کد خبر: 74241 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 بهمن 1395 - 13:34
بهادر قایدی در گفتگو با اتحاد خبر:
توضیحات رییس شورای شهر برازجان در مورد جلسه امروز انتخاب شهردار

اتحاد خبر: جلسه صبح دیروز (پنجشنبه 28 بهمن ماه) شورای شهر برازجان با موضوع انتخاب شهردار به دلیل غیبت یکی از اعضا و ترک جلسه توسط چند تن از اعضای شورا به ظهر امروز (جمعه) موکول شد.به گزارش اتحاد خبر،بهادر قایدی، رییس شورای شهر برازجان در گفتگو با اتحاد خبر با توضیح جریانات اخیر، گفت: دیروز جلسه انتخاب شهردار به خاطر غیبت یکی از اعضا بدون...

اتحاد خبر-زهره عرب: جلسه صبح دیروز (پنجشنبه 28 بهمن ماه) شورای شهر برازجان با موضوع انتخاب شهردار به دلیل غیبت یکی از اعضا و ترک جلسه توسط چند تن از اعضای شورا به ظهر امروز (جمعه) موکول شد.

به گزارش اتحاد خبر،بهادر قایدی، رییس شورای شهر برازجان در گفتگو با اتحاد خبر با توضیح جریانات اخیر، گفت: دیروز جلسه انتخاب شهردار به خاطر غیبت یکی از اعضا بدون اطلاع قبلی و ترک سه نفر از اعضای شورا در زمانی که جلسه رسمیت داشت لغو شد و امروز اگر اعضای شورا شرکت داشته باشند جلسه تشکیل خواهد شد.

به گزارش اتحاد خبر، قایدی افزود: بایست از 9 نفر عضو شورا، 6 نفر حضور پیدا کنند تا جلسه رسمیت داشته باشد و ما مراتب را به فرمانداری اطلاع می دهیم.

وی تصریح کرد: انتخاب شهردار باید در مهلت سه ماهه سرپرستی انجام بشود و این مهلت سه ماهه رو به اتمام است.

بهادر قایدی ضمن اشاره به لزوم همدلی بین اعضای شورا گفت: با توجه به عمر کمی که از شورا مانده است امیدوارم اعضا این همدلی را داشته باشند که با در کنار هم نشستن و نه ترک جلسه مشکلات را حل کنند.

رییس شورای شهر برازجان در پاسخ به ارزیابی وضعیت شهر در زمان سرپرستی گفت: اینکه عملکرد سرپرستی خوب بوده یا نه افکار عمومی باید پاسخ دهند. به عقیده من فعالیت های عمرانی و اجرایی و فرهنگی صورت گرفته در سطح شهر قابل توجه و چشمگیر بوده است، اما اگر شهر دارای عنوان رسمی شهردار باشد بی شک بهتر و مفیدتر خواهد بود.

قایدی با ابراز رضایت از فعالیت چند روز اخیر ستاد بحران شهرستان اظهار داشت: جای بسیار خوشحالی است که بارندگی خوبی داشتیم و از شهروندان و به خصوص کودکان درخواست دارم ضمن رعایت نکات ایمنی از نزدیک شدن به رودخانه ها و دره های فصلی پرهیز کنند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/74241