کد خبر: 74530 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 اسفند 1395 - 10:21
استاندار بوشهر:
۵۱۵ شغل پایدار در دهکده گردشگری بوشهر ایجاد می‌شود‌

اتحادخبر: استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال در فضای گردشگری گفت: در دهکده گردشگری بوشهر ۵۱۵ شغل پایدار ایجاد می‌شود. به گزارش تسنیم، مصطفی سالاری بعدازظهر چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی توسعه شهر اهرم از افزایش اعتبارات شهر اهرم  خبرداد و اظهار داشت: در سه سال گذشته اعتبارات عمرانی این شهر بیش از 3 برابر افزایش یافته است. وی با بیان...

دهکده گردشگری

به گزارش تسنیم، مصطفی سالاری بعدازظهر چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی توسعه شهر اهرم از افزایش اعتبارات شهر اهرم  خبرداد و اظهار داشت: در سه سال گذشته اعتبارات عمرانی این شهر بیش از 3 برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در هفته سلامت 38 تخت بستری بیمارستان اهرم به بهره‌برداری می‌رسد تصریح کرد: در این هفته نیز اورژانس  بیمارستان امام حسین(ع) اهرم  با  تجهیز شدن به امکانات لازم به سطح استانداردهای لازم  می‌رسد.

استاندار بوشهر از ساخت سد خائیز در شهرستان تنگستان خبرداد و افزود: سد خائیز از معدود پروژه‌هایی است که رئیس جمهور شخصا دستور اجرای آن را داده که همزمان با لایروبی بندر لاور و بندر ریگ اجرایی می‌شود.

سالاری با اشاره به اهمیت جایگاه گردشگری در استان بوشهر اظهار داشت: اولویت سال آینده در استان با گردشگری است و حداقل 100 میلیارد تومان برای توسعه گردشگری در استان اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال در فضای گردشگری گفت: در دهکده گردشگری بوشهر 515 شغل پایدار ایجاد می‌شود لذا در صورت آماده بودن سرمایه‌گذار بخش خصوصی در اهرم، از محل اعتبارات دولتی برای گردشگری در این شهرستان اعتبار اختصاص می‌یابد.

 سالاری با اشاره به اهمیت طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان در استان بیان کرد:  اگر بخواهیم استان توسعه پیدا کند باید به آموزش و پرورش کمک کنیم چرا که آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند توقع خانواده‌ها را عملی کند.

استاندار بوشهر با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان گفت: در این حادثه شهرداری و دهیاری‌های استان تمام قد همکاری کرده و فعالیت شبانه روزی داشتند و شاهد مشارکت بی نظیر آنان بودیم./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/74530