کد خبر: 72264 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 دي 1395 - 19:14
هیات رییسه مجمع اصلاح طلبان دشتستان انتخاب شدند+اسامی

اتحاد خبر: هیات رییسه مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان انتخاب شدند. به گزارش اتحاد خبر؛ مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان بعدازظهر یکشنبه 19 دی ماه تشکیل جلسه داد. در این جلسه که 34 نفر از اعضای شورای مرکزی و هیات موسس مجمع حضور داشتند پس از رای گیری مخفی با ورقه در نهایت حجت الاسلام حاج شیخ حسین رزمجو با رای اکثریت به عنوان....

اتحاد خبر: هیات رییسه مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان انتخاب شدند.

به گزارش اتحاد خبر؛ مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان بعدازظهر یکشنبه 19 دی ماه 95 تشکیل جلسه داد. در این جلسه که 34 نفر از اعضای شورای مرکزی و هیات موسس مجمع حضور داشتند پس از رای گیری مخفی با ورقه در نهایت حجت الاسلام حاج شیخ حسین رزمجو با رای اکثریت به عنوان رییس مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان انتخاب و جایگزین حاج اسد بهادری گردید.

در این جلسه همچنین آقایان حسن هاشم پور به عنوان نائب رییس، اکبر صابری به عنوان سخنگو، سهراب باقری به عنوان منشی، احمد حیاتی به عنوان مسوول امور مالی و حاج عوض آرمات به عنوان رابط بخش ها و مناطق حائز رای اکثریت شدند و به عنوان اعضای هیات رییسه مجمع انتخاب شدند.

 

حجت الاسلام شیخ حسین رزمجو از روحانیون پیشکسوت اصلاحات در استان بوشهر است که مسئولیت ریاست مجمع در بدو تشکیل را برای مدت 6 ماه برعهده داشت. پس از ایشان اکبر صابری به ریاست مجمع اصلاح طلبان این شهرستان انتخاب شد که پس از 6 ماه به علت کسالت و بیماری در آن مقطع استعفا داد. سومین رییس مجمع اصلاح طلبان دشتستان اسد بهادری بود که در تاریخ 23 فروردین ماه 1394 به این سمت انتخاب شد و حدود یکسال و 9 ماه این مسئولیت را بعهده داشت.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/72264