کد خبر: 77805 ، سرويس: طنز تلخند
تاريخ انتشار: 27 ارديبهشت 1396 - 10:44
طنز؛ هیچ اشکالی نداره چهار سال دیگه دوباره!
اتحاد خبر: کی جواب دل شکسته ما رای‌دهنده‌ها رو میده؟ الان اون نیروی خدوم که بی‌مزد و منت می‌خواست تو دولت بعد یه پست ناقابل معاونت وزیر بگیره با چه رویی برگرده خونه و تو چشم زن و بچه‌اش نگاه کنه؟ سیل خروشان 96 درصدی مردم که....

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:


کی جواب دل شکسته ما رای‌دهنده‌ها رو میده؟ الان اون نیروی خدوم که بی‌مزد و منت می‌خواست تو دولت بعد یه پست ناقابل معاونت وزیر بگیره با چه رویی برگرده خونه و تو چشم زن و بچه‌اش نگاه کنه؟ سیل خروشان 96 درصدی مردم که منتظر بودن با اعلام نهایی نتایج و پیروزی مطلق آقای دکتر قالیباف، در یخچال‌شون رو ریفرش کنن و یهو مرغ بریون و خاویار فوران کنه کف آشپزخونه، به چه امیدی در یخچال رو باز کنن و برفک‌ها رو تماشا کنن؟

اون دانشجویی که منتظر بود با اومدن آقای قالیباف مشکل لوله‌کشی آب دانشگاه برطرف بشه چه گناهی کرده؟ کی دیگه مراقب این مردم بدبخت (تعبیر خود ایشون) باشه تا از کلاهبرداری و اختلاس و فرار مفسدان و غیب شدن دکل نفتی (الکی مثلا ما نمی‌دونیم چه سالی هستیم) در امان باشن؟ کی یخچال‌مونو پر میکنه شب‌ها که شام نداریم؛ برای وصل شدن برق، آشغال دم در میذاریم؟ تازه خبر رسیده که تتلو از غصه تمام شبکه‌های اجتماعی‌شو بسته و داره میره همین دوروبر یه ناوشکنی، پدافند غیرعاملی چیزی پیدا کنه خودشو بندازه پایین! چرا این کار رو با هوادارتون می‌کنین؟

بله عزیزان، در کمال تاسف و تاثر، آقای قالیباف از انتخابات انصراف دادن؛ البته ممکنه بعضی از شما از این قضیه هنوز مطلع نشده باشید. مثلا صداوسیما هنوز در جریان این انصراف قرار نگرفته و داره تبلیغات انتخاباتی آقای قالیباف رو به‌عنوان بخش خبری، مصاحبه، زیرنویس، رو درخت، رو پر پرنده و روی ابرها نشون میده. ظاهرا دوستان فکر کردن آقای روحانی انصراف داده، چون خبر «اسکی روی آب مرغ‌های دریایی ماداگاسکار» رو طولانی‌تر از برنامه‌های آقای روحانی پوشش میدن. تازه روی همون هم فیلتر آبی و صورتی میذارن که چشم مردم به‌خاطر اشعه‌های بنفش و فرابنفش اذیت نشه.

برگردیم به انصراف آقای قالیباف. ماجرا از این قراره که آقای قالیباف روز دوشنبه داشتن دوباره به آقای جهانگیری یادآوری می‌کردن که استفاده از نامزد پوششی فقط وقت مردم رو تلف می‌کنه و سرمایه‌های کشور رو هدر میده. اما این‌بار وسط جمله‌شون به معنیش هم فکر کردن و کم‌کم صداشون ضعیف شد و یهو ترجیح دادن انصراف بدن. بعد هم پریدن پشت پاترول مدل 71 پسرشون و در حالی که داشتن هوا رو آلوده می‌کردن، تو افق محو شدن.

البته ایشون در بخشی از نامه انصرافشون که با جوهر نامريی نوشته شده بود تاکید کردن که «هیچ اشکالی نداره، چهارسال دیگه دوباره!» و تنها دلخوشی ما که دیدن هر چهارسال یک‌بار ایشون در انتخاباته ازمون نگرفتن. مرسی که این قدر به فکر مردم هستید!
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/77805