کد خبر: 77331 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 ارديبهشت 1396 - 09:58
با حضور مسئولان؛
معلمان نمونه شهرستان دشتی تجلیل می‌شوند

اتحادخبر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت: به مناسبت هفته معلم در آئینی با حضور مسئولین استانی وشهرستانی از معلمان نمونه شهرستان دشتی در همایشی تجلیل به عمل می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد طیبیان مجرد در گشایش نمایشگاه عکس هنرمند فرهنگی عبدالرسول قاسمی در دارالقرآن آموزش و پرورش در خورموج اظهار داشت: در هفته معلم برنامه‌های خوب و متنوعی پیش‌بینی شده و تاکنون نیز جلسات زیادی تشکیل شده است که یکی از این برنامه‌ها تجلیل از معلمان نمونه شهرستان دشتی است.

طیبیان با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس در خورموج گفت: این هنرمند گرامی معلمی به تمام معنا متعهد و خالصانه در خدمت جامعه است که خستگی ناپذیر ادای دین می کند.

وی افزود: قاسمی معلمی است که علم را با هنر درآمیخته  و با بذرهای اندیشه کشتزارهای بی خزان می سازد.

طیبیان اضافه کرد: تلاش هنرمندانه جناب قاسمی که با شور و عشق خاطرات این دیار را جاویدان کرده‌اند شایسته تقدیر و تحسین فراوان هستند.

عبدالرسول قاسمی هنرمند فرهنگی شهرستان دشتی نیز گفت: ساحت هنر ساحتی پاک و پیراسته است که حضور در آن جز با عشق و ایمان میسر نمی‌شود.

وی ادامه داد: از ۲۰ سال پیش دوربین عکاسی را به دست گرفتم و وارد عرصه عکاسی شدم و سعی کرده‌ام به‌عنوان عکاس تصویرگر فراز و فرودهای روزگارم باشم.

قاسمی اضافه کرد: این نمایشگاه که حاوی موضوعات مختلف اجتماعی و مذهبی است تا پایان هفته معلم دائر است.

در این مراسم علاوه بر معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، برخی از مدیران شهرستان دشتی نیز حضور داشتند./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/77331