امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 04 ارديبهشت 1396 - 07:31

فال روزانه دوشنبه 4 اردیبهشت 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 4 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال برای شما سالی سرشار از هدایا و پاداش های مختلف خواهد بود. پیشنهادهای جدیدی که به شما می شوند و مسئولیت های تازه ای که به عهده تان گذاشته می شوند اعتماد به نفس شما و روحیه تان را به طور قابل توجهی افزایش خواهند داد. معاملات به ویژه معاملات ملکی برای شما منافع مادی بسیاری را به همراه خواهند داشت و می توانید به واسطه آنها پول زیادی را پس انداز کنید. سفرهایی برای بهتر کردن وضعیت حرفه ای و همچنین زندگی شخصیتان خواهید داشت که به احتمال زیاد موفقیت آمیز خواهند بود. برای آنهایی که قصد ازدواج دارند نیمه دوم سال زمان رسیدن به خواسته هایشان خواهد بود و آ«هایی که هنوز نیمه گمشده خود را نیافته اند می توانند نیمه دیگر خود را بیابند و آنهایی هم که نامزد کرده اند به خوبی و خوشی به خانه بخت خواهند رفت. آنهایی که از لحاظ سلامتی مشکل دارند و با بیماری خاصی دست و پنجه نرم می کنند باید توجه ویژه ای به سلامتی خود داشته باشند. از قرض دادن و یا گرفتن پول در این سال جدا خودداری کنید!

فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز هر چقدر که می توانید از حس ششم قدرتمند خود استفاده کنید. چه خودتان متوجه باشید و چه نباشید سونامی قدرتی در درون شما دارد ایجاد می شود که نمی توان آن را نادیده گرفت. البته پیش از هر اقدامی باید توجه داشته باشید که کارهایتان ریشه در منطق داشته باشند. بازی با موج ها لذت بخش است، اما اگر مواظب نباشید در اعماق دریا غرق خواهید شد. اگر در جستجوی عشق هستید تا مرداد شانس بسیار زیادی خواهید داشت. عشق آینده شما باید مثل خودتان پرانرژی و خلاق باشد، پس تا می توانید حرف بزنید و راجع به طرف مقابلتان اطلاع کسب کنید. رابطه ای که بر اساس شناخت باد شانس بیشتری خواهد داشت.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز به آنهایی که از لحاظ سنی و یا مقام و رتبه از شما بالاتر هستند نهایت احترام را بگذارید. شما این فرصت را خواهید داشت که درس های بسیار بزرگی از آنها بگیرید، پس چشم ها و گوش هایتان را خوب باز کنید. امروز کارهایی که با عجله و بدون فکر کردن انجام شوند می توانند شما را به دردسر بیندازند. بدون فکر کردن و کورکورانه خودتان را در هیچ موقعیتی قرار ندهید و پیش از هر حرکتی از این که اطلاعات لازم را در اختیار دارید اطمینان حاصل کنید. اطلاعاتی که لازم دارید در دسترستان قرار دارند، فقط باید برای پیدا کردن آنها را زمان لازم را کنار بگذارید و صبور باشید. پیش از آن که برای به دست آوردن هدفی تلاش کنید از این که ارزش زحماتتان را دارد مطمئن شوید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز هیچ اشکالی ندارد اگر دلتان بخواهد کمی گریه کنید. اگر می خواهید برای احساسات جدید جا باز کنید باید بخشی از احساسات قبلیتان را تخلیه کنید و از فشاری که روی خود احساس می کنید بکاهید. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که خوب و بد در کنار یکدیگر است که معنا پیدا می کنند و اگر هیچ گاه ترس و محدودیت را تجربه نکنید نخواهید توانست آزادی و خوشحالی را نیز احساس کنید؛ پس اجازه دهید این دو قدرت در درونتان به تعادل برسند. به زندگی زناشویی ایده آل خود بیندیشید و ببینید چه چیزهایی می خواهید و برای عملی کردن آنها چه کارهایی باید بکنید. اگر مجرد هستید به این که به دنبال چه خصوصیاتی در عشقتان هستید فکر کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز سعی کنید کارهایی را انجام دهید که احساسات درونتان را برمی انگیزند و اجازه ندهید موانعی که بر سر راهتان قرار می گیرند دلسردتان کنند و انگیزه تان را از دست ندهید.  برای این که رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید باید نظم و ترتیب داشته باشید و صبوری پیشه کنید. رویکردی منطقی داشته باشید، اکنون زمان آن رسیده است که با واقعیت ها روبرو شوید. هر کاری که می خواهید بکنید به هیچ عنوان خودتان را کنار نکشید و به انتظار این که دیگران به جای شما کارهایتان را انجام دهند ننشینید. تنها کسی که منافع شما را بهتر از هر شخص دیگری در نظر می گیرد خودتان هستید، پس مسئولیت کارهایتان را خودتان به عهده بگیرید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز قدرت و توانایی های خود را تحت کنترل در بیاورید. هر بار اضافه ای که بر دوشتان است را زمین گذاشته و برای همیشه از زندگی خود حذف کنید، خواه این بار رابطه ای تاریخ گذشته باشد، خواه وسیله ای که دیگر به کارتان نمی آید. اوضاع زندگیتان دارد به موقعیت حساسی نزدیک می شود و اکنون به هیچ عنوان وقت مناسبی برای تسلیم شدن و عقب نشینی نیست. برعکس، اکنون وقت آن رسیده که از حد و مرزهایی که برای خود در نظر گرفته بوده اید فراتر بروید. به آینده طوری نگاه کنید که وقتی بچه بودید به آن می نگریستید، با اشتیاق، بدون نگرانی و بدون محدود کردن خودتان! هیچ چیز را غیر ممکن نپندارید، همه چیز به ذهنیت خودتان بستگی دارد.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
قدرتی در زندگی شما در جریان است که بیش از این نمی شود آن را نادیده بگیرید. شاید لازم باشد برای این که از انرژی موجود بیشترین بهره را ببرید تغییراتی را در خودتان و زندگیتان ایجاد کنید و خودتان را با شرایط جدید وفق دهید. کوچکترین دلخوری ها در محل کار به چشمتان همچون مشکلاتی بزرگ خواهند بود و حتی با افراد مورد علاقه تان نیز خوب کنار نخواهید آمد. نیازی به گفتن این نیست که امروز روز خیلی خوبی برای فعالیت های اجتماعی نخواهد بود. به جای اینکه حرفی بزنید که بعدا از گفتنش پشیمان شوید، بهتر است در خانه بمانید و روی کاناپه لم دهید و سریال مورد علاقه تان را نگاه کنید. فردا روز بهتری برای قرارهای دوستانه و عاشقانه خواهد بود.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز همان روزی است که مدت ها در انتظارش بوده اید، پس بیشترین بهره ممکن را از آن ببرید. اجازه ندهید که سختی شرایط باعث عقب نشینی شما شود. شما در حال حاضر این قدرت را دارید که برای به دست آوردن هر چیزی که بخواهید هر مانعی را از میان برداشته و با موفقیت پیش بروید. قدرت اراده و همچنین نظم و ترتیبی که دارید نیز در این راه به کمکتان خواهند آمد. حالا دیگر باید فرصت هایی که بر سر راهتان قرار می گیرند را قدر دانسته و از آنها بهره ببرید. اگر فکر می کنید قرار بوده کاری را انجام دهید ولی یادتان نمی آید که چه کاری بوده خودتان را اذیت نکنید، به احتمال زیاد این فقط یک توهم اذیت کننده است و چیزی را فراموش نکرده اید.
 
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما مدام در جستجوی چیزهای جدید و غیر متعارف، به روزترین گجت های دنیا و برترین تکنولوژی روز هستید، اما امروز ناگهان قدرت جدیدی را در برابر خود خواهید یافت. بین راه های جدید انجام کارها و روش های سنتی تر یک چالش جدی برقرار خواهد شد که در آن بی شک آنچه جدید و مطابق نیازهای دنیای مدرن است برنده خواهد بود. از الان تا مرداد ماه روابط عاطفی شما در دوره طلایی خود خواهند بود. اگر در جستجوی عشق هستید دست از خجالت بردارید و خودتان را در گوشه و کنار مخفی نکنید. کافی است جسور، جذاب و شوخ باشید تا فرد مورد نظرتان را به خود جذب کنید. اگر هم عشق خود را یافته اید دوره ای پر از شور و هیجان و خوشی خواهید داشت.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
برای این که رویاهایتان تحقق پیدا کنند، باید ابزاری را در اختیار داشته باشند که این امکان را برایشان فراهم کند، امروز هر چیزی که برای عملی کردن رویاهایتان لازم داشته باشید را در اختیار خواهید داشت. شما باید سعی کنید همزمان با گسترش دادن ذهنتان تفکر خود را نیز منطقی کنید. با به کار گرفتن آنچه پیشینیان به شما آموخته اند و همچنین داشتن یک برنامه ریزی عمل گرایانه خواهید توانست موج جدیدی را در مسیر پیشرفت خود به سوی آینده ای مطلوب ایجاد کنید و تمام ابزارهای لازم برای این کار نیز در دسترستان قرار دارند. امروز سعی کنید سر موضوعی که خودتان هم می دانید حق با طرف مقابلتان است بحث به راه نیندازید.
 
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز نظم و ترتیب و همچنین محدودیت ناپذیر بودن خودتان را به کار بگیرید تا ببینید چه چیزهایی به دست خواهید آورد. انرژی فراوانی در امروز نهفته است و نباید با بی تفاوتی از کنار آن عبور کنید. شما کنترلی خیلی بیشتر از آن چیزی که خودتان فکر بکنید روی شرایط فعلی دارید، اما همه این ها به شرطی است که خودتان دست به کار شوید تا جادویی که در امروز وجود دارد را فعال کنید. شاید بد نباشد که انرژی خود را روی خانه و سرمایه گذاری هایتان متمرکز کنید. شاید در گیر و دار کارهای امروزتان جواب دادن به پیام عشقتان را به وقت دیگری موکول کنید، اما این می تواند اشتباه بزرگی باشد که دلخوری های زیادی را به وجود خواهد آورد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen 
 
امروز برای شما یک روز عادی نخواهد بود و به هیچ عنوان نباید تا دیروقت بخوابید. صبح زود بیدار شوید، حتی زودتر از همیشه، و روزتان را با انرژی و قدرت شروع کنید. فرصت هایی برای شما فراهم شده اند که تنها در فاصله یک قدمی شما قرار دارند و کافی است دستتان را دراز کنید تا آنها را به دست بیاورید. مسائل مربوط به گذشته را کنار گذاشته و ذهن خود را روی آینده متمرکز کنید. در محل کارتان امروز قدرت عجیبی شما را به سوی  اهدافتان پیش خواهد برد و تقریبا همه چیز طبق خواسته شما پیش خواهد رفت، پس از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و در زمان کار وقتتان را صرف جستجو در شبکه های اجتماعی مختلف و چت کردن نکنید!
 
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سعی کنید رفتاری منطقی داشته باشید و پاهایتان محکم روی زمین باشند و پایه ای محکم برای آینده خود فراهم کنید. اکنون برای شما زمانی با اهمیت اساسی است که باید با داشتن تفکری واقع گرایانه برای موفقیت آینده خود برنامه ریزی کنید. شما باید پیش از آن که به رویاهایتان دست پیدا کنید برخی محدودیت ها را در زندگی خود ایجاد کنید که شما را به سوی رسیدن به خواسته هایتان پیش خواهند برد. امروز یکی از آن فرصت هایی است که اگر سرتان در آسمان و مشغول رویاپردازی و پاهایتان محکم روی زمین باشند و خیال پردازی و واقع نگری را با هم ترکیب کنید می توانید زمینه را برای به دست آوردن اهدافتان فراهم کنید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 5 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 12 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 2 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۲‍ [بيش از 3 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اطلاعیه فرماندهی انتظامی بوشهر پیرامون حجاب صادر شد
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تکنیک های کنترل خشم کودک و نوجوان توسط والدین
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق 1 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 4 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 4 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 5 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 7 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 9 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...