امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 20 فروردين 1396 - 07:18

اتحادخبر: فال روزانه یک شنبه 20 فروردین 1396

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 20 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال همین طور که دارید به سوی آینده ای روشن برای خودتان و عزیزانتان گام برمی دارید مسائل مالی شما را تمام مدت به خود مشغول خواهند کرد. فعالیت های اقتصادی و شراکت های تجاری برای شما با سود و فایده قابل ملاحظه ای همراه خواهند بود. در میانه های سال سعی کنید تجهیزات و وسایل الکترونیکی که در کارتان استفاده می کنید را ارتقا بدهید تا بتوانید عملکرد حرفه ای خود را بهبود ببخشید. امسال مسائل خانوادگی برای شما با آرامش همراه خواهند بود و تمام کمک ها و همکاری های لازم را از طرف اعضای خانواده دریافت خواهید کرد. همسر و فرزندانتان شما را مورد حمایت خود قرار داده و تمام عشق و توجه خود را به شما نثار خواهند کرد. در نیمه دوم سال اگر شریک راهتان را پیدا کرده اید مقدمات رفتن به خانه بخت برایتان فراهم خواهد شد و در غیر این صورت این احتمال وجود دارد که شخصی را که مدت ها در جستجویش بوده اید را بالاخره بتوانید پیدا کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
چیزهایی که برای شما دارای ارزش هستند دارند تغییر می کنند؛ آنچه زمانی برایتان بسیار مهم بود اکنون دیگر اهمیت چندانی ندارد. متأسفانه آنقدر افکار مختلف در سرتان هستند که نمی توانید تصمیم بگیرید چه جهتی را باید در پیش بگیرید. با این حال باید پیش از آن که بخواهید شخص دیگری را وارد این ماجرا کنید کمی صبر کنید و خودتان جوانب مختلف را در نظر بگیرید. بار دیگر و به ویژه در مورد روابطتان با دیگران، اولویت هایتان را از نظر بگذرانید و به جای این که به رقابت فکر کنید برای همکاری تلاش کنید. مواظب باشید بیش از اندازه به دیگران وعده و وعید ندهید، آنها در مقابل به این اندازه ای که شما فکر می کنید برایتان وقت و انرژی نخواهند گذاشت.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شما عاشق سفر کردن هستید و رفتن به نقاط مختلف دنیا از بزرگ ترین آرزوهای شماست. دست از رویاپردازی بردارید و شروع به برنامه ریزی برای این سفرها کنید! اگر خودتان برای تحقق بخشیدن به رویاهایتان منابع لازم، زمان و انرژی کافی را ذخیره نکنید شاید هیچ وقت نتوانید آنها را به واقعیت بدل کنید. امروز روز خیلی خوبی برای دست به کار شدن و حرکت می تواند باشد، زیرا در نگرش و رفتارتان انعطاف پذیری بیشتری دارید و همین طرز فکر شما را در مسیر درست برای رسیدن به خواسته هایتان قرار خواهد داد. امروز اختلافی آزار دهنده بین آنچه فکر می کنید می توانید انجام دهید و آنچه واقعا تا پایان روز قادر به انجام آن خواهید بود وجود دارد، اما واقعا بعضی چیزها از کنترل شما خارج هستند.
فـال روزانـه - Daily Omen

خودتان را به عنوان فردی پیشرو که می خواهد برای اولین بارز مرزی را پشت سر بگذارد در نظر بگیرید. اهمیت خودتان را قبول کرده و تأیید کنید. خودتان، حقوق و عقایدتان را باور داشته باشید، تردید و بلاتکلیفی تنها اثراتی منفی و بازدارنده روی عملکردتان خواهد داشت. به جای رفتار منفعلانه سعی کنید در هر شرایطی نقشی فعال در زندگی خود داشته باشید و در رویارویی با مشکلاتی که امروز ممکن است در برابرتان قرار بگیرند شجاع باشید تا پاداشی که لیاقتش را دارید دریافت کنید. اگر نسبت به اهدافتان شور و اشتیاق لازم را داشته باشید ایستادگی در مقابل عوامل بازدارنده درونیتان برای شما راحت تر خواهد بود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شاید حتی خودتان هم متوجه این موضوع نباشید، اما امروز اطرافیانتان حساب دیگری روی شما باز می کنند. شاید با خودتان فکر کنید که بهتر است مسئولیت چیزی را نپذیرید و به طوری که دیگران متوجه نشوند بی آن که چیزی بگویید خودتان را از ماجرا کنار بکشید. اما واقعیت این است که همه حواسشان به شما هست و اگر وعده هایی که داده اید و انتظاراتی که از شما می رود را عملی نکنید متوجه خواهند شد. امروز شاید نتوانید آرامشی که انتظار دارید را در خانه پیدا کنید. دلیل آن هم می تواند هر چیزی از فرا رسیدن مهمان های ناخوانده تا یک جر و بحث غیر منتظره با همسرتان باشد. سعی کنید شرایط را بپذیرید و واکنشی منفی از خودتان بروز ندهید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز شما بدون آن که خودتان دلیل آن را بدانید تنش را در دنیای اطرافتان احساس می کنید. این احساس تنش و چالش ممکن است برای شما ایجاد نگرانی کند و به همین دلیل داشتن برخوردی منطقی با هر شخص و یا موقعیتی برای شما بسیار دشوار خواهد بود. وقتی دیگران کارهایتان را تأیید نمی کنند فکر نکنید این موضوع از روی دشمنی آنها با شماست. واکنش آنها به خود شما نیست،بلکه به رفتارتان و به احتمال خیلی زیاد هم از روی خیرخواهی آنها است. امروز حتما وقتی را هم برای فعالیت های جسمانی و ورزشی کنار بگذارید، باور کنید برای تخلیه فشارهای کاری و عاطفی که رویتان هستند نیاز شدیدی به این کار دارید.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
توانایی های خود را دست کم نگیرید. شما توانایی و استعداد این که بسیار موفق باشید را دارید، پس رفتار و تفکرتان را با آن هماهنگ کنید. اگر خودتان اجازه بدهید اوضاع برایتان خیلی خوب پیش خواهد رفت. با داشتن تفکرات بیهوده ای مانند این که قابلیت لازم برای موقعیت هایی که در برابرتان قرار گرفته اند را ندارید این فرصت ها را از خودتان نگیرید. اگر فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست بدهید با گذشت زمان فرصت های کمتر و کمتری به سراغتان خواهند آمد. آنچه برایتان فراهم شده است را بپذیرید و اگر هم دیدید که اوضاع همان طوری که خودتان می خواهد پیش نرفت آن را به حساب این بگذارید که این موقعیت به درد شما نمی خورده است.
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز چشمانتان را ببندید و با تکیه به حس درونیتان به سوی هدفی که در سر دارید بپرید و خیلی هم بلند بپرید و به خودتان اطمینان داشته باشید و خیالتان راحت باشد که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. امروز آنهایی که خنده را به لب هایتان می آورند برای شما بسیار جذاب هستند. این افراد همان هایی هستند که در حال حاضر باید در نزدیکی خود نگه دارید زیرا داشتن انرژی و نگاهی مثبت شما را به طور ناخودآگاه در مسیری مثبت و درست قرار خواهد داد. به جای این که بگذارید اتفاقاتی که در دنیای اطرافتان پیش می آیند باعث افسردگیتان شوند سعی کنید از زندگیتان لذت ببرید. این نگاه شماست که تعیین می کند زندگی زیبا هست یا نیست.
 
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز وقتی دیگران نمی توانند تصمیم بگیرند که چه راهی را باید انتخاب کرد شما مجبور خواهید بود به عنوان شخص تصمیم گیرنده دست به کار شوید. برای این که اوضاع را به حرکت در بیاورید حتی اگر لازم بود کمی حالت تهاجمی به خود بگیرید. اوضاع در حال حاضر برای پیش بردن اهداف شخصی و گروهی مساعد است، تنها چیزی که نیاز دارید کمی اراده و پشتکار است و خوشبختانه شما این ویژگی ها را در اختیار دارید. امروز اگر احساس کنید که مورد تأیید و پذیرش همکاران و همکلاس ها و افراد هم ردیف خود قرار دارید اعتماد به نفستان به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت و این موضوع باعث خواهد شد که عملکردتان بهبود قابل توجهی پیدا کند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز ذهنتان هر لحظه به سویی می دود و هزار فکر مختلف در سرتان هستند. وقت زیادی برای این که صبر کنید و به حرکت بعدیتان فکر کنید نخواهید داشت. موقعیت های مختلف خیلی ناگهانی برایتان پیش خواهند آمد و شما مجبور خواهید بود که خیی سریع نسبت به آنها واکنش نشان دهید. هر چه سریعتر حرکت کنید زمان کمتری برای واکنش نشان دادن خواهید داشت! مواظب باشید برای بالا بردن سرعتتان کیفیت کار خود را قربانی نکنید. شاید بخواهید مشکلی که در کارهایتان پیش آمده را به خنده و شوخی بگیرید، چرا که فکر می کنید این رویکرد در این موقعیت بهتر از سخت گیری به پیشرفت کارهایتان کمک خواهد کرد. ولی در حال حاضر این بهترین استراتژی ممکن نیست و باید رویکرد متعادلی را در پیش بگیرید.
 
 فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز از لحاظ عاطفی خیلی شجاع شده اید، پس از این احساس خود بیشترین بهره ممکن را برده و آن را به اطرافیان خود نیز منتقل کنید. سعی کنید زیادی هیجانی نشوید و از جایی که در حال حاضر هستید لذت ببرید. اگر احساس می کنید لازم است کاری را انجام دهید دچار استرس نشوید، بدون در نظر گرفتن این که تا چه حد در انجام کارهایتان موفق بوده اید از خودتان و عملکردتان راضی باشید. یکی از همکارانتان امروز بی حال و حوصله و بدخلق شده است و تحمل او برای شما بسیار سخت به نظر می رسد. در هر صورت زیر بار انجام کارها و مسئولیت های او نروید، هر کسی موظف است خودش کارهایش را انجام دهد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen 
 
بزرگ ترین رویایتان درست در برابر شما قرار دارد، اما مانع بزرگی سر راهتان وجود دارد که باید از میان برداشته شود و فعلا فقط اگر تمرکز کنید قسمت هایی از هدفتان را از گوشه و کنار این مانع بزرگ موفق خواهید شد ببینید. شما در رویاهایتان خیلی خوب می دانید که تصویر کلی این هدف چگونه است و آماده اید تا برای دیدن تصویر تحقق یافته آن هر کاری که لازم باشد انجام دهید، پس با تمام وجود برای از میان برداشتن این مانع تلاش کنید. شاید عدم ثبات در شرایط موجود باعث نگرانی شما شده باشد، اما اگر بتوانید آرامش خود را حفظ کنید همه چیز خیلی راحت تر پیش خواهد رفت. هر از گاهی کمی به خودتان استراحت بدهید تا توان ادامه راه را داشته باشید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
شانس و ثروت در حال حاضر دم دستتان هستند. تنها مشکل این است که شما آنقدر درگیر درام های احساسی مختلف هستید که هیچ چیز دیگری را نمی بینید و تمام وجودتان روی آنها متمرکز شده است. خودتان را درگیر مسائلی که به طور مستقیم به شما ارتباطی ندارند نکنید. زمان و انرژی شما خیلی ارزشمندتر از آن هستند که صرف چیزهایی شوند که ربطی به شما ندارند. ذهنتان را روی بزرگ ترین اهداف خود متمرکز کنید تا موقعیت هایی که شما را به سوی آنها راهنمایی خواهند کرد از دست ندهید. بعد از ظهر امروز بی آن که به هیچ یک از مسائل مالی و حرفه ایتان فکر کنید برای خودتان کمی تفریح در نظر بگیرید./ص


کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 17 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 2 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...