کد خبر: 75927 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 16 فروردين 1396 - 19:53
پرسپولیس برازجان برنده دربی لیگ سه+تصاویر و جدول مسابقات

اتحاد خبر:از سری مسابقات لیگ دسته سوم باشگاههای کشور و از هفته دوم از دور برگشت پرسپولیس برازجان میزبان پرسپولیس گناوه بود.

اتحاد خبر-محمدرضا کمالی نژاد:از سری مسابقات لیگ دسته سوم باشگاههای کشور و از هفته دوم از دور برگشت پرسپولیس برازجان میزبان پرسپولیس گناوه بود.


این بازی که چهارشنبه شانزدهم فروردین در ورزشگاه تختی برازجان برگزار شد آبستن اتفاقات ورزشی و غیر ورزشی بسیاری بود که نتیجه آن برای پرسپولیس برازجان سه امتیاز از دربی هم استانی های هم نام بود.
به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،پرسپولیس برازجان در حالی پا به این بازی گذاشت که بازی هفته اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و برای بهبود وضعیت خود در جدول میجنگید.
با شروع بازی در نیمه اول و بازی روان برازجانی ها در شهر برازجان توسط مجید اکبری به گل اول خود رسیدند ولی پرسپولیس گناوه که استاد حواشی است از روی سکو و داخل زمین بازی را به حاشیه کشاند و در همین نیمه دو بار بازی متوقف شد که در پایان این نیمه اخراج بازیکن پرسپولیس گناوه و گل تساوی این تیم بود.
پرسپولیس برازجان که توسط سعادت نماینده دشتستان در  مجلس شورای اسلامی شارژ مالی نیز شده بود نمیخواست امتیاز از دست بدهد با دو تعویض و اضاف کردن دو مهاجم توسط محمد دهقان و رسول پورآزاد به گلهای دوم و سوم خود رسید تا با تعویض های خوب مربی خود به برتری دست یابد.
فتحی در پایان بازی اظهار داشت: بازی خوب و روانی را پشت سر گذاشتیم و تنها مشکل بازی به حاشیه کشیدن این دیدار توسط تیم مهمان بود که با تعویض های خود توانستیم به پیروزی برسیم.
پرسپولیس در هفته سوم مهمان مس کرمان می باشد.









لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/75927