امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 26 فروردين 1396 - 07:24

اتحادخبر: فال روزانه شنبه 26 فروردین 1396

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 26 فروردین به دنیا آمده ای تولدت مبارک! امروز که روز شماست بیش از هر چیز دیگری، تنها بر خود و خواسته هایتان تمرکز کنید. اگر در حال حاضر به مسئولیت هایی که بر دوش تان است فکر می کنید و احساس می کنید که در آنها غرق شده اید، نگران نباشید زیرا همه چیز به زودی تغییر خواهد کرد. در اواخر ماه اردیبهشت شما زمان بیشتری برای استراحت و به دست آوردن انرژی دوباره خود پیدا خواهید کرد. به زودی یاد می گیرید که در شرایط استرس زا چگونه کمک و حمایت های لازم را دریافت کنید، اما این را هم از یاد نبرید که تمام تلاش های امروز شما در آینده ای نزدیک به کمک تان خواهد آمد. اگر چه از این فاصله که شما ایستاده اید، دیدن نور امید در انتهای راه سخت است اما شرایط در آنجا که انتظارش را ندارید، به بهترین نحو تغییر خواهد کرد. اگر مجرد هستید، در اواخر فصل بهار عشق در خانه شما را خواهد زد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اهداف زیادی در سر دارید اما باید برای رسیدن به خواسته هایتان بجنگید و امروز روز عمل است. حال که خوب در مورد شرایط حاضر تحقیق و بهترین راه را انتخاب کرده اید، باید وارد عمل شوید. نگران نباشید انرژی و توان شما برای این کار فراوان است. احساس یک آتشفشان در حال فوران را دارید، به غرایز خود اعتماد کنید و دست به کار شوید. بدون هیچ دلیلی گذشته تلخ به سراغ تان می آید که ممکن است رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بهتر است از هر آنچه زمان حال شما را به گذشته تلخ تان وصل می کند، دوری کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اگر امروز ارتباط برقرار کردن در حال حاضر برایتان سخت است، بهتر است کمی تنها باشید. با یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان به مشکل بر خورده اید و باید برای یافتن دلیل آن بیشتر تلاش کنید. شاید علت آن خاطره تلخی در گذشته باشد که بار دیگر سر باز کرده است. با گرمای عشق خود این یخ را آب کنید تا به زودی همه چیز به بهترین نحو تغییر کند. انجام وظایف خانه مانند خرید مواد غذایی یا گردگیری و ظرف شستن می تواند شما را به حالت قبل و روزمرگی هایتان باز گرداند.
فـال روزانـه - Daily Omen

اگر امروز بین شما و یکی از دوستان نزدیک تان در محیط کار اختلاف بوجود آمد، نگران نشوید. اگر چه حل کردن این مشکل در حال حاضر سخت است اما به زودی برطرف خواهد شد. افراد احساساتی مانند همکارتان، اگر چیزی خلاف نظرشان بشنوند، ناراحت می شوند به خصوص اگر جنبه انتقادی داشته باشد اما زود هم آن را فراموش خواهند کرد. چند وقتی است که ارتباط برقرار کردن با شریک زندگی برایتان کمی سخت شده است اما مشکل شما دو طرفه است و این هر دوی شما هستید که بین خود حصار کشیده اید. تا جایی که می توانید برای رفع آن تلاش کنید زیرا ارزشش را دارد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
 امروز با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود و گفتگو خواهید کرد، فقط مشکل اینجا است که شما به موضوعات بحث شده علاقه ای ندارید. بهتر است چند دقیقه از علایق خود دست بردارید و به موضوعات مهم تر گوش دهید. در نهایت خواهید دید که فوایدی برای شما خواهند داشت. رابطه عاطفی شما ذهن تان را درگیر کرده است و علت آن هم خود شما هستید که مسائل را تنها از زاویه دید خود بررسی می کنید. اگر دید خود را کمی تغییر دهید، همه چیز مثل سابق می شود.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اگر چیزی را نفهمیدید، سوال کنید. قوی و با اعتماد به نفس باشید و نگذارید دیگران از روحیه احساساتی شما سو استفاده کنند. شما بیش از آنچه از دیگران دریافت می کنید، به آنها فایده می رسانید و این جزو طبیعت شما است اما مراقب باشید زیرا این خصلت می تواند انرژی شما را از بین ببرد. بنابراین از چگونگی کارهایی که برای دیگران می کنید، آگاه باشید و کمی هم به خود بیاندیشید. امروز کمی با خود خلوت کنید و به رابطه عاطفی خود بیاندیشید. واقعا از آن چه می خواهید؟ چقدر این رابطه برای شما ارزش دارد؟ برای تصمیم گرفتن عجله نکنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز اگر فردی با شما مخالفت کرد، به او اهمیت ندهید و راه خود را بروید. شما قادرید با کلام خود در هر جنگی پیروز شوید بنابراین به جای جنگیدن، از راه عقل و منطق وارد شوید. با دقت به ایده های طرف مقابل تان گوش دهید و آنها را با توجه به آنچه خودتان اعتقاد دارید بسنجید سپس تصمیم نهایی را بگیرید. این یک مسابقه نیست بلکه گفتگویی دوستانه است. بین شما و شریک زندگی تان مشکلاتی بوجود آمده و برای این که او را به حرف بیاورید، باید تلاش زیادی کنید. بهتر است با گفتگو ترس های طرف مقابل تان را از بین ببرید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
سعی کنید امروز انرژی خود را صرف حفاظت از محیط اطرافتان کنید. به عنوان مثال اگر زباله ای روی زمین دیدید آن را بردارید و در سطل زباله باندازید یا به حیوانات گرسنه غذا دهید. از آنجا که شما اخیرا فشارهای زیادی را متحمل شده اید، انجام این کارها به شما روحیه و انرژی خوبی خواهد داد. شما اخیرا به فردی علاقمند شده اید اما از شنیدن «نه» و رد شدن هراس دارید، به همین دلیل احساسات تان را پنهان می کنید. اما به جای ترس بهتر است با احتیاط قدم بردارید و پله به پله جلو روید.
 
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز آرام و قرار ندارید و نمی توانید به خوبی تمرکز خود را حفظ کنید. رفتار دیگران نیز بی هیچ دلیلی روی مخ تان است. اگر از این احساس جلوگیری نکنید، ممکن است پیامدهای بدی برایتان به همراه داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است بی دلیل با اطرافیان تان بحث و آنها را از خودتان دلگیر کنید. شما ذاتا فرد پر حرفی هستید اما حرف زدن امروز برایتان کمی سخت شده است. سکوت بد نیست اما اگر در جایی حرف زدن به نفع تان بود، نترسید و مکالمه را آغاز کنید تا باقی چیزها خود به خود اتفاق افتند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز چیزی یا کسی شما را مجبور به حرکت کردن می کند اما مراقب باشید که مسیر درست را پیش بگیرید. حتما می دانید که برای پیروزی باید متحد شد. برخی افراد تنها با مخالفت کردن، مشکلات را تشدید می کنند اما موفقیت واقعی زمانی به دست می آید که تفاوت های دیگران را بشناسیم و در مورد مسائلی مهم، با یکدیگر همکاری کنیم. شما انتخاب های زیادی در سر دارید اما یکی از آنها مهمتر از بقیه است پس انرژی خود را صرف آن کنید. از صحبت کردن با فردی هراسانید و فکر می کنید که او ممکن است فکرهای بی ربطی درمورد شما بکند، اما بهتر است از فرصت ها استفاده کنید و همین امروز راز دلت تان را با او در میان بگذارید.
 
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
 سعی کنید عصبانیت خود را کنترل کنید زیرا امروز به نظر می رسد که اطرافیان تان حساس تر از همیشه هستند. بنابراین انرژی خود را در راههای مثبت دیگری مانند یاد گرفتن چیزهای جدید به کار گیرید. ایده های بسیاری در سرتان است که احتیاج دارید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید اما از طرفی از بیان آنها می ترسید. بهتر است با یکی از نزدیک ترین و مورد اعتمادترین افراد زندگی تان در یک رستوران قرار ملاقاتی بگذراید و کمی ذهن تان را خالی کنید. آنوقت خواهید دید که چقدر در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و آرام تان خواهد کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen 
 
 اگر می خواهید به خواسته های خود برسید باید کمی خشن تر عمل کنید و پشتکار خود را افزایش دهید. شما دوست دارید با افرادی در تماس باشید که به شما اعتماد دارند و از تلاش هایتان تقدیر می کنند. بهتر است به جای تکیه به آنها کمی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. ورزش و مراقبه را در برنامه روزانه خود راه دهید تا تعادل و هامونی در زندگی شما برقرار شود. می خواهید در مورد مسئله مهمی با عشق زندگی تان صحبت کنید اما از بیان آن می ترسید. اگر بتوانید بر ترس خود غلبه کنید، لحظات شیرینی پیش رو خواهید داشت.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز قوی تر از هر روز دیگری هستید. آرزوهای زیادی در سر دارید، وقت آن است به آنها جامع عمل بپوشانید. سعی کنید انرژی خود را صرف کارهایی کنید که نتایج مثبتی دارند. به جای ویران کردن، آجر به دست بگیرید و بسازید. انرژی های منفی نتایج بدی نه تنها برای شما که برای اطرافیان تان نیز، که لایق آن نیستند، خواهد داشت. پنهان کردن احساسات و نشان دادن بی تفاوتی آسان است اما این موضوع نه برای شما و نه برای شریک زندگی تان خوشایند نخواهد بود. پس بهتر است تلاش خود را برای شکستن موانع به کار گیرید حتی اگر پیشرفت زیادی در ابتدای مسیر در کار نباشد./ص



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 12 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۱ [حدود 7 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 10 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۲‍ [بيش از 3 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • ورودی تیم های پایه و مدارس فوتبال استان رایگان شد/موج خوشحالی فوتبالدوستان استان
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • 🎥ویدیو/خیابانی: مصاحبه مارادونا بعد از مرگ من منتشر می‌شود
  • تحقق دفاع مشروع
  • دهکده لجستیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود / بنادر استان بوشهر نیازمند توسعه فضای انبار و بارانداز
  • مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول: تداوم تولید پایدار و عملکرد بدون حادثه اهداف سال 1403 هستند
  • ترکیبی گیاهی برای لاغری، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اضطراب
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/27
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بارش‌های موثر در استان بوشهر از امشب/ امکان وقوع سیلاب
  • 37 خواص عالی این خوراکی و آب آن برای زیبایی و درمان بیماری ها
  • دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در آماده باش هستند
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • از تورم تا انتخابات/ مروری بر مهمترین اتفاقات سال 1402
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • خاکسپاری مادر شهید تمیزی در سالروز شهادت فرزندش/ تصاویر
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • تصاویر اتحاد خبر از حال و هوای نوروز باستانی در برازجان
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • انتصاب یک نیروی متخصص بومی به عضویت هیات مدیره پتروشیمی جم
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • .: اسماعیل حدود 3 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 3 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 3 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 5 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 7 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 7 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 10 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 10 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 10 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...
  • .: ا.ن حدود 11 روز قبل گفت: جنگ و صلح چه ...