کد خبر: 72841 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 دي 1395 - 14:18
اختصاصی اتحاد خبر
مسابقات لیگ ریاضی استان بوشهر در برازجان+ تصاویر و جزئیات

اتحاد خبر: مرحله سوم مسابقه لیگ ریاضی استان بوشهر امروز (پنج شنبه 30 دی ماه) در برازجان در حال برگزاری است. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، مسابقه لیگ ریاضی استان بوشهر با شرکت 700 تیم در مرحله اول و در دو مقطع متوسطه اول و دوم در سال  95 آغاز شد.فاطمه پاپری مقدم، مدیر خانه ریاضیات برازجان در گفتگو با اتحاد خبر گفت: از 700 تیم شرکت کننده از سراسر استان ...

اتحاد خبر: مرحله سوم مسابقه لیگ ریاضی استان بوشهر امروز (پنج شنبه 30 دی ماه) در برازجان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، مسابقه لیگ ریاضی استان بوشهر با شرکت 700 تیم در مرحله اول و در دو مقطع متوسطه اول و دوم در سال  95 آغاز شد.

فاطمه پاپری مقدم، مدیر خانه ریاضیات برازجان در گفتگو با اتحاد خبر گفت: از 700 تیم شرکت کننده از سراسر استان در این مسابقات، تعداد 200 تیم از شهر برازجان بوده است و از هر مقطع 40 تیم به مرحله دوم راه پیدا کردند.

پاپری مقدم افزود: در مرحله دوم از هر مقطع 20 تیم به مرحله سوم راه یافتند. در این مرحله (مرحله سوم) پنج گروه 4 تیمه با هم رقابت می کنند که از هر گروه یک تیم برتر به مرحله فینال راه پیدا خواهد کرد و از تیم های باقیمانده نیز 3 تیم برتر به فینال می روند.

وی با اشاره به اینکه مرحله سوم امروز و در تالار آینه برازجان با همکاری آموزش و پرورش شهرستان و دبیرستان شهید مطهری در حال برگزاری است، اظهار داشت: الان دو تیم 20 تایی (120 دانش آموز در قالب تیم های سه نفره) در حال رقابت هستند که نهایتا از هر مقطع 8 تیم به مرحله فینال راه پیدا می کنند.

فاطمه پاپری مقدم افزود: در مرحله فینال 8 تیم متوسطه اول، و 8 تیم متوسطه دوم با هم مسابقه می دهند که تیم اول، دوم و سوم به عنوان برترین های استان معرفی شده و به آنها جوایزی تعلق می گیرد.

وی عنوان کرد: در مرحله جاری (مرحله سوم) از 20 تیم، در متوسطه دوم 6 تیم و در متوسطه اول هم 3 تیم از شهر برازجان شرکت کرده اند. همچنین از بوشهر، گناوه، دیر و کنگان هم شرکت کننده داریم.

مدیر خانه ریاضیات برازجان ضمن تشکر از همکاری دبیران ریاضی و سایرین، گفت: آقای لواسانی فرد، رئیس آموزش و پرورش همراه با معاونین خود از جلسه آزمون بازدید داشته و به طور مستقیم با دانش آموزان صحبت کرده و کنار ما بودند. حضور مسئولین اداره آموزش و پرورش مایه دلگرمی بچه ها و همکاران ما شده است.

به گزارش اتحاد خبر، امروز و در مرحله سوم از مسابقات، 6 تیم مقطع متوسطه دوم و 3 تیم متوسطه اول از مدرسه شهید مطهری و در مقطع متوسطه اول نیز از مدرسه تیزهوشان کردی، نمونه باقرالعلوم و تیزهوشان فرزانگان هر کدام یک نماینده شرکت دارند.






























لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/72841