کد خبر: 72263 ، سرويس: حرف‌های شما
تاريخ انتشار: 20 دي 1395 - 20:26
درد دلهای مخاطبان اتحادجنوب در شماره 921

برای درج ديدگاه، انتقاد و پيام هايتان در اين ستون از طريق نظرات خبرهاي سايت، ارسال پيامك به شماره 09398733067، تماس با شماره 09010788473 و 34230940-077   و ارسال ايميل ettehadkhabar@gmail.com اقدام فرماييد.

 

شور و هیجان درکنسرت شجریان
سپاس از تمامی هنردوستان و مردم فهیم دشتستان که نشان دادند چراغ فرهنگ و هنر دوستی در این شهر روشن بماند. واقعا از این همه شور و هیجان به خاطر اجرای کنسرت همایون شجریان در برازجان لذت بردیم... ان شالله اینگونه برنامه ها تکرار شود... منتظر برنامه های آینده هستیم.
2903...0917
ممانعت از مراسم نکوداشت استاد جعفری
ممانعت از مراسم نکوداشت استاد جعفری دانشمند مبارز، الگوی تقوا و شخصیت ملی و نخبه کشورمان که مایه افتخار شهرستان دشتستان می باشد از هر نهاد یا شخصی که باشد موجب تاسف همه دانش پژوهان و مردم فهیم دشتستان خواهد بود بی شک دامن زدن به چنین حرکات ضد ارزشی نه با معیارهای دینی  و نه باسیره ائمه معصومین(ع) و نه با قانون اساسی و مقررات جاری کشور سازگاری دارد.
شایسته است در برابر این حرکت خلاف قانون از طریق فرمانداری و در صورت لزوم استانداری حمایت لازم از ستاد نکوداشت جهت برگزاری مراسم بعمل آید.
8473...0917
منزلت دکتر جعفری
نامه ای از طرف فعالان مدنی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی در فضای مجازی پخش و در نهایت در سایت وزین اتحادخبر هم نشر داده شد که به  حمایت از دکتر سید محمد مهدی جعفری اولین نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی   و مدرس و پژوهشگر نهج البلاغه و مولف و نخبه ایرانی  بود،  کاش این نامه در اختیار طیف های وسیعتری از مردم مثلا بازاریها، فرهنگیان، پزشکان، دانشجویان، کارگران، کشاورزان و .... هم قرار می گرفت تا چند هزار نفر امضا می کردند و حضرات حساب دستشان می آمد و از قرب و منزلت دکتر جعفری در میان مردم دشتستان اطلاع پیدا می کردند، کمی زحمت داشت ولی عده ای آگاه می شدند.
7946...0936
احداث مکان مناسب برای کنسرتها
با عرض سلام و خداقوت خدمت کادر محترم اتحاد جنوب؛ بابت پوشش خبری کنسرت همایون شجریان در برازجان. برگزاری کنسرت همایون شجریان در شهر برازجان برای اولین بار مایه خوشحالی و خرسندی مردم این شهر شد، مردم استقبال بی نظیری  کردند اما در این بین کاستی هایی هم وجود داشت، از جمله عدم وجود مکانی مناسب جهت برگزاری چنین کنسرت های با ارزشی که متاسفانه مردم باید در یک سالن کوچک آن را تماشا کنند که واقعآ در خور و شأن مردم دشتستان نیست و متاسفانه معضل همیشگی مردم برازجان هست، امید است با درایت مسئولین محترم و کمک های خیرین بزرگوار مکانی در شأن مردم کم توقع شهرستان دشتستان ایجاد شود.
2488...0917
تشکر
ازمجموعه تیم پیشکسوتان فوتبال محله قلایی ابپخش به خاطر برگزاری مسابقات فوتبال درطول هفته تشکر می کنیم.
مخصوصا اقای غلام درواهی مربی زحمتکش دهه 60و70 که از بوشهر زحمت می کشد به زادگاه خود خدمت می کند و از بازیکنان تیم وحدت و فجر آبپخش در سالهای 50تا65 خاطرتان یاد باد. از طرف ورزش دوستان آبپخش
6234...0917

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/72263