کد خبر: 73548 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 15 بهمن 1395 - 20:27
از سری مسابقات هندبال دسته یکم باشگاهای کشور:
ستارگان هندبال برازجان چون ستاره درخشیدند+تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر:از سری مسابقات هندبال دسته یکم باشگاهای کشور و در هفته دوم این مسابقات تیم ستارگان  برازجان میزبان هیات هندبال شوشتر بود.به گزارش سرویس ورزشی اتحاد خبر،در این دیدار که جمعه پانزدهم بهمن در سالن امام خمینی برگزار شد ستارگان برازجان با نتیجه 27 بر22 مهمان خود را با شکست بدرقه کرد.حس و شور و هیجان خاصی در سالن امام خمینی...

اتحاد خبر -محمدرضا کمالی نژاد:از سری مسابقات هندبال دسته یکم باشگاهای کشور و در هفته دوم این مسابقات تیم ستارگان  برازجان میزبان هیات هندبال شوشتر بود.
به گزارش سرویس ورزشی اتحاد خبر،در این دیدار که جمعه پانزدهم بهمن در سالن امام خمینی برگزار شد ستارگان برازجان با نتیجه 27 بر22 مهمان خود را با شکست بدرقه کرد.


حس و شور و هیجان خاصی در سالن امام خمینی برازجان حاکم بود و این تلنگری بر نگاه ورزشی و تک بعدی ما به ورزش است که تماما فوتبال را در معرض دید میبینیم و این یک اشتباه است و قدرت این جوانان مقتدر و مربی با دانش باشگاه ستارگان همه را به وجد آورد.
بازی در نیمه اول با اقتدار جوانان برومند برازجانی آغاز شد و با دفاع جانانه و ضد حملات به سود ستارگان به اتمام رسید تا رضا عباسی با اطمینان خاطر بیشتری تیمش را هدایت بکند که البته از گلرهای خوب ستارگان نیز باید تقدیر کرد.
در نیمه دوم نیز  تشنج حاصل از شو بازیهای مربی شوشتر نتوانست عنان کار را از دستان شیران ستارگان بیرون بیاورد و با اقتدار در پایان بازی، نتیجه  27 بر 22 رقم خورد تا رضا عباسی با شاگردانش دومین پیروزی را دشت کنند.
حضور جمعی از مسولین، پیشکسوتان و هواداران پرشور برازجانی گرمی خاصی به بازی داده بود.














































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/73548