کد خبر: 74555 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 06 اسفند 1395 - 23:07
با شکست سنگین وحدت سراج آباد؛
استقلال بر بام فوتبال شبانکاره ایستاد+تصاویر

اتحاد خبر: امروز جمعه ششم اسفندماه ۱۳۹۵ و در آخرین روز از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ منطقه شبانکاره، تیم استقلال توانست در یک بازی حساس و سرنوشت ساز، با شکست سنگین تیم وحدت سراج آباد، ضمن کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات، پس از سال ها یک بار دیگر بر بام فوتبال شبانکاره تکیه زند.

اتحاد خبر- مصطفی صفری: امروز جمعه ششم اسفندماه ۱۳۹۵ و در آخرین روز از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ منطقه شبانکاره، تیم استقلال توانست در یک بازی حساس و سرنوشت ساز، با شکست سنگین تیم وحدت سراج آباد، ضمن کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات، پس از سال ها یک بار دیگر بر بام فوتبال شبانکاره تکیه زند.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،تیم استقلال شبانکاره که در این بازی با ترکیب مهدی آهنگ، کیوان قلی پور، داود نصرتی، هادی درگوهر، امید مختاری، سروش عباسی، سامان عباسی، قاسم پژمان، مهدی آهنگ پور، کیوان امیری و مهدی هدایتی پا به میدان گذاشته بود توانست در یک بازی منسجم و هدفمند، با نتیجه سنگین پنج بر صفر تیم فوتبال وحدت روستای روستای سراج آباد را مغلوب کند.

سرمربیگری تیم استقلال را در این دوره از بازی ها آرش کازرانی بر عهده داشت که در این امر، محمد سجادی و مهرداد حاجب به عنوان مربی، هادی بحرانی سرپرست، قاسم علی نژاد مشاور فنی، محمد کازرانی آنالیزور، بنیامین گوهروار مسئول تدارکات و ابراهیم گلپایگانی به عنوان پزشک تیم، وی را همراهی می کردند.

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم استقلال پس از کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات، با حضور در گلزار شهدای شهر شبانکاره، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام والای شهدا، این قهرمانی را به قهرمانان واقعی یعنی شهدای شهر شبانکاره اهدا نمودند.

تیم استقلال شبانکاره در مدت کوتاهی که از حضور آرش کازرانی در این تیم می گذرد توانسته با ایجاد تغییر و تحولات بنیادین، به سرعت پله های ترقی را طی نماید به طوری که پیش از این نیز، این تیم توانست مقام نایب قهرمانی مسابقات فوتبال جام فجر امید در چمن مصنوعی را از آن خود کند.

یادآور می شود آخرین دوره مسابقات فوتبال لیگ شبانکاره با حضور پنج تیم و به صورت دوره ای در استادیوم ورزشی شهر شبانکاره برگزار شد که پس از تیم استقلال که توانست با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یابد، به ترتیب تیم های اتحاد شبانکاره با ۱۵ امتیاز، وحدت سراج آباد با هشت امتیاز، و تیم های پاسارگاد محمد جمالی و استقلال زکریایی هر کدام با کسب هفت امتیاز مقام های دوم تا پنجم را کسب کردند.












لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/74555