کد خبر: 77660 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 ارديبهشت 1396 - 12:53
سید شهاب‌الدین طباطبایی در ستاد جوانان بوشهر:
رقیب واقعی روحانی، کسانی هستند که هنوز تصمیم به رأی دادن نگرفته‌اند+ تصاویر

اتحادخبر: ما اینجاییم تا دیگر از حمله گازانبری به دانشجویان و لوله کردن آنها در دانشگاه‌ها خبری نباشد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی روحانی در استان بوشهر، سید شهاب‌الدین طباطبایی، عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان کشور در جمع جوانان بوشهری حامی دکتر روحانی گفت: ما و شما در اینجا جمع شده‌ایم که به پیشرفت و آینده روشن‌تر کشور سلام کنیم.


طباطبایی افزود: هفته گذشته حسن عباسی از حامیان اصلی آقای رئیسی سخنرانی کرد و گفت در صورت پیروزی، اولین کاری که می‌کنیم محاکمه و اعدام دکتر ظریف است!
طباطبایی ادامه داد: ما اینجا جمع شده‌ایم و دست به دست هم داده‌ایم که نگذاریم چنین اتفاقاتی در کشورمان رخ بدهد.
وی با اشاره به پروژه درصد درست کردن قالیباف گفت: وظیفه ما این است که تا جمعه تمام تلاشمان را بکنیم تا کسانی که می‌خواهند بین ملت جدایی بیندازند بر ما حاکم نشوند، زیرا ما ملتی صد در صدی بوده، هستیم و خواهیم بود.
عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان با انتقاد از برخی کاندیداهای ریاست‌جمهوری که مردم را «بدبخت» خطاب می‌کنند، گفت: ما در اینجا جمع شده‌ایم تا به کسی رأی بدهیم که عزت و حرمتمان را نگه می‌دارد و برای رفاه‌مان برنامه‌ریزی کرده نه برای فقر و بیچارگی‌مان تا از آن برای خود رأی بسازد!


وی تصریح کرد: اگر قالیباف و رئیسی با خودشان صادق باشند باید به آقای روحانی رأی بدهند زیرا تمام کارهایی که آنها ادعا می‌کنند می‌خواهند برای ملت انجام بدهند، دولت دکتر روحانی در این سه سال و نیم برای کشور انجام داده است و قصد ادامه همان خدمت‌ها را هم دارد.

سید شهاب الدین طباطبایی افزود: رقیب آقای روحانی، نه قالیباف و نه رئیسی، بلکه رقیب ایشان ایرانیانی هستند که نمی‌خواهند رأی بدهند یا هنوز تصمیم به رأی دادن نگرفته‌اند.
وی با برشمردن خطرات بی‌توجهی به صندوق‌های رأی گفت: از همه شما هم‌باوران ارجمند خواهشمندم تا آنجا که می‌توانید خانواده، دوستان و آشنایان خود را با اهمیت رأی دادن در این دوره آشنا کنید و آنها را تشویق به رأی دادن نمایید تا به یاری خداوند صبح شنبه شاهد انتخاب مجدد دولت روحانی تا سال 1400 باشیم./ص






















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/77660