر به توجه و رسیدگی بیشتری از جانب شما نیاز دارند و برخی مشکلات در این زمینه می توانند باعث احساس سردرگمی شما شوند. با کمی فکر کردن در این مورد ناگهان موجی از ایده های مختلف برای بهبود وضعیت مادیتان به سرتان خواهد زد. از گزینه هایی که پیش رویتان دارید لیستی تهیه کرده و پیش از آن که هر گونه تصمیم جدی بگیرید چند روزی دست نگه دارید. امروز روز چندان خوبی برای عملی کردن این ایده ها نخواهد بود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen 
 
فعالیت هایی که این اواخر داشته اید باعث شده اند که نسبت به کارتان و افرادی که در محیط کار در اطرافتان قرار دارند بی علاقه شده و احساس کسالت کنید. شما با بی قراری تمام به فکر این هستید که تغییراتی در زندگی حرفه ای خود ایجاد کرده و خودتان را از این وضعیت نجات دهید. چنین کاری در شرایط موجود می تواند ایده خیلی خوبی به نظر برسد، اما تقریبا برایتان غیر ممکن است. بهتر است به گزینه های پیش روی خود با دقت و منطق بیشتری نگاه کنید. می توانید از دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان نیز در این مورد تقاضای مشورت کنید. شاید تمام آن چیزی که شما به آن نیاز دارید یک تعطیلات چند روزه باشد!
فـال روزانـه - Daily Omen

کمبود وقت برای دنبال کردن علایق معنوی و ذهنیتان امروز فکر شما را به خود مشغول کرده است. شاید حتی این موضوع باعث شود حس نااحتی و افسردگی شما را در خود فرا گرفته و به این فکر بیفتید که مسئولیت هایی که به عهده تان قرار دارند خیلی بیشتر از حد توان شما هستند و دارید زیر بار سنگین این مسئولیت له می شوید. سعی کنید برای حل این مشکل خودتان راهتما و مشاور خود باشید! ما همیشه برای مشورت دادن به دیگران خیلی خوب می دانیم چه باید بگوییم و آنها چکار باید بکنند، اما نوبت به خودمان که می رسد همه چیز برعکس می شود. به این فکر کنید که اگر دوستی با چنین مشکلی برای مشورت به نزدتان می آمد چه راه حلی به او ارائه می دادید./ص



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 4 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 7 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 11 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...