امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 08 فروردين 1396 - 08:02
اتحادخبر: فال روزانه سه شنبه 8 فروردین 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 8 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال برای شما سال کار و پیشرفت خواهد بود. شما باید تمام توان خود را به کار گرفته و شاید مجبور شوید ساعت های بیشتری کار کنید و هیچ وقتی برای تنبلی و بازگوشی نخواهید داشت. شاید گاهی با خودتان فکر کنید که چه سال سختی است، اما شما دارید آینده خود را می سازید و تک تک دقایقی که به کار کردن می گذرند سازنده روزهایی بهتر برای شما خواهند بود. سعی کنید به اندازه کافی استراحت داشته باشید و به سلامت خود توجه کافی داشته باشید تا عملکرد بهتری نیز از خودتان ارائه دهید. البته وقتی سخن از سلامت به میان می آید اهمیت سلامت روان نیز نباید نادیده گرفته شود. هر فرصتی که دست داد با دوستان و عزیزانتان وقت بگذرانید و به سفرهای یکی دو روزه بروید تا بتوانید روزهای پر کارتان را جبران کنید. با فرا رسیدن فصل زمستان برنامه هایتان سبک تر خواهد شد و خواهید توانست وقت بیشتری برای خودتان و عزیزانتان بگذرانید، شاید حتی جا برای شروع یک رابطه عاطفی تازه نیز باز شود.
فال روزانه
حال شما مدام در حال تغییر است  و امروز از آن روزهایی است که حالتان خوب است. پس از انرژی مثبت روز لذت برده و تا می توانید به احساسات خود توجه کنید. شما می توانید احساسات خود را به وضوح بیان کنید و از منطقتان نیز در برخورد با مسائل احساساتی بهره ببرید. امروز شما آماده اید تا برای ایجاد تغییرات مثبت در رابطه عاطفیتان دست به اقدامات ریسک آمیز بزنید. اعتماد به نفسی که از خودتان نشان می دهید باعث خواهد شد که طرف مقابلتان نیز احساس راحتی کرده و دریچه قلبش را به روی شما باز کند. فقط حواستان باشد که حد و مرزها را رعایت کرده و زیاده روی نکنید، شما که نمی خواهید همه چیز خراب شود؟!
فال روزانه
شما می دانید کارهای مهمی برای انجام دادن دارید که ارزش وقت گذاشتن را دارند، اما دلتان نمی خواهد برای خودتان دردسر درست کنید و خودتان را درگیر کنید. با وجود این که می دانید امتناع از انجام این کارها آسان نخواهد بود و مشکلاتی برایتان به همراه خواهد داشت، ترجیح می دهید که وضعیت موجود را حفظ کنید و فعلا تغییرات را نپذیرید تا بتوانید کارهایتان را سر فرصت و حوصله و با آرامش انجام دهید. امروز ممکن است بین شما و دوستان، همکاران و یا اعضای خانواده بر سر مسائل مادی بحث و دلخوری به وجود بیاید. به جای محکوم کردن دیگران خودتان حواستان را جمع کنید و آمار حساب و کتاب هایتان را داشته باشید.
فال روزانه
امروز شما احساس می کنید که انگار همه چیز بر علیه شما دست به دست هم داده است. اما در واقع این فرصتی فوق العاده برای پیدا کردن تعادل در زندگیتان و به ویژه هماهنگ کردن قلب و مغزتان می تواند باشد. اگر امروز کاری برای انجام دادن ندارید و به فکر یک برنامه خوب هستید سری به خانه سالمندان و یا مراکز نگهداری افراد کم توان و یا معلول بزنید و با این کار خود هم آنها را خوشحال کنید و هم به خودتان یادآوری کنید که خیلی ها هستند که به اندازه شما خوش شانس نیستند و مشکلاتی بزرگتر از مشکلات شما دارند. این کار احساس رضایت شدیدی را در شما به وجود خواهد آورد که تا مدت ها با شما همراه خواهد بود.
فال روزانه
امروز از آن روزهایی است که پروژه هایی که شروع می کنید به احتمال زیاد ناتمام باقی خواهند ماند و یا نظم کافی برای انجام آنها را ندارید و یا نسبت به آنها احساس تعهد نمی کنید. البته این بدان معنا نیست که باید جلوی خلاقیتی که امروز در وجودتان موج می زند را بگیرید، کارهای هنری که امروز شروع شوند به احتمال زیاد با موفقیت زیادی همراه خواهند بود و حتی اگر برای مدتی کنار گذاشته شوند در نهایت با موفقیت تکمیل خواهند شد. به نظر می رسد که امروز رفتار صمیمی و دوستانه شما مسری است. معمولا شخصیت شما به آرامی ولی با مداومت باعث دلگرمی دیگران می شود و وفاداری شما نسبت به آنهایی که به شما وابستگی عاطفی دارند افسانه ای و مثال زدنی است.
فال روزانه
امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. شما بالاخره توانسته اید کنترل روند افکارتان و ارتباط آنها با احساسات درونی خود را در دست بگیرید. حساسیتتان به اطرافیانتان و عشقی که نسبت به آنها احساس می کنید خیلی بیشتر از همیشه است و همین باعث جذب آنها به سوی شما خواهد شد. شما در حال حاضر این توانایی را دارید که نگاهی منطقی به احساسات خود داشته باشید و اسیر احساساسات سرکش و متغیر خود نشوید. امتناع از مواجه شدن با واقعیت به نفع هیچکس نیست، با خودتان، احساستان و عشقتان صادق باشید. نمی توانید چشمتان را به روی مشکلی که در رابطه تان پیش آمده بسته و انتظار داشته باشید خودش حل شود.
فال روزانه
امروز ممکن است با مشکلاتی هر چند جزئی مواجه شود که برطرف کردن آنها چندان ساده نخواهد بود. هر کاری هم که بکنید تیرتان به هدف نخواهد خورد و به نتیجه مورد نظر خود نخواهید رسید. هیچ نحوستی در کار نیست، تنها مشکل موجود تردید و ناتوانی شما در تصمیم گیری است که باعث می شود عملکردتان به اندازه کافی موثر نباشد. اجازه ندهید عادت ذاتی شما در کنار آمدن با دیگران باعث شود فکر کنند که می توانند شما را به هر سویی که خودشان بخواهند بکشانند و کنترل اوضاع را در دست بگیرید. پرونده های عشقی نیمه کاره را برای همیشه ببندید و هر چیز تاریخ گذشته ای را دور بیندازید. حتی پیام های وسوسه انگیز عشق سابقتان را نخوانده پاک کنید و او را نادیده بگیرید.
فال روزانه
امروز باید بیشتر مواظب حرف هایتان باشید، زیرا اگر حواستان را خوب جمع نکنید ممکن است چیزهایی را فاش کنید که دلتان نمی خواسته و یا آمادگی لازم برای حرف زدن در مورد آنها را نداشته اید. امروز به جنبه هنرمند و رمانتیک وجود خودتان اهمیت بیشتری بدهید. شاید کمی نگران باشید و دچار تردید شوید، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. بالاخره ذهن و قلبتان با هم همسو شده اند و بیان احساسات دقیقتان برایتان خیلی آسانتر از همیشه شده است. هر استرس عاطفی که احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید و اگر فکر می کنید یک جای کار ایراد دارد به آن بپردازید.
فال روزانه
امروز شما احساس می کنید هر چه بیشتر تلاش می کنید و کارهایی که به عهده دارید را بهتر انجام می دهید زحماتتان کمتر دیده می شوند و هیچ کس به شما و کارهایتان توجه نمی کند. اگر کمی بیشتر دقت کنید خواهید دید که در واقع موضوع اصلی این نیست. راستش را بخواهید تعداد کم کارهایی که انجام داده اید کیفیت خوب آنها را زیر سوال می برد. شما توجه فوق العاده ای به جزییات دارید و می خواهید هر کاری را به بهترین نحو انجام دهید. زیاد کاری به واکنش های دیگران نداشته باشید، دلیل اصلی آنچه انجام می دهید تشویق و تحسین دیگران نیست. امروز برای رابطه عاطفی شما هیچ گزینه ای بهتر از داشتن صداقت وجود ندارد حتی اگر واقعیت ناخوشایند باشد!
فال روزانه
امروز برای شما یک روز فوق العاده خواهد بود، یکی از آن روزهایی که همه چیز در زندگیتان سر جای خودش است . شما در دوره ای قرار گرفته اید که دارید چرخه های جدیدی از عشق و فعالیت ذهنی را آغاز می کنید و این نقاط آغاز در زندگی شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. شما باید به این که می خواهید در آینده دیگران چه خاطره ای از شما داشته باشند فکر کرده و از هماهنگی فعلی ذهن و قلبتان بهره جسته و برای آینده خود نقشه بکشید. شما تصمیم گرفته اید که جلوی آسیب پذیری عاطفی خود را گرفته و بیشتر به عقل و منطقتان روی بیاورید تا کنترل بیشتری روی خودتان داشته باشید، اما همیشه نادیده گرفتن احساستان بدترین گزینه در برخورد با مسائل عاطفی است.
فال روزانه
امروز از آن روزهایی است که حتی نمی توانید در رستوران برای خودتان غذا انتخاب کنید. اصلا انگار در یک دنیای دیگر به سر می برید و حتی وسط راه ممکن است فراموش کنید کجا هستید و به کجا دارید می روید. احساسات و افکارتان چنان با هم درگیر شده اند که نمی توانید تصمیم گیری کنید و ذهنتان درست کار نمی کند. سعی کنید کارهایی انجام دهید که باعث آرامش ذهنتان می شوند، تماشای یکی از آن فیلم هایی که ذهنتان را به خود درگیر می کنند می تواند روش خوبی برای رهایی از این وضعیت باشد. امروز وقت آن رسیده که پس از چندین روز رفت و آمد و مهمانی زمانی را هم صرف رسدن به خانه تان بکنید و دوباره همه جا را تمیز کنید، مهمان های تازه در راهند!
فال روزانه
امروز ذهنتان درگیر مسائل خانوادگی و کارهایی است که باید در منزل انجام دهید، ولی به چشم دیگران سرحال تر از آنچه خودتان فکر می کنید و شادتر از همیشه به نظر می رسید، از انرژی مثبتی که به دیگران می بخشید لذت ببرید. امروز ذهن و قلب شما در هماهنگی کامل با یکدیگر به سر می برند و شما در انجام کارهایی که این دو را با هم ترکیب می کنند بسیار موفق خواهید بود و حتی از آنها لذت هم خواهید برد. امروز بعدازظهر همراه با عشقتان به گردش بروید و یک شام ویژه در یک رستوران خوب برای خودتان سفارش بدهید و حتی دسر را هم فراموش نکنید. این کار به یک خاطره ماندگار برای شما تبدیل خواهد شد.
فال روزانه
امروز انگار مغز و قلبتان برعلیه شما دست به دست هم داده اند و شما را در طوفانی از سردرگمی گرفتار کرده اند که به نظر نمی رسد بتوانید به راحتی از آن رهایی پیدا کنید. اگر فکر می کنید خودتان به تنهایی از پس این وضعیت برنمی آیید از نزدیک ترین فرد زندگیتان بخواهید به جای شما فکر کرده و از این وضع نجاتتان دهد. شما می خواهید مهربان و خوش رفتار جلوه کنید ولی مخفی کردن احساس واقعیتان به دلیل شدتی که دارد، برایتان خیلی دشوار است. بیهوده برای دیگران فیلم بازی نکنید و سعی نداشته باشید که احساس واقعی خود را پنهان کنید. به زبان آوردن آنچه که در سردارید شما را از ترسی قدیمی رها خواهد ساخت./ص


کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...