امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 17 بهمن 1395 - 10:19
عضو شورای اسلامی شهر برازجان:

اتحاد خبر: نیمه کاره ماندن جلسه پنجشنبه گذشته شورای شهر برازجان که دستور آن انتخاب شهردار بود واکنش ها و حرف و حدیث های فراوانی در فضای مجازی ایجاد کرد. در همین راستا محمد تقی گرمسیری به برخی از این حاشیه ها واکنش نشان داد. وی در متنی که در فضای مجازی منتشر کرد و همزمان نسخه ای از آن را نیز برای اتحاد خبر ارسال کرد توضیحاتی در خصوص علت ....

جلسه رسمی شورا برای انتخاب شهردار بدون ذکر دلیل قانونی تعطیل شد / اتهام مهندسی انتخاب شهردار برازجان توسط فرماندار کذب محض است

اتحاد خبر: نیمه کاره ماندن جلسه پنجشنبه گذشته شورای شهر برازجان که دستور آن انتخاب شهردار بود واکنش ها و حرف و حدیث های فراوانی در فضای مجازی ایجاد کرد. در همین راستا محمد تقی گرمسیری به برخی از این حاشیه ها واکنش نشان داد. وی در متنی که در فضای مجازی منتشر کرد و همزمان نسخه ای از آن را نیز برای اتحاد خبر ارسال کرد توضیحاتی در خصوص علت عدم انتخاب شهردار در جلسه پنجشنبه و حاشیه های بعد آن توضیحاتی ارایه کرد. در یادداشت آقای گرمسیری آمده است:

 

باسلام وعرض ادب واحترام به محضر مبارک مردم عزیز بخصوص معتمدین و فرهیختگان بزرگوارشهر برازجان

همه مستحضرید اتفاق ناخوشایندی که انتظار نمی رفت درسال چهارم عمرشورااتفاق بیفتد اتفاق افتاد. درحالی که اکثریت شورا مصمم به انتخاب شهردار بودند تا در روزهای پایانی فرصت قانونی شهر و شهرداری را ازبلاتکلیفی نجات دهند و شهردار انتخاب کنند متاسفانه جلسه رسمی شورا با دستور کار انتخاب شهردار بدون ذکر دلیل قانونی توسط رئیس شورا تعطیل شد حقیر و همه اعضای حاضر در جلسه باذکر دلایل ومستندات قانونی هرچه خواهش کردیم اثری نداشت از آنجائیکه جلسه قانونا علنی بود این حق کشی وقانون شکنی درسالن دربسته شورا و به دور از چشم  مردم  و خبرنگاران داشت اتفاق می افتاد.

جناب رئیس همه گوشیهای اعضای شورا را گرفته و در کمد گذاشته بود ولی به من اجازه داده بودتا برای تماس باکاندیداها و شنیدن اعلام آمادگی از زبان خودشان به او کمک کنم چون رئیس کوتاه نمی آمد ناچارا به خواست چندنفراز اعضا به فرمانداری زنگ زدم تا طبق معمول نماینده ای به شورا بفرستدبه امید اینکه یا حل مشکل شده و جلسه به کار انتخاب شهردار ادامه دهد و یا نماینده مرکز حاکمیتی دولت ناظر بر اتفاقات باشد ایشان تشریف آورد و دید تعداد اعضا و جلسه قانونی است با رئیس محترم صحبت کرد امابازهم اثری نداشت ایشان به فرماندار  زنگ زد. فرماندار قانونی بودن جلسه و صحیح بودن مصوبات جلسه را به رئیس اعلام و تعطیلی شورا را غیر قانونی اعلام کرد باز هم رئیس  بدون دلیل به تعطیلی جلسه اصرار ورزید بعد ازتعطیلی و بیرون آمدن از سالن شورا متوجه حضور تعدادی از خبرنگاران شدیم ولی چندساعت بعد شاهد نشراکاذیب و وارونه جلوه دادن حقایق درفضای مجازی و نشریه ....... شدیم.

انتظارداشتیم رئیس شورا که خود سخنگوی شورا هم می باشد مصاحبه ای کند و حقایق رابه مردم بگوید. باگذشت چند و چندین ساعت مصاحبه ای نکرد.
حقیر از اعضای شورا و فرمانداری که ناظر بر حقایق بودند انتظار داشتم  روشنگری و شفاف سازی کنند که نکردند ناچارا  احساس کردم باید حقایق را به مردم بگویم و درمقابل هجمه ای از دروغ پردازیها که حقیقت امر را بر مردم مشتبه می کند بایستم. لذا در این دو روز گذشته بیش از ده ها ساعت به  سئوالات همشهریانی که غیر مغرضانه وصادقانه درپی کشف حقیقت بودند در فضای مجازی باصداقت پاسخ گفتم از اعضای محترم شورا و رئیس و سخنگوی محترم شورا ونماینده محترم فرمانداری که شاهد و ناظر برحقایق بودند عاجزانه استدعا دارم هر کجای پاسخها و اظهاراتم راخلاف واقع دیدند و یا اشتباه می پندارند لطف کنند به من یادآوری کنند تا به حکم امانتداری اصلاح نمایم.


محمدتقی گرمسیری عضوشورای اسلامی شهربرازجان

 

محمد تقی گرمسیری همچنین در یادداشت دیگری هر گونه دخالت فرمانداری در انتخاب شهردار را کذب محض دانست و به برخی ابهامات و حاشیه های دیگر پاسخ داد: 


بعداز خدا خودم را مدیون مردم میدانم. ولی برادر روزنامه .........  خیلی یک تنه قاضی رفته البته برای من باتجارب سیاسی که دارم امری عادیست ولی مردم را درشناخت حق وباطل گمراه می کنند. اینگونه گزارشات مصداق آیه شریفه "ولاتلبسوالحق بالباطل و تکتموا الحق وانتم تعلمون" (و حق را با باطل نپوشانیدو حقیقت را بااینکه میدانید کتمان نکنید)
دراین گزارش آمده که
۱-فرماندار در انتخاب شهردار نقش داشته؛ درحالیکه من چندین بار زنگ زدم و پیام دادم تا فرماندار به ما وقت داد. لذا ما درخواست جلسه کردیم 5نفر از اعضابودیم که آقای ناخائی به علت گرفتاری نیومد. من و آقایان کفاش و اسماعیلی و خانم حسینی بشمارید میشه 4نفر  درصورتیکه نشریه ........ نوشته  3 نفر.

۲-همه اعضا نسبت به سلامت نفس وغیر سیاسی بودن وتجربه موفق ومهارت درتصمیم گیری ودیگرخصوصیات مثبت ایشان (حاج علی زارعی) شناخت کافی داشتند و روز استیضاح شهردار ۷نفر ازاعضا برای سرپرست شهرداری ایشان را قبل ازجناب ارسطو قائدی درخواست دادن وبهش زنگ زدن. اومد سرپرستی را نپذیرفت و برای شهردارشدن هم شرایط داشت. چون همه اعضاباتفاق تصمیم داشتند شهردار ازبین کارکنان مجرب شهرداری باشد لذا از روز استیضاح تعدادی از اعضا باایشان ارتباط داشتند به جهت اینکه ایشان رابرترمی دیدند درصدد قانع کردن ایشان بودند تاچند روزمانده به انتخابات پذیرفت که بیاید ولی به جهت شناختی که از ضعف مالی وبدهکار بودن شهرداری داشت می گفت مبلغ 7میلیارد ‌لازمه تابتوانیم حقوق و عیدی و دیگرمطالبات را پرداخت کنیم که ما گفتیم تجربه ثابت کرده که پایان سال اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی  بیشتری میرسد اعضای شورا با هم قرار گذاشتیم بریم خدمت فرماندارتاببینیم به لحاظ مالی و اعتبارات دولتی چقدر  باید امیدوارباشیم و فرماندار چه راهکارهائی پیشنهاد می دهد رفتیم هم ما وهم آقای زارعی امیدوار شدیم . حتی فرماندار گله کرد و گفت شما که میگوئید به شهرداری ما کمک کن مگه به شهردارهای قبلی کمک نکردم وگفت کمک خوبی به شهردار احمدی کردیم که ایشان هم اصولگرابود.
۳-نویسنده روزنامه و دیگر جانبداران عینک بدبینی را بردارند و نگاهی به ترکیب رای دهنده ها به آقای زارعی کنند تابدانند که هیچکس نمی تواند چنین ترکیبی را ساخته و جهت دهد. دربین این جمع مخالفین فکری فرماندار کم نیستند.
۴-مغرضانی که هدفمند استانداری وفرمانداری رامورد هجمه انتقادات سوء خود قرارمیدهند هم می خواهند رای دهندگان را غیرمستقل و وابسته به فرماندار معرفی کنند و هم فرماندار را متهم به دخالت درشورا می کنند و هم به قصد حمایت وتطهیر مدیری که جلسه شورا را بصورت غیرقانونی تعطیل کرده قلم فرسایی کرده اند و هم دیگر کاندیداها را محق جلوه می دهد واینها همه مصداق لباس حق برباطل پوشاندن است.

 

توضیح:

1. اتحاد خبر سرپرست فعلی شهرداری و همه کاندیداهای مطرح جهت تصدی سمت شهردار در شورای شهر برازجان را برای مدت 7 ماهه باقیمانده از عمر شورا مناسب می داند و از فرد خاصی حمایت نمی کند.

2. اتحاد خبر آمادگی دارد منصفانه و بی طرفانه نسبت به انعکاس نظرات رییس و سایر اعضای محترم شورای شهر برازجان نیز اقدام نماید.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1395/11/18 - 20:30
0
0
تشکر از روشنگری آقای گرمسیری. متاسفانه تعداد کمی هستند که با فرماندار مشکل دارند. اکثریت مردم برازجان و دشتستان بزرگ قدر فرماندار باسواد و بی غل و غش خودمون رو می دانند. زارع انسان شریف و مردمدار و با ایمانی است که که مردم او را باور دارند. /ج
1395/11/18 - 18:28
0
0
مساحت ایران یک میلیون ششصد هست سیصد اشتباه تایپی است .
1395/11/18 - 12:39
0
0
امام خمینی(رحمت الله علیه ) در یک سرزمینی به مساحت یک میلیون وسیصد و چهل وهشتاد هزارو صدو نودو پنج متر مربع ، انقلابی کرد که در تاریخ ماندگار شد وقتی از ایشان سوال شد چه احساسی داری گفت هیچ .این یعنی بی ارزش بودن جاه و مقام و میز و صندلی ،صد البته برای مردمان سرزمینش که از زیر یوغ فقر و بی عدالتی بیرون آمده بود ، خوشحال بودچون هدفش پیشرفت این سرزمین بود .اما اعضای محترم شورای شهر که منتخبین مردم شریف !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! برازجان هستند آنهم با شعار تبلیغاتی برازجانی در حد لالیگا بسازیم ،بر سر میز و صندلی ریاست ................بگذریم .
باتوجه به اینکه نیمی از جمعیت ایران و برازجان بانوان هستند ، خانم حسینی را به عنوان شهردار انتخاب کنید. دولت آقای احمدی نژاد مثل دولت آقای محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی و دولتهای قبلتر تمام شد ، به جای زیر سوال بردن آقای احمدنژاد فکری به حال شهرداری شهرمان بکنیم ........... گر تو بهتر میزنی بستان بزن .همین .
1395/11/17 - 20:22
0
0
بزنین شورا رو منحل بکنید که از روز اولش تا حالا کار خیر ازش ندیدیم
1395/11/17 - 19:30
2
0
دکتر زارع فرماندار شایسته ای است که همیشه قانونی عمل می کند. او انسان شریفی است. شورا و ما مردم باید قدرشو بدونیم
1395/11/17 - 13:54
0
3
اتحاد جنوب و منصفانه؟ اتحاد جنوب و بدون جانبدارانه؟ بازم نظرم رو نزارید ولی من به عنوان یک شهروند میدونم که شما دقیقا میدونید از کی حمایت میکنید و کی حمایت نمیکنید تا مجبور نباشید یا طرف جز تیم شما نباشد که حمایت نمیکنید
پاسخ: نظر شما محترم. ولی اتحاد جنوب در این مقطع از هیچ گزینه خاصی حمایت نمی کند و به تصمیم اکثریت شورا هر که باشد احترام می گذارد.
1395/11/17 - 12:34
0
1
اگر ما شورای شهر نخواهیم چه کسی را باید ببینیم و چه باید بکنیم
1395/11/17 - 12:17
0
0
این پیام اقای گرمسیری رادرگروههای مجازی دیده بودم،،صرف نظرازایرادهاییکه درمواردمختلف ازشورای شهر بیان میکنند.نامه آقای گرمسیری را دررفع شبهاتی که علیه ایشان درفضای مجازی راه افتاده کافی میبینم.توضیح اینکه آقای گرمسیری نه سخنگوی شورا ونه رییس شورا است که موظف به پاسخگویی درمکانهای غیر رسمی باشد،،درحالیکه بسیاری ازاعضای شوراحتی یک کلمه به عنوان پاسخگوی اعمال خودیاجلسات شورادرگروهها ویامطبوعات ازانهامنتشرنشده،بی انصافی است که ازآقای گرمسیری توقع داشته باشیم بدون داشتن سمت سخنگویی یاریاست شورا،جوابگوی مشکلات باشد.هرچندکه بیشترین حضوروپاسخگویی راداشته است.اگرکسی ادعامیکندمسبب اختلافات آقای گرمسیری است باید قبول کندبرای گرفتن پاسخ راه اشتباه را طی میکند.زیرااین رییس وسخنگوهستندکه بایدعلنی وشفاف بگویندآقای گرمسیری دراین مواردکج روی داشته.زیرادرظاهرماادعامیکنیم که به گفتار آقای گرمسیری اعتمادنداریم.طبیعی است دراینصورت باید ازشاهدهای عینی ورسمی شوراکسب نظرکنیم ونه ازقول آقای میگویند..جهت جلوگیری ازسوءبرداشت بایدبگویم اشاره مکرربه رییس وسخنگوی شورا،ادعایی علیه آنان نیست بلکه ارجاع کسانی است که
پاسخگورا اشتباه گرفته اند.
وامادرمورددخالت فرمانداری،باتوجه به جایگاه اجرایی ونظارتی فرمانداری محترم درامورمربوط به مردم خوب است درچنین مواردی روابط عمومی فرمانداری باپاسخگویی روشن رفع شبهه نماید،باپوزش ازطولانی شدن مطلب17/11/95محمدعابدی
1395/11/17 - 12:13
0
0
صرفنظراز این جملات عضو شورا که میتوان ازان حدیث مفصل اشفته بازار شورا را خواند. ونشان ازعدم تعامل وتشتت ارا که تاکنون دود ان به چشم مردم رفته است . درسی است که به ما می اموزد باشناخت کافی وتحقیق بر روی کاندیدهای اینده که این روزها پیاده نظام خود را به درب منازل برای رای ازطریق افرادبظاهر خوشنام اقدام میکنند جدا بپرهیزیم واین خواسته انهارا توهینی به شعور خودبدانیم. شرم حضور ورودرواسی باعث نشود بارای دادن به افرادبی لیاقت درخیانت انها شریک شویم.طناب پوسیده ی قوم گرایی را از گردن خود بازکنیم واینبار به افراد متعهد وشایسته رای دهیم
1395/11/17 - 11:31
0
0
فرماندار باید با اقتدار کامل نسبت به انحلال شورا اقدام نماید . تا بیشتر از این شهر را دچار مشکل نکنند .
شهردار قبل آقای شمالی برازجان رادر حد بسیار عالی داشت ساماندهی وسروسامان می داد حقیقتا از شهرداران بی نظیر بودند .......متاسفانه شورای حاضر برازجان که باید مشکل راحل کند خود ازریشه خراب است ......... و......... هرچه به این شورا وشهرداری بگویم نصف حق آنهاست .و........درد دل بسیار هست از شورا وشهرداری و.....
1395/11/17 - 11:15
3
1
شهردار فقط ارسطو قاعدی توراخدا بزارید کارهاشو انجام بده خداییش کمتر از ظرف ۳ ماه دیدید چه تغیری تو شهر داره ایجاد میکنه
1395/11/17 - 11:12
0
3
متاسفانه همه اعضای شورای شهر برازجان در بی سامانی شهرداری و شهر دخیل هستند ، چون اتحاد و همدلی ندارند
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • تصاویری از بهشت روی زمین در شمال ایران
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه پاسداران
  • واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعا‌های اسرائیل
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 2 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 3 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 14 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 15 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 20 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...